Osnažite
klijente
s trenutnim odgovorima

Jednostavno stvorite impresivne repozitorije znanja i sekcije često postavljanih pitanja.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Softver za bazu znanja i bolju samouslugu

Olakšajte svakodnevni rad svojim agentima iz korisničke podrške i pružite najbolje iskustvo korisnicima s našim samouslužnim korisničkim portalom. Upotrijebite značajke LiveAgent baze znanja kako biste ponudili relevantne članke, vodiče i ostale korisne informacije koje su potrebne vašim kupcima. Isprobajte našu platformu baze znanja danas i uvjerite se kako može transformirati vašu korisničku podršku.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Demonstracija baze znanja /
Korisničkog portala

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Softver za bazu znanja

Što je softver za bazu znanja?

Softver za bazu znanja centralizirana je platforma za stvaranje, upravljanje i dijeljenje informacija. Pojednostavljuje vaše interne resurse kao što su politike tvrtke i materijali za obuku, ali također zadovoljava potrebe korisnika zahvaljujući vanjskim resursima poput vodiča, priručnika i često postavljanih pitanja.

Uz LiveAgent, tvrtke mogu jednostavno stvarati i upravljati lako dostupnim bazama znanja, što pospješuje produktivnost tvrtke i poboljšava korisničku uslugu.

Iskusite razliku i isprobajte LiveAgent – svestrani softver za bazu znanja.

Zašto je baza znanja važna?

U današnjem užurbanom svijetu ključno je imati dobro strukturiranu bazu znanja. Uz LiveAgent možete stvoriti personalizirane baze znanja za svoj tim i korisnike.

Budući da 67% kupaca preferira samouslugu, pažljivo osmišljena eksterna baza znanja omogućuje brz pristup često postavljanim pitanjima, informacijama o proizvodu i vodičima, čime se unaprjeđuje zadovoljstvo korisnika. S druge strane, pojednostavljena interna baza znanja osigurava da članovi vašeg tima lako pronađu sve neophodne informacije, što povećava njihovu učinkovitost.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Upravljanje bazom znanja

Poboljšajte upravljanje znanjem i pružite relevantne odgovore svima koji žele iskusiti izvrsnu korisničku uslugu.

Lets talk

Upravljanje znanjem za timove korisničke podrške

Naš intuitivni softver za bazu znanja može vam pomoći upravljati znanjem tvrtke i učiniti ga dostupnim svakom korisniku. S dijeljenjem znanja možete riješiti probleme kupaca i tikete upućene korisničkoj podršci i fokusirati se na hitnija pitanja.

Samo dio onoga što vaši agenti mogu koristiti:

  • Pisanje i dijeljenje opsežnih članaka za korisnike s našim WYSIWYG uređivačem
  • Eksterne i interne baze znanja za dijeljenje informacija
  • Prilagodljive teme i prekrasno sučelje za vaš centar znanja

Koje su ključne značajke softvera za bazu znanja ?

S lakoćom odgovarajte na upite i skratite vrijeme potrebno za odgovor. Naš alat nudi različite baze znanja,
funkcije pretraživanja i značajke za suradnju.

Upravljanje sadržajem

Uređivač WYSIWYG

Naš uređivač WYSIWYG (What you see is what you get – Ono što vidite, to i dobivate) može vam pomoći u stvaranju članaka, vodiča, uputa i odjeljaka s informacijama kako biste izgradili svoju bazu znanja. Zahvaljujući našem prekrasnom uređivaču, dijeljenje znanja je jednostavno. Formatirajte tekstove, dodajte slike ili iskoristite druge napredne funkcije koje vam stoje na raspolaganju. Uređivač također podržava HTML i CSS, što vam omogućuje stvaranje prilagođenih dizajna.

  • Napišite sadržaj za obuku pomoću našeg uređivača WYSIWYG
  • Iskoristite HTML ili CSS i poboljšajte svoje članke

Saznajte više o uređivaču WYSIWYG

Content management

Praćenje posjetitelja

Forum

LiveAgent forum sastavni je dio vaše platforme za bazu znanja. Svaki kupac i član tima za korisničku podršku može sudjelovati u diskusiji na forumu. To vam omogućuje zajedničko rješavanje problema, davanje prijedloga i pronalaženje odgovora. Također možete koristiti interne forume za suradnju na internim problemima, a sve to putem jednog rješenja.

