Što su oznake?
Oznake se mogu definirati kao naljepnice na tiketima korisničke podrške. Primarno se koriste za organizaciju i kategorizaciju tiketa ali i kao brzi pretpregled sadržaja tiketa. Oznake se obično smatraju jednom od ključnih značajki softvera korisničke podrške, jer vam mogu pomoći razlikovati različite korisničke segmente i teme podrške na brz i lak način.
Primjeri oznaka
Primjer #1
Možete postaviti pravilo automatizacije koje automatski dodjeljuje oznake “prodaja” ili “pretprodaja” za svaki tiket koji sadrži riječi “naplata” ili “cijena”.
Primjer #2
Možete dodijeliti oznaku “Twitter” tag svakom tiketu s Twittera kako bi ga lakše pronašli unutar vaše korisničke podrške. S druge strane, možete kreirati oznaku “hitno”, kako bi vam pomogla filtrirati hitne tikete s Twittera.
Primjer #3
Sustav može automatski dodijeliti oznaku dodijeljenog odjela kao što je “marketing” ili “IT podrška”, temeljeno na odjelu kojem je tiket dodijeljen. Dodjela oznaka na ovaj način jasno pokazuje tko je odgovoran za rješavanje svakog tiketa.
Kako možete koristiti oznake?
Kao LiveAgent korisnik, možete:
- Dodavati oznake ručno ili automatski i koristiti ih za kreiranje prilagođenog tijeka rada.
- Filtrirati tikete po oznakama.
- Organizirati tikete vaše korisničke podrške.
- Koristiti oznake u vašim pravilima automatizacije (Pravila, SLA pravila, Vremenska pravila).
- Kreirati izvješća oznaka za dobivanje dubljeg shvaćanja vrsta problema koje vaši agenti svakodnevno rješavaju.
- Dodati više oznaka jednom tiketu
Koje su prednosti korištenja oznaka?
Oznake mogu donijeti organizaciju i jasnoću vašoj korisničkoj podršci. Organizirana korisnička podrška vam koristi na više načina, uglavnom za poboljšanje efikasnosti agenata što također poboljšava brzinu odgovora, kvalitetu vaše korisničke usluge, zadovoljstvo klijenata i eventualno prodaju i mjesečni ponavljajući prihod (MRR).
Poboljšana efikasnost i produktivnost agenta
Dodavanje oznaka tiketima osigurava da ih vaši agenti mogu lagano pronaći. To poboljšava efikasnost i produktivnost agenata i omogućuje im da se fokusiraju na rješavanje tiketa umjesto da troše vrijeme tražeći ih.
Poboljšana brzina odgovora i korisnička usluga
Što manje vremena agenti provedu razmišljajući koje tikete moraju riješiti i gdje ih naći, to brže mogu odgovoriti na nadolazeće tikete. To naravno poboljšava brzinu odgovora i kvalitetu vaše korisničke službe, što onda utječe na zadovoljstvo i zadržavanje klijenata.
Poboljšano zadovoljstvo klijenata, njihovo zadržavanje i prodaje
Što bolju uslugu ponudite, to će vaši klijenti biti sretniji. Ako neprekidno pružate izvrsnu uslugu, oni neće imati razloga za odljev. Vraćat će se ponovno i postati vjerne mušterije vašeg poduzeća. To će zauzvrat poboljšati vašu prodaju i MRR, jer se životna vrijednost kupca povećava s njegovom vjernosti.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Kako kreirati oznake unutar LiveAgent-a
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u navigacijskoj traci)
- Kliknite na Automatizacija.
- Kliknite na Oznake.
- Kliknite na narančasti gumb Kreiraj.
- Imenujte vašu oznaku.
- Izaberite tekst i boju pozadine.
- Izaberite želite li da oznaka bude javna ili privatna.
- Kliknite na Kreiraj.
- Kliknite na Tiketi u lijevoj navigacijskoj traci.
- Izaberite tiket po vlastitom izboru.
- Kliknite na gumb Umetni oznaku.
- Izaberite oznaku koju želite dodati.
