Pružite odlično iskustvo korisničke službe uz LiveAgent-ovu chat platformu. Dobijte pristup brzom live chat widgetu i naprednim značajkama koje čine svaku interakciju s klijentima lakom. Pretvorite posjetitelje web stranice u klijente i riješite upite klijenata s podrškom u realnom vremenu. Poboljšajte angažman klijenata s jednom chat aplikacijom. Uštedite vrijeme i fokusirajte se na ono što je važno uz LiveAgent platformu za korisničku službu.
Chat softver
Chat mogućnosti
LiveAgent nudi vrhunski chat alat. Dolazi s premium značajkama kako bi pomogao timovima korisničke podrške u pružanju odličnog chat iskustva. Ključne značajke uključuju pametno preusmjeravanje chata, proaktivne chat pozivnice, praćenje posjetitelja i više. LiveAgent-ov višejezični chat widget je jedan od najbržih na tržištu.
Prednosti softvera za chat podršku
Dobijte vrhunsko korisničko iskustvo za svakog chat agenta i pružite odlično iskustvo u konverzaciji s klijentima. Naše napredne značajke mogu pomoći agentima korisničke podrške u rješavanju stotina konverzacija svaki dan. Pogledajte što sve vaši help desk agenti dobiju u jednoj platformi.
Poboljšajte produktivnost agenata koristeći:
Poboljšajte vašu web stranicu i započnite konverzacije s posjetiteljima zahvaljujući modernom softveru za razmjenu poruka. Povećajte vjernost klijenata uz brze odgovore na chatove zahvaljujući moćnom alatu. Pogledajte što sve vaši klijenti itimovi korisničke službe dobiju s LiveAgent-om.
Oplemenite putovanje klijenta uz:
LiveAgent je puno više od običnog ponuđača live chata. Otkrijte našu platformu za korisničku službu koja može upravljati svakim važnim komunikacijskim kanalom. Saznajte više o osnovnim značajkama i pogledajte kako one rade.
Automatske poruke
Privucite pažnju klijenata s proaktivnim porukama koje pozivaju ljude koji pregledavaju vašu stranicu na chat s agentom korisničke službe. Prilagodite poruke i kreirajte personalizirano iskustvo idealno za svrhu vaše stranice. Proaktivne chat pozivnice su moćna značajka koja može pretvorii posjetitelje vaše web stranice u mušterije.
Saznajte više o proaktivnim chat pozivnicama
Praćenje posjetitelja
Pratite posjetitelje vaše web stranice kako bi vidjeli gdje troše svoje vrijeme. Pregled chata vam može pokazati broj posjetitelja, aktivne agente i svaki chat koji je u tijeku. Koristite nadzor web stranice kako bi odredili najomiljenije URL-ove. Šaljite chat poruke potencijalnim klijentima ako im želite pomoći na njihovom putovanju.
Saznajte više o praćenju posjetitelja web stranice
Uvid u poruke
Pripremite svoje odgovore i prije nego vam klijent pošalje poruku. Pregled tipkanja u realnom vremenu vam može pokazaati što klijent piše prije nego je poslao poruku. Koristite ovu moćnu značajku za brzu pripremu odgovora ili brzo istraživanje o temi i klijentu. Pružite korisničku podršku neusporedivo brzo.
Jezične opcije
LiveAgent priča vaš jezik, kao i jezik vaših klijenata. Izaberite jedan od 40 jezika za pružanje podrške u različitim zemljama. Prilagodite svoje chat prozorčiće i izaberite njihov primarni jezik. Možete postaviti različite jezične opcije za svaki chat prozorčić ako pružate podršku na širem području.
Saznajte više o višejezičnom chat widgetu
00:00/05:51
Fleksibilan chat
Live chat softver za vašu web stranicu uključuje live chat widget koji možete prilagoditi i postaviti na vašu web stranicu koristeći par linija generiranog koda. Postavke prilagodbe chat widgeta vam omogućuju promjenu njegovog izgleda, postavljanje prilagođenog brendinga ili kreiranje obrasca prije chata za prikupljanje kontakt detalja. Dotjerajte vašu stranicu s live chatom za WordPress. Klijenti mogu kliknuti na widget kada pretražuju web stranicu i povezati se s agentima korisničke podrške. Chat agenti također mogu odgovarati iz mobilnih aplikacija dostupnih za Android i iOS.
