Umorni ste od prebacivanja između softvera i rada s nezadovoljavajućim komunikacijskim rješenjima? Isprobajte LiveAgent i iskusite kako je to raditi s višekanalnim, potpuno opremljenim help desk softverom. Sadrži sustav za tiketiranje koji vam može pomoći u komunikaciji putem e-pošte, chata uživo, pozivnog centra, društvenih mreža, aplikacija za razmjenu poruka i baze znanja. Registrirajte se za besplatno probno razdoblje i otkrijte što LiveAgent nudi već danas!
Softver za help desk
Moderna poduzeća često se moraju nositi s upitima kupaca, stoga trebaju učinkovito komunicirati. Pojednostavite komunikaciju s kupcima već danas i isprobajte LiveAgent besplatno!
Višekanalno tiketiranje putem svih popularnih komunikacijskih kanala
Slučajevi upotrebe
LiveAgent koriste mnoge tvrtke diljem svijeta, u svim industrijama i u različitim slučajevima upotrebe. Pomaže tvrtkama poboljšati komunikaciju s kupcima u službi za korisnike, korisničkoj podršci, IT podršci i drugim odjelima.
Učinkoviti višekanalni alati za komunikaciju na jednom mjestu
Softver za help desk od LiveAgent-a nudi raznolik i višenamjenski skup alata i značajki za svaki poslovni scenarij.
Naš najsuvremeniji sustav za tiketiranje može obraditi svaku vrstu komunikacije i pohraniti je u univerzalni pretinac za poruke. Pretvara sve razgovore u tikete, a pritom sve održava organiziranim.
Hibridna komunikacija s bilo kojeg kanala na jednom mjestu
Jednostavna pohrana i organizacija komunikacije
LiveAgent chat uživo jednostavan je za implementaciju i vrlo je učinkovit na svim vrstama web stranica. Omogućuje vam da puno brže rješavate upite nego s drugim rješenjima, a ujedno je izuzetno praktičan za kupce.
Brza i jednostavna implementacija na svaku web stranicu
Nenadmašna brzina komunikacije i praktičnost
Pozivi su trajan način komunikacije i služe kao najbolji alat za osobnije razgovore. LiveAgent ima pozivni centar za dolazne pozive koji možete integrirati u svoj sustav sa svim popularnim VoIP uslugama.
Složena pitanja rješavajte telefonskim putem umjesto tipkanjem
Prikladan je za pružanje podrške i brojne druge načine upotrebe
Društvene mreže ključne su za širenje glasa o vašem brandu. Budite tamo gdje vaši kupci provode najviše vremena uz naše integracije za Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber i WhatsApp.
Pružajte podršku na popularnim kanalima društvenih mreža
Proširite dobar glas i budite tamo gdje su vaši kupci
Baza znanja može vam pomoći uštedjeti vrijeme i smanjiti broj pristiglih zahtjeva kupaca. Vaš je idealan partner za izvanmrežnu podršku i pružanje ključnih informacija u svakoj situaciji.
Podijelite korisno znanje na vlastitom portalu
Dostupne su opcije eksterne, interne i višestruke baze znanja
Svaki LiveAgent kanal podržan je raznim korisnim značajkama koje poboljšavaju vaš radni proces.
Upravljanje zadacima
Tražite način koji će vam omogućiti da lakše upravljate zadacima i više se fokusirate na važne stvari? Značajke pravila od LiveAgent-a mogu vam pomoći u tome i pojednostaviti organiziranje i upravljanje zadacima. Koristite ih za automatsko prebacivanje i rješavanje tiketa, dodavanje oznaka i još mnogo toga. Uštedite si malo vremena i usredotočite se na važne stvari.
Automatizirajte zadatke i radne procese s pravilima
Uštedite više vremena i usredotočite se na važnija pitanja
Značajke izvješćivanja
LiveAgent automatski prati sve što se događa u vašem virtualnom help desku kako biste mogli dobiti ključne podatke i upotrijebiti ih za poboljšanja. Mjerite sve što je važno, od korištenja pojedinog kanala i učinka agenta do broja obrađenih tiketa, chatova koji su u tijeku i ocjena agenata.
Otkrijte značajke izvješćivanja
Softverske integracije
Ako želite objediniti tijek rada i trošiti manje vremena na prebacivanje između aplikacija, LiveAgent vam može pomoći u brojnim scenarijima. Podržava više od 200 integracija s drugim softverskim rješenjima, uključujući CRM softver. Osim toga, LiveAgent ima ugrađenu CRM značajku koja vam pruža neophodnu CRM funkcionalnost.
Upravljanje odnosima
Uvijek ćete dobiti prvoklasnu podršku od LiveAgent tima. Naš tim za korisničku podršku dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu kako bi vam pomogao na svaki mogući način. Kontaktirajte s nama putem e-pošte ili chata uživo ili nas nazovite i dat ćemo sve od sebe da vam pomognemo. Alternativno, pogledajte našu bazu znanja kad god vam zatreba.
Jednostavna implementacija
LiveAgent je osvojio nagradu za softver s najbržom implementacijom zbog svoje jednostavne instalacije i upotrebe u većini poslovnih scenarija. Pobrinuli smo se da LiveAgent može koristiti svatko, a naše nagrade vam to mogu i dokazati. Isprobajte ga i uvjerite se kako je lako započeti uz LiveAgent.
Financijsko zdravlje
Dokazano je da će kupci potrošiti više novca u vašoj tvrtki ako dobiju izvrsnu korisničku podršku. Ne štedite na komunikaciji i steknite konkurentsku prednost zahvaljujući praktičnoj višekanalnoj podršci.
Upravljanje problemima
Manje prebacivanja između aplikacija, bolja organizacija komunikacije, brzi odgovori i još mnogo toga dio su ponude koju dobivate uz LiveAgent. Naši alati i značajke tu su kako bi vam pomogli da radite najbolje što možete brže nego ikad prije.
Otkrijte univerzalni pretinac za poruke
Korisničko zadovoljstvo
Korisničko iskustvo i zadovoljstvo idu ruku pod ruku. LiveAgent vam pomaže u oba slučaja i omogućuje da u svoju tvrtku dovedete više stalnih kupaca. Ključ je u brzoj i učinkovitoj komunikaciji dostupnoj putem svim popularnih komunikacijskih kanala.
Otkrijte izvješće o izvedbi
Vremenski učinkovito rješenje
Ne gubite vrijeme na neučinkovita rješenja i dajte si više slobode. LiveAgent objedinjuje alate u jednu praktičnu nadzornu ploču za jednostavan pristup, što vam omogućuje da obradite više zahtjeva kupaca u manje vremena.
Rješenje koje štedi novac
Odvojeno plaćanje za namjenska profesionalna rješenja može biti vrlo skupo. LiveAgent ima objedinjeni višekanalni skup alata koji vam pruža sve potrebno za manje novca, a pritom se brže implementira od ostalih rješenja koja biste morali kupiti zasebno.
Registrirajte se za besplatno 14-dnevno probno razdoblje i iskusite rad s višekanalnim, potpuno opremljenim softverom za help desk
Svjedočanstva
“Pristupite svakom kupcu vodeći se idejom da mu želite pomoći riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Voditelj prodaje
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
Optimize your customer support with LiveAgent's FAQ software, enhancing user self-service and agent productivity. Empower customers to find quick, effective solutions independently, reducing repetitive queries and boosting satisfaction. Start your free trial today and discover how streamlined knowledge bases can elevate your support strategy!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team