  • Izgradite odnose s kupcima nudeći podršku putem foruma
  • Surađujte s kolegama i kupcima na jednom mjestu 

Saznajte više o forumu

Sretniji korisnici

Povratne informacije i prijedlozi

Prikupljanje povratnih informacija i prijedloga kupaca pomaže u poboljšanju baze znanja i cjelokupnog poslovanja. Omogućuje vam da ponudite kvalitetniji sadržaj, a ako odlučite čitati i odgovarati na prijedloge kupaca, također ćete izgraditi bolje odnose s njima. Pružite svojim kupcima priliku da predlože promjene ili vam daju nove ideje za poboljšanje. Dodajte gumb za povratne informacije i prilagodite ga prema svojim željama.

  • Prikupite povratne informacije i prijedloge s jednim gumbom
  • Poboljšajte odnose slušajući sugestije kupaca

Saznajte više o povratnim informacijama i prijedlozima

Happier customers

Napredno pretraživanje

Widget za pretraživanje

Vaši kupci mogu koristiti okvir za pretraživanje kako bi brže pronašli odgovore ili određene teme u bazi znanja. Zahvaljujući moćnoj tražilici, naš je softver jednostavan za upotrebu, osobito kada postoji mnogo sadržaja. S jednostavnom funkcijom pretraživanja pomažete svojim korisnicima da pronađu relevantne članke i smanjujete broj tiketa upućenih podršci u vezi s uobičajenim problemima.

  • Widget za napredno pretraživanje koji kupcima olakšava pronalaženje odgovora
  • Brže rješavanje problema i zadovoljniji kupci

Saznajte više o widgetima za pretraživanje

Intuitivno sučelje

Nadzorna ploča prilagođena korisnicima

Imati učinkovitu bazu znanja znači pomoći klijentima s relevantnim sadržajem. Međutim, ne smijete zaboravite na svoje zaposlenike. Jednostavna nadzorna ploča alata za upravljanje znanjem još je jedna bitna značajka koja se često zapostavlja. LiveAgent sučelje omogućuje vašim agentima stvaranje novih članaka uz malo ili nimalo obuke. Spremni ste ga isprobati? Iskoristite besplatnu demonstraciju i uvjerite se sami.

  • Intuitivno sučelje s jednostavnom navigacijom
  • Jednostavan za upotrebu čak i bez obuke ili iskustva
Intuitive interface

Jednostavna organizacija

Kategorije

Svrha online baze znanja je olakšati pretraživanje. Međutim, što više sadržaja vaša tvrtka nudi, tim prije sve može postati kaotično. LiveAgent vam stoga omogućuje stvaranje kategorija za korisnike kako se ne biste izgubili u sadržaju. Stvorite različite kategorije za najčešće teme i podijelite informativne materijale kako želite.

  • Poboljšajte dijeljenje znanja pomoću kategorija
  • Olakšajte pronalaženje članaka prema relevantnim temama

Svjetski doseg

Višejezična podrška

LiveAgent baza znanja izvrstan je način da ponudite opciju samousluge 24/7 u više zemalja. Vaša tvrtka treba samo izraditi osnovne članke i ponuditi ih na jezicima koji su potrebni vašim korisnicima. Ovo rješenje može poboljšati iskustvo korisnika, a time i njihovo zadovoljstvo. Izradite kategoriju za svaki jezik kako biste sadržaj svoje baze znanja prilagodili novoj publici.

  • Stvorite sadržaj u bazi znanja na različitim jezicima
  • Dosegnite širu publiku s javnim bazama znanja

Saznajte više o višejezičnoj podršci

Worldwide reach

Višestruka baza znanja

Podrška za višestruke baze znanja

Višestruka baza znanja vrlo je korisna ako vaša tvrtka prodaje nekoliko proizvoda i brandova ili pruža više neovisnih usluga. Jedan LiveAgent račun daje vam priliku da stvorite neograničene baze znanja, pri čemu svaka od njih ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Pružite svojim korisnicima znanje koje žele sa zapanjujućim vodičima.

  • Upravljajte višestrukim eksternim bazama znanja
  • Stvorite više privatnih baza znanja za agente

Saznajte više o višestrukoj bazi znanja

Korisnički priručnici

Članci

Napišite sveobuhvatne članke pune korisnih informacija i organizirajte ih tako da se mogu lako pronaći. Članke je vrlo jednostavno napisati pomoću LiveAgent uređivača WYSIWYG. Prenosite znanje i dopustite svojim korisnicima da sami pronađu rješenja. Želite educirati članove svog tima za korisničku podršku? Članci u internoj bazi znanja mogu poslužiti kao edukativni materijal i pomoći vašim agentima da brže rješavaju probleme.

