Softver za pozivni centar

Pružite podršku na osobnijoj razini s pozivima.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkazivanje u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Započnite s namjenskim pozivnim centrom za dolazne pozive

Značajke LiveAgent pozivnog centra pravi su alat za izgradnju odnosa i pružanje osobnijeg pristupa rješavanju problema. Naš sustav pozivnog centra podržava sve popularne pružatelje VoIP usluga, stoga možete početi gotovo odmah. Potpomognut je različitim značajkama koje uvelike olakšavaju pozivanje. Isprobajte ga danas i pogledajte kako funkcionira. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Softver za pozivni centar u vašem help desku

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Zašto biste trebali odabrati LiveAgent pozivni centar?

Naš pozivni centar savršeno nadopunjuje naš help desk softver koji vam može pomoći u pružanju učinkovite usluge korisnicima. Naše je rješenje idealno za osobnije upravljanje odnosima s kupcima i pružanje brže korisničke podrške.

Demonstracija softvera za pozivni centar

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Istražite naš softver za pozivni centar

Želite li ga vidjeti na djelu? Pogledajte kako funkcionira LiveAgent pozivni centar i upoznajte se sa značajkama produktivnosti koje vam uvelike mogu olakšati rad. Provjerite koliko ga je jednostavno postaviti i koristiti. Potrebno vam je samo nekoliko minuta.

Pružite svojim agentima u kontakt centru prave alate uz LiveAgent

Pogledajte besprijekorno iskustvo upotrebe LiveAgent pozivnog centra. Svim alatima i značajkama može se lako pristupiti putem LiveAgent nadzorne ploče, što osigurava najbolje iskustvo za agente i tijek rada koji možete dobiti.

Što vaši agenti u kontakt centru dobivaju:

  • Brže stope rješavanja vremenski osjetljivih pitanja
  • Nadzor u stvarnom vremenu i metrike za pozivni centar
  • Višestruke kanale za razgovor u jednom sučelju
LiveAgent call center support

Ovo je sažetak našeg pozivnog centra

Pogledajte neke od ključnih značajki u LiveAgent pozivnom centru i saznajte  kako ih možete upotrijebiti za stvaranje odličnog tijeka rada.

Softver za pozivni centar i njegove značajke

Otkrijte sve značajke našeg pozivnog centra i doznajte kako ih možete upotrijebiti za poboljšanje svoje telefonske podrške.

Interni pozivi

Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje da komunicirate s kolegama dok su smjeni u slučaju potrebe, kao i da napravite prijenos poziva.

Saznajte više o internim pozivima

Višekanalni help desk softver

Naš višekanalni softver za pozivni centar može obrađivati više kanala – naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, chat uživo, korisnički portal, e-poštu i još mnogo toga.

Saznajte više o help desk softveru

Mogućnost poziva na klik i slanja pošte

Naš pozivni centar baziran na internetu može nazvati bilo koji mrežni broj. Kliknite na broj koji želite nazvati, a LiveAgent će učiniti sve ostalo. Također može koristiti protokole za slanje pošte.

Saznajte više o gumbima za pozivanje

Prijenosi poziva

Naš pozivni centar ima praćene i konzultativne prijenose. Praćeni prijenosi poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije prekida poziva.

Saznajte više o prijenosima poziva

VoIP telefonski sustav pozivnog centra

LiveAgent pozivni centar može se integrirati s više od 99% pružatelja VoIP usluga koji koriste SIP Trunk. Ne vidite preferiranog VoIP partnera? Obratite nam se i rado ćemo ga uvrstiti na naš popis.

Saznajte više o VoIP partnerima

Značajke povratnog poziva

Povećajte zadovoljstvo kupaca dajući im mogućnost da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kada su vaši agenti previše zauzeti da bi mogli odgovoriti.

Saznajte više o automatskom povratnom pozivu

Softver pozivnog centra za odlazne pozive

Podržite svoje kupce tako što ćete im se obratiti putem našeg pozivnog centra za odlazne pozive. Poboljšajte odnose s korisnicima i optimizirajte odlazne interakcije s kupcima.

