Značajke LiveAgent pozivnog centra pravi su alat za izgradnju odnosa i pružanje osobnijeg pristupa rješavanju problema. Naš sustav pozivnog centra podržava sve popularne pružatelje VoIP usluga, stoga možete početi gotovo odmah. Potpomognut je različitim značajkama koje uvelike olakšavaju pozivanje. Isprobajte ga danas i pogledajte kako funkcionira.
00:00 / 02:02
Naš pozivni centar savršeno nadopunjuje naš help desk softver koji vam može pomoći u pružanju učinkovite usluge korisnicima. Naše je rješenje idealno za osobnije upravljanje odnosima s kupcima i pružanje brže korisničke podrške.
00:00 / 04:39
Želite li ga vidjeti na djelu? Pogledajte kako funkcionira LiveAgent pozivni centar i upoznajte se sa značajkama produktivnosti koje vam uvelike mogu olakšati rad. Provjerite koliko ga je jednostavno postaviti i koristiti. Potrebno vam je samo nekoliko minuta.
Pogledajte besprijekorno iskustvo upotrebe LiveAgent pozivnog centra. Svim alatima i značajkama može se lako pristupiti putem LiveAgent nadzorne ploče, što osigurava najbolje iskustvo za agente i tijek rada koji možete dobiti.
Što vaši agenti u kontakt centru dobivaju:
Vaši će korisnici dobiti najbolji mogući tretman kada koristite LiveAgent. Steknite njihovo povjerenje zahvaljujući učinkovitoj usluzi pozivnog centra dostupnoj u svakom trenutku i pomozite im da brže riješe svoje probleme putem telefona.
Nadmašite očekivanja korisnika
Pogledajte neke od ključnih značajki u LiveAgent pozivnom centru i saznajte kako ih možete upotrijebiti za stvaranje odličnog tijeka rada.
Otkrijte sve značajke našeg pozivnog centra i doznajte kako ih možete upotrijebiti za poboljšanje svoje telefonske podrške.
Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje da komunicirate s kolegama dok su smjeni u slučaju potrebe, kao i da napravite prijenos poziva.
Saznajte više o internim pozivima
Naš višekanalni softver za pozivni centar može obrađivati više kanala – naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, chat uživo, korisnički portal, e-poštu i još mnogo toga.
Naš pozivni centar baziran na internetu može nazvati bilo koji mrežni broj. Kliknite na broj koji želite nazvati, a LiveAgent će učiniti sve ostalo. Također može koristiti protokole za slanje pošte.
Saznajte više o gumbima za pozivanje
Naš pozivni centar ima praćene i konzultativne prijenose. Praćeni prijenosi poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije prekida poziva.
Saznajte više o prijenosima poziva
LiveAgent pozivni centar može se integrirati s više od 99% pružatelja VoIP usluga koji koriste SIP Trunk. Ne vidite preferiranog VoIP partnera? Obratite nam se i rado ćemo ga uvrstiti na naš popis.
Povećajte zadovoljstvo kupaca dajući im mogućnost da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kada su vaši agenti previše zauzeti da bi mogli odgovoriti.
Saznajte više o automatskom povratnom pozivu
Podržite svoje kupce tako što ćete im se obratiti putem našeg pozivnog centra za odlazne pozive. Poboljšajte odnose s korisnicima i optimizirajte odlazne interakcije s kupcima.
Agenti imaju opciju preusmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje poput mobilnog telefona. Koristite naše prosljeđivanje na GSM telefonski broj ili našu aplikaciju LivePhone.
Saznajte više o preusmjeravanju poziva
Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softverski telefoni.
Saznajte više o podržanim uređajima za pozivanje
LiveAgent nudi sveobuhvatno rješenje za pozivni centar s radnom površinom bogatom sadržajem. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima.
Saznajte više o univerzalnom pretincu za poruke
Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti naše izvorne CRM alate.
Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim korisnicima pružate izvrsnu podršku.
Omogućite push obavijesti u aplikaciji LivePhone kako biste dobili push obavijest za svaki chat, poziv ili dolazni tiket.