Chat konverzacije mogu pomoći vašem kontaktnom centru da poboljša prodajne procese i dodatno osnaži vaše online poslovanje
Uštedi više
LiveAgent-ov najbrži chat widget vam može pomoći u brzom i pouzdanom rješavanju problema. Uštedite na cijenama za podršku po agentu mjesečno i rješavajte veće količine chata za manje vremena.
17 – 30%
Smanjenje troškova Korištenje live chata kao komunikacijske platforme je jeftinije od poziva i brže od emaila. Iskusite smanjenje troškova uz LiveAgent.
Zaradite više/p>
Pomozite svojim klijentima s odlukama o kupnji i preporučite bolje proizvode. Pretvorite više web posjetitelja u mušterije. Povećajte vaše konverzije s jednostavnim chat prozorčićem na vašoj web stranici.
20%
Povećanje stope konverzije Povećajte vašu stopu konverzije i zaradite više korištenjem dobre chat strategije. Naša chat aplikacija vam može pomoći konvertirati posjetitelje u klijente i povećati vaš ROI.
Zadovoljite klijente
Poboljšajte vjernost klijenata i koristite najbrži chat widget kako bi pomogli svojim klijentima. Smanjite napuštanje kolica uz pomoć značajki i budite dostupni za web posjetitelje bilo kad.
73%
Veće stope zadovoljstva Pružite personalizirame razgovore vašim klijentima. Naš chat softver prepun značajki vam može pomoći s zadovoljstvom klijenata i odličnim iskustvom za agente.
Izaberite vrhunski softver s mogućnostima za chat za pravu cijenu. Uštedite novac s našim kalkulatorom cijena i dobijte najbolju
vrijednost za chat funkcionalnost.
Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom
Svjedočanstva
Najbolja cijena
LiveAgent nudi najbolji omjer cijene i vrijednosti u svijetu live chat softvera za podršku.
Most Popular
Sada kad otprilike imate ideju zašto je live chat softver koristan za vašu kompaniju, idemo dublje da pronađemo kako možete iskoristiti moć ovog nevjerojatnog alata.
To je online chat softver koji vam omogućuje povezivanje s vašim klijentima u realnom vremenu s bilo kojeg mjesta. Live chat softver ne samo da omogućuje vašim klijentima da vas kontaktiraju brzo i bez muke, nego vam daje i kompetitivnu prednost i omogućuje vam da ostavite dugotrajan utisak na vaše klijente.
Uvjerljivo najpopularniji i najšire raširen je live chat softver samo za tekstualne poruke. Ova vrsta live chata s klijentima pruža iskustvo opuštenog chata i podsjeća na aplikacije za razmjenu poruka kao što je Facebook Messenger.
Druge vrste live chat softvera uključuju video i glasovna rješenja. Oni obično nisu način na koji klijenti preferiraju obraćanje vašem poduzeću, ali mogu biti korisni kada rješavate kompleksnije probleme koji zahtijevaju dublje objašnjenje ili video demonstraciju.
Važno je naglasiti da velik broj tekstualnih live chat aplikacija omogućuje korisnicima glasovni chat, kao i video chat.
Koje su neke od glavnih značajki i funkcija takvog chat rješenja? Pogledajmo na brzinu neke od značajki koje vam mogu biti korisne.
Chatbotovi
Korištenje live chat aplikacije može dramatično poboljšati vašu poslovnu izvedbu te držati vaše klijente zadovoljnima i angažiranima.
Zašto ne bi pogledali najvažnije prednosti koje live chat usluga može donijeti vašem poduzeću?
Teško je odrediti općenitu cijenu live chat softvera. Ona dosta ovisi o više faktora, npr. je li temeljena na pretplati, cjenovni model određenog rješenja, koliko značajki uključuje itd.