Saznajte više o softveru pozivnog centra za odlazne pozive

Preusmjeravanje poziva na osobni uređaj

Agenti imaju opciju preusmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje poput mobilnog telefona. Koristite naše prosljeđivanje na GSM telefonski broj ili našu aplikaciju LivePhone.

Saznajte više o preusmjeravanju poziva

Više podržanih uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva

Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softverski telefoni.

Saznajte više o podržanim uređajima za pozivanje

Višekanalna radna površina za agente

LiveAgent nudi sveobuhvatno rješenje za pozivni centar s radnom površinom bogatom sadržajem. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima.

Saznajte više o univerzalnom pretincu za poruke

Izvorne i CRM integracije treće strane

Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti naše izvorne CRM alate.

Saznajte više o CRM integracijama

Integracija računalne telefonije (CTI)

Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim korisnicima pružate izvrsnu podršku.

Saznajte više o integraciji računalne telefonije

LiveAgent's call center integrations

Push obavijesti unutar aplikacije

Omogućite push obavijesti u aplikaciji LivePhone kako biste dobili push obavijest za svaki chat, poziv ili dolazni tiket.

Saznajte više o push obavijestima unutar aplikacije

Zapisi poziva

Pregledajte interakcije u vezi s upućenim, zaprimljenim, odgovorenim ili propuštenim pozivima od strane vaših agenata. Steknite bolji uvid u povijest korisnika zahvaljujući značajkama zapisa poziva i povijesti.

Saznajte više o detaljnim zapisima poziva

Interaktivni glasovni odgovor (IVR)

Softver za pozivni centar LiveAgent podržava IVR stabla. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene datoteke uz LiveAgent sustav za glasovni odgovor koji omogućuje pametno preusmjeravanje.

Saznajte više o interaktivnom glasovnom odgovoru

Automatska distribucija poziva (ACD)

Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive na temelju dostupnosti agenta ili nasumičnim dodjeljivanjem. Odaberite postavke koje vam odgovaraju i prilagođene postavke poput vremena za pauzu.

Saznajte više o automatskoj distribuciji poziva

Snimanje poziva

Dobijte kontekst o povijesti korisnika s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte u bilo kojem trenutku kako bi vam pomogli u pružanju prvoklasnog korisničkog iskustva.

Saznajte više o snimanju poziva

Softverski telefoni

Naš softver za poslovni pozivni centar kompatibilan je s mnogim VoIP telefonskim sustavima u oblaku. Povežite ih s LiveAgent pozivnim centrom i telefonirajte putem uređaja koje preferirate.

Saznajte više o softverskim telefonima

Call center softphones integration

Softver pozivnog centra za dolazne pozive

Naš cjeloviti pozivni centar može upravljati s više uređaja za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokuša nazvati na bilo koji broj.

Saznajte više o softveru pozivnog centra za dolazne pozive

Integrirana baza znanja

Pružajte podršku 24/7 i poboljšajte zadovoljstvo korisnika čak i kad su vaši agenti izvan mreže. Upotrijebite našu bazu znanja za izvanmrežnu podršku.

Saznajte više o bazi znanja

Call center softphones integration

Povijesni izvještaji

Upotrijebite naše povijesne izvještaje kako biste poboljšali svoju korisničku podršku. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte svoje podatke po želji. Pratite pozive, vrijeme neaktivnosti i još mnogo toga.

Saznajte više o izvještajima

Softver za videopozive

Naš softver za pozivni centar baziran na internetu omogućuje agentima iz kontakt centra da uspostave videochat s korisnicima. Videopozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja.

Saznajte više o softveru za videopozive

Brza rješenja

Brže se povežite s korisnicima

Naš pozivni centar lako je postaviti i možete ga početi koristiti kroz nekoliko minuta. Potpuno je integriran s našim višekanalnim sustavom tiketiranja, stoga se uvijek možete upustiti u brzu, višekanalnu i hibridnu komunikaciju.

