Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
|
LiveAgent nudi ticketing u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi ticketing u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat.
|
OneDesk nudi Live Chat u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
OneDesk ne nudi pozivni centar.
|
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi samouslužni porta u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agentl.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
OneDesk ne nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
OneDesk ne nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
OneDesk ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
OneDesk ne nudi Viber integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja u planu za 15 USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi bazu znanja u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum u planu za 15USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi korisnički forum u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu za 15USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi automatizaciju i pravila u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/Agent/Mjesec.
|
OneDesk nudi API funkcije u planu za 11 USD/Agent/Mjesec.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR.
|
OneDesk ne nudi IVR.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
OneDesk ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
|
OneDesk ne nudi neograničenu povijest u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
OneDesk ne nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
|
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
|
OneDesk ne nudi neograničen broj chat dugmad.
|
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
|
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 15USD/mjesec/agent.
|
OneDesk nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 11 USD/mjesec/agent.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
OneDesk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
OneDesk ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, tikete i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za LivePerson! Iskoristite napredne alate i značajke za poboljšanje korisničke podrške bez troškova prijave ili kreditne kartice. Započnite besplatno probno razdoblje danas i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Pridružite se tisućama zadovoljnih tvrtki širom svijeta koje su prešle na LiveAgent.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Tražite li pouzdanu alternativu za LiveHelpNow? LiveAgent nudi sveobuhvatno help desk rješenje s podrškom putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža i pozivnog centra. Iskoristite našu besplatnu probu i otkrijte kako naše značajke povećavaju produktivnost i zadovoljstvo korisnika. Pridružite se brojnim tvrtkama koje su već prešle na LiveAgent!
Uspoređujete help desk softver alternative?
Izvrsna korisnička usluga započinje usporedbom određenih help desk softvera. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose i povećajte prodaju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.