  • Napišite opširne članke i vodiče za rješavanje problema 
  • Educirajte svoje timove korisničke podrške i učinite ih ekspertima

Saznajte više o člancima

User manuals

Podrška putem datoteka

Privitci

Želite li svoje pisano znanje obogatiti privitcima? Uz softver za bazu znanja, tvrtke mogu jednostavno kreirati i učitati različite sadržaje u svoju bazu znanja, čime poboljšavaju cjelokupno korisničko iskustvo i povećavaju lojalnost brandu. Dodajte slike, snimke zaslona, fotografije i audio datoteke kao što su snimke ili video datoteke i videozapise s usluga poput YouTube-a.

Privitci mogu učiniti vaše članke lakšima za razumijevanje i čitanje ili ih učiniti zabavnijima. Dodajte video upute ili demonstracije svojim vodičima ili prikažite upute korak po korak sa snimkama zaslona proizvoda.

  • Dodajte sve važne vrste privitaka svojim člancima
  • Poboljšajte svoje članke slikama, videozapisima ili glasovnim snimkama

Saznajte više o privitcima

Medal

Počnite koristiti LiveAgent sada!

Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkazivanje u bilo kojem trenutku

Poboljšajte poslovne procese
s platformom za bazu znanja

Vi najbolje poznajete svoje korisnike. Dajte im informacije koje su im potrebne i fokusirajte se na njihovo zadovoljstvo.

Clock icon

Nestrpljivi korisnici koji traže pomoć

Dobro napisan članak u bazi znanja pruža vašim korisnicima najbržu podršku. Pripremite, dizajnirajte ili uredite sve članke u bazi znanja pomoću uređivača WYSIWYG.

Izgubljeni i zbunjeni korisnici

Ako se kupci osjećaju izgubljeno možete ih izgubiti. Kako biste to spriječili, stvorite FAQ (često postavljana pitanja) i tehničke vodiče za proizvode u sklopu vašeg korisničkog portala.

Preopterećena korisnička podrška

Želite li pružiti prvoklasnu korisničku podršku s ograničenim resursima? Smanjite broj pristiglih e-poruka i chatova tako što ćete stvoriti bazu znanja.

Uobičajeni razlozi zašto tvrtke prelaze na softver za bazu znanja

Poboljšajte sve važne aspekte svog poslovanja i počnite ispunjavati očekivanja kupaca s pravim rješenjem za bazu znanja

Steknite prednost

Prestignite konkurenciju

Većina tvrtki svoje timove za korisničku podršku usmjerava isključivo na izravnu podršku. Budite korak ispred sa softverom za upravljanje bazom znanja i pružite prave resurse za samouslugu korisnika.

  • Budite korak ispred s fantastičnom podrškom u obliku baze znanja
  • Poboljšajte svoje poslovanje boljom korisničkom uslugom
Chart

1%

tvrtki koristi baze znanja

Ne štedite na samousluzi i budite ispred konkurencije s bazom znanja za svoje korisnike. Pružite svojim kupcima pouzdanu opciju za samopomoć

Ispunite očekivanja

Ispunite očekivanja kupaca

Kupci očekuju relevantne odgovore bez potrebe za kontaktiranjem korisničke podrške. Naše funkcionalno pretraživanje može vam pomoći pružiti trenutačne odgovore i smanjiti broj upita kupaca.

  • Povećajte zadovoljstvo korisnika s bazom znanja
  • Pružite trenutačne odgovore i smanjite gomilanje tiketa
Chart

66%

kupaca preferira samouslugu

Većina kupaca samostalno pokušava riješiti problem prije nego što kontaktira službu za korisnike. Poboljšajte njihovo zadovoljstvo pružajući im moćne alate za samouslugu.

Stvorite lojalnost kupaca

Povećajte svoje prihode

Većina posjetitelja baze znanja postaju kupci zahvaljujući mnoštvu članaka koje tamo mogu pronaći. Pridobijte više kupaca s učinkovitim softverom za bazu znanja.

  • Privucite više kupaca s informativnim sadržajem
  • Povećajte svoj povrat ulaganja i zaradu
Chart

90%

kupaca dolazi preko baza znanja 

Članci iz baze znanja mogu vam pomoći pridobiti više kupaca i povećati stopu njihova zadržavanja zahvaljujući korisnim i stručnim savjetima

Svjedočanstva

Nabavite LiveAgent
i pridružite se više od 7000 sretnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Najbolja vrijednost za vaš novac

Pažljivo smo odabrali značajke u našim cjenovnim planovima kako biste mogli izabrati najpristupačniji plan s najboljom vrijednošću. Plaćajte samo ono što koristite bez prekoračenja budžeta.

14 ili 30 dana besplatnog probnog razdoblja 
Besplatno probno razdoblje od 14 dana s besplatnim e-mailom ili 30 dana s email-om tvrtke
Kreditna kartica nije potrebna
i još mnogo toga
$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x