  • Manje čekanja i sretniji korisnici
  • Povežite se s kupcima na osobnijoj razini
Chart

20s

Prosječno vrijeme dosega

Integrirajte svoj višekanalni softver za tiketiranje s aplikacijama koje koristite na dnevnoj bazi. Imamo više od 150 integracija dostupnih putem plug-inova.

Bolji doseg

Proširite svoj doseg i poboljšajte korisničku podršku

Pozivi su i dalje među najpopularnijim opcijama za kontaktiranje korisničke podrške, što ih čini jednim od najbržih načina da zadovoljite svoje kupce. Nabavite jedan od najpopularnijih kanala za komunikaciju s kupcima i dosegnite više korisnika.

Pozivi možda nisu najmodernija metoda komunikacije, ali definitivno će uvijek postojati. Predstavljaju jedan od najbržih načina komunikacije i uvelike olakšavaju poboljšanje zadovoljstva kupaca.  

  • Upotrijebite popularan kanal za komunikaciju s korisnicima
  • Dosegnite više kupaca i riješite više problema
Chart

50 %

svih kupaca upućuje pozive

Polovica vaše baze kupaca možda čeka opciju putem koje će vas moći nazvati umjesto da vam se moraju obratiti e-poštom. Čak i nekoliko telefonskih linija mogu poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Kvalitetna usluga

Pružite kvalitetnu korisničku uslugu

Mnogo je lakše razumjeti i riješiti probleme preko telefona. Pozivi vam mogu pomoći da komunicirate s kupcima na višoj razini, dok vam istodobno omogućuju da izbjegnete dugačke razgovore putem e-pošte. Također možete koristiti videopozive. 

  • Osobno riješite vremenski osjetljiva pitanja
  • Dodajte videopozive i pozive s kupcima licem u lice
Chart

70 %

Prosječna stopa rješavanja

Istraživanje pokazuje da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite svoj komplet alata za vremenski osjetljiva pitanja ili pozive s važnim klijentima.

Uštedite više na softveru za pozivni centar

Ne morate bankrotirati da biste koristili značajke poziva, jednostavno upotrijebite naš kalkulator i saznajte koliko možete uštedjeti uz LiveAgent.

Medal

Počnite koristiti LiveAgent sada!

Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 14-dnevno probno razdoblje

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkazivanje u bilo kojem trenutku

Više od 60 VoIP integracija
uz LiveAgent

Integrirajte, Automatizirajte, Inovirajte

LiveAgent VoIP providers

Svjedočanstva

Nabavite LiveAgent i pridružite se 7000 zadovoljnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Zakažite demonstraciju

requestDemo
Što ćete naučiti tijekom demonstracije
  • Kako ostvariti svoje poslovne ciljeve uz LiveAgent – bilo da se radi o poboljšanju zadovoljstva kupaca ili generiranju više prodaja.
  • Kako LiveAgent funkcionira. Upoznat ćemo vas s proizvodom da biste stekli dojam o radu s našim softverom.
  • Dobit ćete odgovore na sva pitanja koja imate u vezi cijena, usluge, integracija i značajki.
 

“Pristupite svakom kupcu vodeći se idejom da mu želite pomoći riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu”. – Brian Tracy

Andrej Saxon
Voditelj prodaje

Related Articles to Softver za pozivni centar
LiveAgent-ov softver za odlazne pozive omogućuje upućivanje odlaznih poziva potencijalnim prodavačima, potencijalnim kupcima ili trenutnim kupcima. Isprobajte ga 14 dana besplatno i dignite svoje poslovanje na veću razinu.

Efikasan softver za odlazne pozive

Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.

Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Softver za pozivni centar

Otkrijte vrhunski softver za pozivni centar s LiveAgentom bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Uživajte u kristalno čistim zvukovima i naprednim značajkama, poput IVR-a i pametnog preusmjeravanja poziva. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku podršku uz naš cloud-based sustav.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Softver kontaktnog centra

Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x