Međutim, možemo zaključiti da ćete platiti u rasponu od 16$ – 150$ mjesečno po agentu.
Ovo su neki od primjera različitih cjenovnih modela koji se mogu primijeniti na chat softver za web stranicu
Prvo i prvo, zapišite u koju svrhu želite koristiti live chat softver. Hoće li on biti vaš primarni način komunikacije s vašim klijentima?Hoće li biti pokretačka snaga za sklapanje poslovnih dogovora? Nastojte da vam bude kristalno jasno što će biti glavna svrha live chat softverskog rješenja koje ćete uzeti. Onda trebate odlučiti koja opcija najbolje pristaje veličini vašeg poduzeća i može li se integrirati u druge poslovne aplikacije. Također, provjerite ograničenja ili značajke koje live chat softver neće podržavati. Najbolji softver za pozive centre bi trebao pružiti vam sve značajke i integracije koje trebate kako bi učinkovito radili s njime
Ovo su neke od strategija koje će vam pomoći odlučiti koja online chat opcija najbolje pristaje vašim potrebama.
Jedno pitanje nam pada na pamet. Hoćete li moći dobiti pomoć kad je budete trebali? Pouzdani kanal podrške je ključan ako želite imati pozitivno live chat iskustvo. Kada je tehnologija u pitanju, stvari se mogu zakomplicirati jako brzo i važno je da su vam brz odgovor i pomoć dostupni bilo kad
Kako vaše poduzeće raste, količina chatova će neizbježno rasti s njime. Trebate uvesti live chat rješenje koje možete skalirati za veće ili manje potrebe, ovisno o potrebama vašeg kontakt centra.
Neke besplatne softverske opcije za upravljanje klijentima ne omogućuju baš puno prilagodbe a neke vam ne daju napredne značajke kao što je neograničena chat povijest, chat oznake ili dijeljenje datoteka. Na vama je da odlučite jeste li i što ste spremni žrtvovati.
Koliko iskustva suradnje vaš tim dobiva? Mogu li međusobno transferirati online chatove, dijeliti datoteke, dodavati oznake vidljive njihovim kolegama i besprijekorno međusobno komunicirati? To su važna pitanja koja si morate postaviti kada birate live chat softver za vas i vaš tim.
Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je važno da vaše rješenje koje izaberete ima veliku količinu integracija. To ne samo da maksimizira vrijednost vaše kupnje, nego i osigurava da vaši klijenti imaju jedinstveno iskustvo na više platformi.
Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća u eCommerce, SaaS, itd. koji je ozbiljno usmjeren na klijente
LiveAgent je web bazirano rješenje koje pruža brz i pouzdan live chat widget s više naprednih značajki. Osim toga, možete ga prilagoditi da savršeno pristaje vašem brandingu. Ovo rješenje vam omogućuje lako pretvaranje web posjetitelja u klijente i pružanje odlične korisničke usluge.
Neki od najpoznatijih klijenata ovog softvera su industrijski divovi kao što su Forbes, Airbus, Nascar, eSky i Slido.
Cijena –
LiveAgent je jedno od malo softverskih rješenja koje nudi potpuno besplatnu verziju. Međutim, ako želite iskoristiti njegov puni potencijal i iskoristiti njegove dodatne značajke, uključujući live chat, možete izabrati neku od sljedećih cjenvnih opcija: $9, $29 i $49 mjesečno po agentu.
Međutim, možete iskušati 30-dnevnu besplatnu probu prije nego se odlučite za jedan od planova, tako da vidite što dobivate.
Najbolji live chat softver za rastuće poduzeće s fokusom na klijentima koje želi izgraditi snažne veze s klijentima.
Front je odlična opcija za poduzeća koja žele pojednostavniti svoju poslovnu komunikaciju. Front nudi live chat za web stranicu kojim se može upravljati izravno iz vaše ulazne pošte. Osim toga, vaš tim može biti u tijeku svojih svakodnevnih zadataka s Front-ovom značajkom za timski chat koja čini suradnju besprijekornom.
