LiveAgent pruža intuitivno sučelje puno korisnih alata koji vam pomažu rješavati probleme klijenata brže. Prebacite se na našu korisničku službu i poboljšajte svoje upravljanjem tiketima pomoću našeg multikanalnog sustava za tikete koji ujedinjuje svu vašu komunikaciju.
Iskoristite automatizaciju i integracije kako bi poboljšali svoje radne procese. Saznajte više o LiveAgent-u ili započnite s besplatnim probnim razdobljem od 30 dana danas kako biste dobili LiveAgent iskustvo.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku! Kreditna kartica vam nije potrebna.
|
SysAid
|
---|---|---|
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
|
LiveAgent nudi tiketing.
|
SysAid nudi tiketing.
|
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
|
LiveAgent nudi live chat.
|
SysAid nudi live chat.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za zvanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
SysAid ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje gradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prethodnim tiketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
SysAid nudi samoposlužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
SysAid ne nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na tvitove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
SysAid ne nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
SysAid ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da šalju Viber poruke i odgovaraju na njih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
SysAid ne nudi Viber integraciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
|
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
|
SysAid ne nudi WhatsApp integraciju.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži osnovne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, FAQ i how-to članke.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
SysAid nudi bazu znanja.
|
Korisnički forum
Online prostor za raspravu za vaše klijente, lociran izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
SysAid nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi izbjegli ponavljajuće zadatke.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
SysAid nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Set funkcija koji omogućuje da različite aplikacije rade zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
SysAid nudi API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
SysAid ne nudi IVR značajke.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
SysAid ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok niti se brišu -- možete ih pogledati bilo kad.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
SysAid nudi neograničenu povijest.
|
Neograničen broj web stranica
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
SysAid nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vaše web stranice.
|
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
|
SysAid nudi neograničene chat gumbe.
|
Neograničeni tiketi/email
Možete primiti neograničen broj tiketa/emailova.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
|
SysAid nudi neograničene tikete/emailove.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kada.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
SysAid ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je ponuđena 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
SysAid nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
LiveAgent nudi podršku za različite komunikacijske kanale podržane dodatnim značajkama. Možete ih koristiti kako bi dosegnuli više klijenata i riješili njihove probleme puno brže. Iskoristite prednosti email tiketinga, live chata, pozivnog centra, portala za klijente ili društvenih mreža – Facebooka, Twittera i Instagrama. Budite prisutni svugdje zahvaljujući jedinstvenoj platformi i pružite najbolju moguću uslugu za korisnike.
Podignite vaš odjel korisničke službe na višu razinu s najbržim dostupnim widgetom za live chat. S brzinama prikaza razgovora od 2,5 sekundi, možete brže riješiti probleme i time dobiti bolje recenzije korisnika i klijenata. Korisničko sučelje koje je jednostavno za korištenje omogućuje svakome da stupi u kontakt s vama, a dodatne značajke vam omogućuju potpunu vidljivost online posjetitelja.
Upravljanje korisničkom službom postaje lakše kada imate podršku analitike, nadzora, glatkih tijekova rada i integracija. LiveAgent vam omogućuje unaprjeđenje vašeg tijeka rada, stvaranje automatizacija, praćenje uspjeha, i integraciju aplikacija koje svakodnevno koristite kako biste ih spojili pod jedan krov. Pogledajte našestranice za značajke i integracije kako bi saznali više.
Pionirski softver
Osnovan 2006. godine, LiveAgent je prvo rješenje na tržištu koje je ponudilo mogućnosti live chata i help deska. Od 2023. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najviše recenzirano help desk rješenje na tržištu, koje služi potrebama preko 150 milijuna korisnika i 40.000 tvrtki diljem svijeta.
Kreirajte nezaboravna iskustva za kupce koja povećavaju prihode.
Oduševite svoje klijente munjevito brzim odgovorima.
Ostvarite više prodaja zadržavajući svoje kupce vjernima vašem brendu.
Možete nas pitati bilo što, bilo kad, zahvaljujući našoj 24/7 korisničkoj podršci. Ovdje smo za vas ukoliko imate bilo kakve probleme, tražite informacije ili želite naučiti nešto novo. Javite nam se putem poruke u chatu, emaila ili nas nazovite i učinit ćemo sve što je u našoj moći da vam pomognemo.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Pridružite se LiveAgent-u i postanite zadovoljni korisnik danas. Pogledajte naše pristupačne cjenovne planove koji odgovaraju poduzećima različitih veličina i industrija ili započnite naš besplatni probni period od 30 dana. Nema obaveza niti potrebe za unosom podataka s kreditne kartice.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team