- Za uklanjanje oznake jednostavno kliknite na mali X gumb u gornjem desnom kutu oznake.
Kako kreirati pravilo automatizacije koje automatski dodaje oznake tiketima
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u navigacijskoj traci)
- Kliknite na Automatizacija.
- Kliknite na Pravila.
- Kliknite na narančasti gumb Kreiraj.
- Označite kućicu Aktivan status
- Imenujte svoje pravilo
- Možete ostaviti dio s napomenama prazan ili detaljnije objasniti što pravilo radi.
- Izaberite Primjeni kad je tiket kreiran.
- Kliknite na Dodaj grupu uvjeta.
- Izaberite IF ticket source Instagram, Twitter, and Facebook.
- Kliknite Izvrši akciju dodaj oznaku.
- Izaberite oznaku društveni mediji.
- Kliknite Sačuvaj.
Kreiranje izvještaja oznaka
Ako želite dobiti uvid u to na koje vrste tiketa vaši agenti troše najviše vremena, možete pobliže pogledati našu značajku izvješća oznaka.
Možete generirati izvješća oznaka za svaki dan, tjedan, mjesec, godinu ili određeni vremenski period. Pojedinačni upisi mogu biti razvrstani po vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Sva izvješća oznaka mogu biti izvezena u CSV dokument kako bi ih lakše podijelili s nadređenima.
Koje vrste izvješća oznaka možete kreirati unutar LiveAgent-a?
Možete kreirati izvješća oznaka u više formata, uključujući:
- Površinski grafikoni
- Linijski grafikoni
- Stupčasti grafikoni
- Tortni grafikoni
Opcije prikaza (stupci):
- Oznaka
- Odgovor
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
- Bilješke
- Kreirani tiketi
- Riješeni tiketi
Korištenje izvješća oznaka s API-jem
Pogledajte ovu poveznicu i saznajte više o LiveAgent REST API i pozivnim vrijednostima iz izvješća oznaka.
Prilagodba oznaka
Kada kreirate oznaku, možete modificirati njen:
- Naziv
- Boju teksta
- Boju pozadine
Ove modifikacije se mogu napraviti bilo kad, tako da uvijek možete promijeniti naziv ili boju oznake.
Kako modificirati oznake?
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u navigacijskoj traci).
- Kliknite na Automatizacija.
- Kliknite na Oznake.
- Izaberite oznaku i kliknite Uredi.
- Promijenite boju pozadine, ime ili boju teksta po vašim željama.
- Kliknite na Sačuvaj.
Izvori baze znanja
Kako bi saznali više o oznakama, provjerite naše vodiče i članke u bazi znanja.
- Kako dodati oznake tiketima
- Rječnik podrške: Što su oznake?
- Oznake: Video vodič za postavljanje
Spremni kreirati prilagođene oznake?
Organizirajte svoju korisničku podršku s prilagođenim oznakama već danas. Olakšajte si količinu rada i prepustite teške terete nama a vi se fokusirajte na usluživanje klijenata. S automatiziranom dodjelom oznaka, to je lako. Isprobajte danas s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom. Bez kreditne kartice. Bez ikakvih obaveza.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su oznake?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oznake se mogu definirati kao naljepnice na tiketima korisničke podrške. Primarno se koriste za organizaciju i kategorizaciju tiketa ali i kao brzi pretpregled sadržaja tiketa.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto su oznake važne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oznake se obično smatraju jednom od ključnih značajki softvera za korisničku podršku/tiketing, jer vam mogu pomoći razlikovati različite korisničke segmente i teme podrške na brz i lak način.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su prednosti korištenja oznaka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oznake mogu donijeti organizaciju i jasnoću vašoj korisničkoj podršci. Organizirana korisnička podrška vam koristi na više načina, uglavnom za poboljšanje efikasnosti agenata što također poboljšava brzinu odgovora, kvalitetu vaše korisničke usluge, zadovoljstvo klijenata i eventualno prodaju i mjesečni ponavljajući prihod (MRR). ” } }] }