Neki od najpoznatijih klijenata koji koriste Front-ov softver su Fundraise Up, Hootsuite i Bubble.
Front nudi svojim klijentima tri cjenovne opcije. To su opcije od 19$, 49$ i 99$. Plaća se mjesečno, na temelju broja korisnika koji rade s njime. Također nude i besplatnu 7-dnevnu probu, tako da možete naučiti o ovom moćnom softveru prije nego se pretplatite na jedan od planova.
Procijenite Front alternative.
Added:
Najbolji live chat softver za lokalna poduzeća koja imaju online prisutnost, kao i fizičke poslovnice.
Podium nudi moćno Podium Webchat rješenje koje vam pomaže generirati i do 11x više mogućih klijenata. Možete pokupiti informacije o njima i prije samog chata, tako da vaš tim može pružiti najbolje moguće iskustvo.
Neki od Podium klijenata su Lunchbox, America’s Car-Mart i Bruce Titus Auto Group.
Cijena –
Podium nudi tri cjenovna plana za odabrati. Prvi počinje od $289, drugi košta $449, a zadnji je $649. Također možete isprobati Podium da ga iskusite sami, koristeći 14-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća koja imaju viziju rasta.
Zendesk pruža live chat opciju koja ne samo da odgovara vašim klijentima, nego i pojednostavljuje tijek rada vaših agenata i poboljšava im angažman. Zendesk nudi live chat alat koji može podići stopu zadovoljstva vaših klijenata na višu razinu.
Među klijentima koji koriste Zendesk-ova helpdesk softverska rješenja možete pronaći poduzeća kao što su BaubleBar, 99designs i Modsy.
Možete započeti sa Support opcijom koja košta $19 po operateru mjesečno. Ako želite pristup većem broju značajki, uključujući i live chat softver, pretplatite se na Suite plan koji počinje od $49. Ako želite samostalno testirati Zendesk, možete se prijaviti na njihovu besplatnu 30-dnevnu probu.
Provjerite Zendesk alternative.
Najbolji live chat softver za velike kompanije usmjerene na klijente i s velikim brojem interakcija s klijentima.
Najlakši način da vas vaši klijenti kontaktiraju je koristeći Zoho Desk-ove ugradive chat widgete.
Neki od zadovoljnih klijenata koji koriste Zoho Desk su Daimler, Lycamobile i McAfee.
Zoho Desk uključuje besplatnu opciju u svoje cjenovne planove. Za naprednije značajke možete izabrati između tri razine koje su $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Live chat značajka je dostupna u planu od $40.
Možete se i pretplatiti na besplatnu 15-dnevnu probu i iskušati ga sami.
Bacite pogled na Zoho Desk alternative.
Najbolji live chat softver za poduzeća svih veličina koja teže pružanju ugodnih iskustava svojim klijentima
Freshdesk Messaging (prije poznat kao Freshchat) olakšava vašu komunikaciju s klijentima s automatizacijama i AI-pogonjenim botovima. Freshdesk softver je veličanstven poslovni alat kojem vjeruje 50 000+ klijenata.
Među poduzećima koja koriste Freshdesk softver možete naći Blue Nile, Travix i Klarna.
Možete dobiti pristup Freshdesk-ovim osnovnim značajkama koristeći njihov osnovni besplatni plan. Međutim, kako bi dobili potpuno iskustvo ovog moćnog softvera, možete se pretplatiti za $15, $39 ili $49 mjesečno po agentu. Prije nego odaberete jednu od plaćenih opcija, možete isprobati Freshdesk tijekom 21-dnevne besplatne probe.
Pogledajte Freshdesk alternative.
Najbolji live chat software za manja poduzeća koja žele imati svu komunikaciju na jednom mjestu.
Tidio nudi live chat i chatbotove u jednom praktičnom alatu. Možete ga povezati s različitim web stranicama s dodijeljenim pluginovima bez ikakve potrebe za kodiranjem.