Saznajte više o push obavijestima unutar aplikacije
Pregledajte interakcije u vezi s upućenim, zaprimljenim, odgovorenim ili propuštenim pozivima od strane vaših agenata. Steknite bolji uvid u povijest korisnika zahvaljujući značajkama zapisa poziva i povijesti.
Saznajte više o detaljnim zapisima poziva
Softver za pozivni centar LiveAgent podržava IVR stabla. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene datoteke uz LiveAgent sustav za glasovni odgovor koji omogućuje pametno preusmjeravanje.
Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive na temelju dostupnosti agenta ili nasumičnim dodjeljivanjem. Odaberite postavke koje vam odgovaraju i prilagođene postavke poput vremena za pauzu.
Saznajte više o automatskoj distribuciji poziva
Dobijte kontekst o povijesti korisnika s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte u bilo kojem trenutku kako bi vam pomogli u pružanju prvoklasnog korisničkog iskustva.
Naš softver za poslovni pozivni centar kompatibilan je s mnogim VoIP telefonskim sustavima u oblaku. Povežite ih s LiveAgent pozivnim centrom i telefonirajte putem uređaja koje preferirate.
Naš cjeloviti pozivni centar može upravljati s više uređaja za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokuša nazvati na bilo koji broj.
Pružajte podršku 24/7 i poboljšajte zadovoljstvo korisnika čak i kad su vaši agenti izvan mreže. Upotrijebite našu bazu znanja za izvanmrežnu podršku.
Upotrijebite naše povijesne izvještaje kako biste poboljšali svoju korisničku podršku. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte svoje podatke po želji. Pratite pozive, vrijeme neaktivnosti i još mnogo toga.
Naš softver za pozivni centar baziran na internetu omogućuje agentima iz kontakt centra da uspostave videochat s korisnicima. Videopozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja.
Saznajte više o softveru za videopozive
Brza rješenja
Naš pozivni centar lako je postaviti i možete ga početi koristiti kroz nekoliko minuta. Potpuno je integriran s našim višekanalnim sustavom tiketiranja, stoga se uvijek možete upustiti u brzu, višekanalnu i hibridnu komunikaciju.
20s
Prosječno vrijeme dosega
Integrirajte svoj višekanalni softver za tiketiranje s aplikacijama koje koristite na dnevnoj bazi. Imamo više od 150 integracija dostupnih putem plug-inova.
Bolji doseg
Pozivi su i dalje među najpopularnijim opcijama za kontaktiranje korisničke podrške, što ih čini jednim od najbržih načina da zadovoljite svoje kupce. Nabavite jedan od najpopularnijih kanala za komunikaciju s kupcima i dosegnite više korisnika.
Pozivi možda nisu najmodernija metoda komunikacije, ali definitivno će uvijek postojati. Predstavljaju jedan od najbržih načina komunikacije i uvelike olakšavaju poboljšanje zadovoljstva kupaca.
50 %
svih kupaca upućuje pozive
Polovica vaše baze kupaca možda čeka opciju putem koje će vas moći nazvati umjesto da vam se moraju obratiti e-poštom. Čak i nekoliko telefonskih linija mogu poboljšati zadovoljstvo kupaca.
Kvalitetna usluga
Mnogo je lakše razumjeti i riješiti probleme preko telefona. Pozivi vam mogu pomoći da komunicirate s kupcima na višoj razini, dok vam istodobno omogućuju da izbjegnete dugačke razgovore putem e-pošte. Također možete koristiti videopozive.
70 %
Prosječna stopa rješavanja
Istraživanje pokazuje da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite svoj komplet alata za vremenski osjetljiva pitanja ili pozive s važnim klijentima.
Ne morate bankrotirati da biste koristili značajke poziva, jednostavno upotrijebite naš kalkulator i saznajte koliko možete uštedjeti uz LiveAgent.
Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 14-dnevno probno razdoblje
Integrirajte, Automatizirajte, Inovirajte
Svjedočanstva
“Pristupite svakom kupcu vodeći se idejom da mu želite pomoći riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu”. – Brian Tracy
Andrej Saxon
Voditelj prodaje
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team