Dosta vam je nezadovoljavajućih rješenja za komunikaciju s kupcima? Softver za tiketiranje LiveAgent tu je da spasi stvar. Započnite s našim višekanalnim tiketiranjem i organizirajte svoju komunikaciju s bilo kojeg kanala na jednom mjestu. Registrirajte se za besplatno probno razdoblje već danas i iskusite prednosti!
00:00/03:20
LiveAgent nudi najsuvremeniji sustav za tiketiranje koji svu komunikaciju sa svih kanala pretvara u tikete koji se mogu jednostavno organizirati i rješavati u vašem univerzalnom pretincu za poruke. Također je podržan različitim značajkama produktivnosti i integracija koje uvelike olakšavaju vaš tijek rada.
00:00/02:24
Naš sustav za tiketiranje može integrirati i objediniti vašu komunikaciju putem e-pošte, chata uživo, pozivnog centra, društvenih mreža, aplikacija za razmjenu poruka i baze znanja na jednom mjestu. Također možete birati između više od 200 softverskih integracija kako biste maksimizirali svoju učinkovitost i potrošili manje vremena na prebacivanje između aplikacija.
Objedinjena komunikacija s LiveAgent tiketiranjem rješenje je za uklanjanje neučinkovitih razgovora. Upoznajte se s našim sučeljem i pogledajte kako može pomoći vašoj tvrtki u pružanju najbolje korisničke usluge.
Evo što vaš tim za podršku dobiva:
Vaši kupci zaslužuju zadovoljavajuću korisničku uslugu na svakom koraku svog putovanja. Pogledajte kakve koristi mogu imati od bolje komunikacije zahvaljujući LiveAgent tiketiranju i osigurajte da dobiju sjajnu podršku kad god je trebaju.
Samo djelić onoga što vaši kupci dobivaju:
To je sveobuhvatno i opsežno rješenje za poslovnu komunikaciju bilo koje vrste. Naše vam nevjerojatne značajke omogućuju uredno organiziranje svake informacije i komunikacije. Pogledajte neke od naših ključnih značajki i provjerite kako vam mogu pomoći.
Sveobuhvatno rješenje
Hibridno tiketiranje
Teško vam je nadgledati sve komunikacijske kanale kako biste ispratili razgovore s istim kupcem? Hibridni tijek tiketa može postati jedan od najboljih alata koji vam stoje na raspolaganju. Može objediniti komunikaciju s istim kupcem bez obzira na to koji kanal odluči koristiti.
Timska komunikacija
Učinkovit tijek rada
Želite li uštedjeti vrijeme na odgovaranju na uobičajena pitanja? Standardne poruke izvrsna su značajka za posao. Pripremite svoje odgovore unaprijed, a zatim ih jednostavno pošaljite s nekoliko klikova u tiketu. Uštedite na vremenu i usredotočite se na hitnija pitanja.
Upravljanje znanjem
Smanjite broj tiketa sa sveobuhvatnom i opsežnom bazom znanja kao bitnim dijelom vaše korisničke podrške. Napišite informativne članke, vodiče, upute i tutorijale izravno s LiveAgent nadzorne ploče. Možete je koristiti i za interakciju s kupcima na forumima ili prikupljanje povratnih informacija.
Lakoća komunikacije samo je početak, postoji još mnogo prednosti vezanih uz help desk tiketiranje.
Zadovoljite kupce
Korisničko zadovoljstvo može biti dobro koliko i brzina i kvaliteta odgovora vašeg help desk-a. Otklonite frustraciju kupaca učinkovitom i djelotvornom komunikacijom uz LiveAgent sustav za tiketiranje.
80 %
potrošača očekuje brzinu i praktičnost
Većina kupaca smatra brzinu, stručnu pomoć, praktičnost i ljubaznost važnim elementima korisničke usluge.
Povećajte ROI
Bolja podrška znači bolju zaradu. Mnogo je izglednije da će se kupci vratiti ako dobiju prvoklasnu korisničku podršku od svoje omiljene tvrtke. Tiketiranje vam može pomoći da riješiti više problema brže nego ikad prije.
86 %
kupaca spremno je platiti za dobru uslugu
Smanjite svoje troškove dok zarađujete više. Kupci su uvijek spremni platiti više za izvrsno korisničko iskustvo.
Steknite odanost
Zahvalni kupci uvijek cijene dobru uslugu i stručnu pomoć agenata iz korisničke podrške. Poboljšajte svoju korisničku uslugu u vrijeme kada dobivate najveći broj tiketa i izgradite snažnu lojalnost kupaca izvrsnim interakcijama.
Tiketiranje može pomoći vašem brandu i tvrtki da steknu lojalnost kupaca. Izglednije je da će se zahvalni i zadovoljni kupci vratiti, osobito ako možete obraditi veći broj zahtjeva u puno kraćem roku.
73%
veće stope zadovoljstva
Omogućite personalizirane razgovore i usrećite svoje kupce. Naš potpuno opremljeni softver za chat uživo može vam pomoći povećati korisničko zadovoljstvo i pružiti izvrsno iskustvo s agentima.
Ne morate bankrotirati da biste pružili najbolju korisničku uslugu. Pogledajte koliko možete uštedjeti uz LiveAgent sustav za tiketiranje.
Svjedočanstva
“Pristupite svakom kupcu vodeći se idejom da mu želite pomoći riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Voditelj prodaje
Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team