Tidio koriste razne kompanije uključujući Reputation, L’Occitane en Provence i LoginRadius.
Cijena
Tidio dopušta svojim klijentima korištenje osnovnih značajki, uključujući live chat, potpuno besplatno. Za one koji žele više od ovog softverskog rješenja, imaju i cjenovni plan koji uključuje €32.50, €65.83, ili €332.50, a plaća se na godišnjoj razini. Također možete iskoristiti 7-dnevni besplatni probni period da vidite što ovaj live chat softver može dati vašem poduzeću.
Procijenite Tidio alternative.
Najbolji live chat softver za poduzeća u razvoju koja nastoje stvoriti zagovaranje i pružiti odlično korisničko iskustvo.
HubSpot live chat je softversko rješenje za chat koje pojednostavljuje vaše live chat interakcije koristeći Conversation Inbox gdje možete planirati popratne konverzacije, zakazivati sastanke i pozive itd.
Među klijentima koji koriste HubSpot Service Hub proizvode možete naći poduzeća kao što su GoFundMe, Frontify i SoundCloud.
Kako bi iskusili mali dio Hubspot live chat softverskog rješenja, možete ga koristiti besplatno. Međutim, možete se pretplatiti na HubSpot Service Hub softver za $45, $450 ili $1200 mjesečno. Ako ga želite isprobati bez vezanja za premium pretplatu koja se plaća, možete iskoristiti 14-dnevnu besplatnu probu.
Bacite pogled na HubSpot alternative.
Najbolji live chat softver za poduzeća koja žele približiti pristupačne komunikacijske alate svojim klijentima
Preveden na preko 45 jezika, tawk.to je odlična opcija za sve koji žele zadovoljiti klijente širom svijeta. S ovim live chat softverskim rješenjem vaši klijenti vas mogu kontaktirati putem računala, kao i mobilnih uređaja.
Unutar tawk.to’s baze klijenata možete naći kompanije kao što su Adidas, Domino’s i Chevrolet.
tawk.to je potpuno besplatan. Bez ograničenja za broj agenata ili količinu chatova, možete koristiti ovaj live chat softver potpuno besplatno. U slučaju da trebate profesionalnu pomoć, možete dobiti izvornog govornika koji će vas savjetovati o svemu što trebate za $1 po satu.
Pogledajte Tawk alternative.
Najbolji live chat softver za startupe i srednja poduzeća u svim industrijama
LiveChat softversko rješenje je lako za povezati s drugim aplikacijama zahvaljujući preko 200 integracija. Pružajte brzu i laku live chat podršku s ovom aplikacijom za višekanalnu podršku..
Među poduzećima koja se oslanjaju na LiveChat-ov softver možete naći Atlassian, 1Password i Adobe.
LiveChat nudi cjenovne planove koji počinju od $16 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $19 svakog mjeseca. Iduća opcija je $33 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $39 svakog mjeseca. Zadnja opcija je $50 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $59 svakog mjeseca. LiveChat također nudi Enterprise plan o kojem možete saznati više tijekom demo poziva. Postoji i opcija besplatnog isprobavanja LiveChat softvera tijekom 14-dnevnog perioda.
Pregledajte LiveChat alternative.
Najbolji live chat softver za bilo koju kompaniju koja želi poboljšati prodaju i pružiti odličnu korisničku uslugu.
Acquire live chat softver olakšava implementaciju webhookova, prikupljanje podataka i transfer nadolazećih chatova između agenata dok pruža prikladno krajnje rješenje za vašu korisničku podršku.
Ovo live chat softversko rješenje koriste kompanije kao što su Audi, Paysafe i Samsung
Cijena –
U ovom slučaju, cijene su individualne. Možete zahtijevati prilagođenu ponudu cijene za vaše potrebe. Acquire ne nudi besplatnu probu.
Najbolji live chat softver za veće kompanije kojima je klijent važniji od svega.
Ovo robusno live chat softversko rješenje pruža velik broj opcija za personalizaciju, chatbotove, poruke unutar aplikacije i puno više.
Intercom ima dosta uglednih klijenata kao što su New Relic, Airtable i Sotheby’s.
Počevši od $38/mjesečno, možete koristiti Intercom-ove osnovne značajke. Ako trebate nadogradnju, tu je opcija od $75/mjesec. Dalje, Intercom naplaćuje preporučene add-one: prilagođeni botovi od $99/mj, bot za odgovore od $99/mj, obilasci proizvoda od $119/mj i članci centra za pomoć od $49/mj.
Usporedite Intercom alternative.
Najbolji live chat softver za kompanije svih veličina koje žele poboljšati korisničko iskustvo svih svojih klijenata.
Ovo kompaktno softversko rješenje za korisničko iskustvo poslužuje više od 80 000 klijenata diljem svijeta. Dalje, Robin, Birdeye-ov chatbot će uštedjeti vrijeme vaših agenata pružajući odgovore na pitanja klijenata.
Velik broj kompanija se oslanja na Birdeye-ova softverska rješenja, uključujući DriveTime, Eldorado Resorts i Alliance.
Trebate zahtijevati cjenovni plan koji će biti skrojen za vaše poduzeće. Međutim, možete isprobati Birdseye besplatno prijavom na 30-dnevnu besplatnu probu.
Procijenite Birdeye alternative.
Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća koja žele poboljšati veze sa svojim klijentima
ActiveCampaign može približiti automatizaciju svakom poduzeću koje se ne boji iskoristiti njen potencijal. ActiveCampaign Conversations mogu biti idući korak vaše kompanije u budućnost.
Među poduzećima koja koriste ActiveCampaign softverska rješenja su Artivive, McCrindle i Bumper Leads.
Cijena –
Možete izabrati da plaćate $9, $49 ili $149 po mjesecu, plativo godišnje ili zahtijevati prilagođeni cjenovni plan. ActiveCampaign nudi 14-dnevnu besplatnu probu tako da se možete upoznati s njegovim značajkama.
Najbolji live chat softver za startupe i poduzeća koja žele graditi snažne veze s klijentima
S Drift-om, sve se vrti oko početka razgovora. S više softverskih rješenja, uključujući live chat softver, više od 50.000 companies koriste Drift za pružanje odličnih korisničkih iskustava.
Neka od poduzeća koja koriste Drift su Tenable, Smartling i Zenefits.
Cijena
Za informacije o cijeni Drift-ovog softvera morate zatražiti cjenovni plan. Međutim, Drift nudi besplatni probni period, tako da ga možete isprobati prije kupnje.
Bacite pogled na Drift alternative.
Kao što vidite, imate dosta opcija izbora kada tražite live chat softver za vaš kontakt centar.
Pogledajmo 5 najboljih opcija koje će pokriti većinu vaših potreba.
Live chat softver | LiveAgent
Iskušajte top live chat softver besplatno. Kreditna kartica vam nije potrebna!.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra ocjena
Sveukupna ocjena softvera od strane verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
(cca. 1k recenzija)
|
4.5
(cca. 1.7k recenzija)
|
4.4
(cca. 100 recenzija)
|
4.5
(cca. 800 recenzija)
|
4.4
(cca. 2.8k recenzija)
|
Web-baziran |
|
|
|
|
|
Besplatna verzija |
LiveAgent nudi besplatnu verziju.
|
Zoho Desk nudi besplatnu verziju.
|
HubSpot Service Hub nudi besplatnu verziju.
|
Intercom ne nudi besplatnu verziju.
|
Zendesk ne nudi besplatnu verziju.
|
Besplatna proba |
LiveAgent nudi besplatnu probu.
|
Zoho Desk nudi besplatnu probu.
|
HubSpot Service Hub nudi besplatnu probu.
|
Intercom nudi besplatnu probu.
|
Zendesk nudi besplatnu probu.
|
Početna cijena |
$29/agent/mjesec
LiveAgent live chat softver cijene počinju od $29 agent/mjesec.
|
$58.5/agent/mjesec
Zoho Desk live chat softver cijene počinju od $58.5 agent/mjesec.
|
€41/agent/mjesec
HubSpot Service Hub's live chat softver cijene počinju od €41 agent/mjesec.
|
$38/agent/mjesec
Intercom live chat softver cijene počinju od $38 agent/mjesec.
|
$69/agent/mjesec
Zendesk live chat softver cijene počinju od $69 agent/mjesec.
|
Ako vas zanima kupovina live chat softvera, imamo popis pitanja koja možete postaviti da saznate hoće li vam odgovarati.
Ova jednostavna pitanja vam mogu pomoći da shvatite je li softverska opcija dobra za vaše poslovanje. Demo pozivi i služe da se uvjerite da je to investicija koju želite napraviti. Dakle, samo pitajte!
Iako različiti ponuđači imaju različite odgovore, općenito je prilično jednostavno. Prvo trebate izabrati live chat softver koji želite koristiti i prijaviti se za njega. Onda trebate dodati live chat gumb na vašu web stranicu. Ovisno od ponuđača, može biti više ili manje komplicirano. No ako uzmemo LiveAgent kao primjer, jednostavno trebate dodati komad HTML koda u vašu stranicu. Ako ne nastojite drastično prilagoditi vaš live chat gumb, cijelo postavljanje LiveAgent-ovog live chat softvera vam neće oduzetu više od nekoliko minuta.
To ovisi od toga koje live chat softversko rješenje izaberete. U članku iznad možete naći top 15 ponuđača live chat softvera, značajke koje nude i koliko koštaju.
Postoji dosta opcija i trebate istinski procijeniti što je najbolje za vas. Međutim, ako tražite tehnologiju koja je jednostavna za korištenje i možete se na nju osloniti 100%, LiveAgent je vaš izbor.
LiveAgent-ov live chat softver je vrhunsko sveobuhvatno rješenje za svako poduzeće koje želi pružati odličnu podršku putem više komunikacijskih kanala. Nije važno jeste li primili chat, telefonski poziv, spominjanje na društvenim medijima ili notifikaciju putem nekog drugog digitalnog kanala, možete s lakoćom naći sve interakcije s klijentima, uključujući chat sesije, zahvaljujući ugrađenom tiketing sustavu.
Ne samo broj, nego i kvaliteta značajki čine LiveAgent live chat softver odličnom opcijom za sva klijento-centrična poduzeća.
Ovdje je LiveAgent glavni. Nudi širok raspon značajki i preko 150 integracija, a i dalje je cjenovno pristupačan, tako da ništa ne propuštate. Iako možete koristiti njegove osnovne značajke potpuno besplatno, $15 je mala cijena za sve mogućnosti koje ovaj softver nudi.
LiveAgent se ponosi visokim ocjenama na stranicama kao što su Capterra, G2 i TrustRadius. Dakle, ako cijenite mišljenja zajednice istomišljenika i kolega korisnika LiveAgent-ovog live chat softvera, onda je on najbolja opcija za vas.
Sve ovo je live chat softver koji vam nudi LiveAgent. Osnovno postavljanje ne traje duže od 5 minuta i ne trebate znati kodirati kako bi to obavili. Prilagođavanje i korištenje live chat softvera na svakodnevnoj bazi je sitnica čak i za one koji nisu tehnološki potkovani. Nadalje, 150+ integracija vam olakšava povezivanje s bilo kojom platformom koju trebate.
Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.
Poboljšajte stope konverzije prilagodbom aspekata vaše strategije korisničke podrške, kao što je implementacija live chata i pružanje podrške u realnom vremenu.
Softver službe za pomoć poduzećima
Pridružite se uspješnim poduzećima koja koriste LiveAgent, najpregledaniji softver za pomoć malim i srednjim poduzećima. Ubrzajte podršku kupcima, povećajte zadovoljstvo i produktivnost uz besplatan probni period od 30 dana. Prilagodite nadzornu ploču, implementirajte proaktivnu komunikaciju i iskoristite napredne značajke za automatizaciju. Bez kreditne kartice, započnite svoju transformaciju danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team