Ako tražite alternativu OTRS-u, isprobajte LiveAgent već danas. LiveAgent je softver za korisničku podršku s inteligentnim upravljanjem uslugama i mnoštvom zajedničkih značajki pogodnih za upravljanje uslugama u poduzeću i pružanje usluga klijentima.
Uradite više tijekom radnog vremena i pružite izvrsnu uslugu klijentima i servisnim timovima s fleksibilnim rješenjima. Upravljanje tiketima, praćenje vremena, povijest tiketa, chat u stvarnom vremenu na mobilnim uređajima, i mnogi drugi važni poslovni alati mogu biti vaši po poštenoj cijeni.
Nastavite čitati kako biste saznali koje mogućnosti upravljanja zadacima i druge ključne značajke LiveAgent ima. Ili ga iskušajte koristeći našu 30-dnevnu besplatnu probu.
Značajke | LiveAgent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Nije potrebna kreditna kartica.
|
OTRS
|
---|---|---|
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi tiketing.
|
OTRS nudi tiketing.
|
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi live chat.
|
OTRS nudi live chat.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
OTRS ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati za pristup svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
OTRS nudi samoposlužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
OTRS nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Twitter integracija koja dohvaća sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
OTRS nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Instagram integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
OTRS ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
OTRS ne nudi Viber integraciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
|
LiveAgent nudi WhatsApp integratciju.
|
OTRS ne nudi WhatsApp integraciju.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja koje sadrži važne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
OTRS nudi bazu znanja.
|
Korisnički forum
Online ploča za raspravu za vaše klijente, koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi klijentski forum.
|
OTRS ne nudi klijentski forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
OTRS nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Skup značajki koje omogućuju različitim aplikacijama da rade zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
OTRS nudi API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivateljima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
OTRS ne nudi IVR značajke.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži videozapise slične pozivima putem Skypea, Zoom-a ili Facetime-a.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
OTRS ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu i ne brišu se - možete ih pregledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
OTRS ne nudi neograničenu povijest.
|
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
|
OTRS ne nudi neograničene web stranice.
|
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj gumba za chat na svoje web stranice.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat.
|
OTRS ne nudi neograničene gumbe za chat.
|
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primati neograničen broj e-mailova i tiketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove.
|
OTRS ne nudi neograničene tikete/mailove.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
OTRS ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7.
|
OTRS nudi neograničenu podršku 24/7.
|
LiveAgent čini sve što može kako bi ispunio Vaše poslovne zahtjeve s mnoštvom značajki. To uključuje upravljanje zaposlenicima, radno vrijeme, i ostale radne zadatke pružajući najbolje alate za korisničku podršku.
Upravljanje tiketima je ključni alat za radne procese koji obrađuje sve dolazne poruke e-pošte, live chata, društvenih medija i komunikacije pozivnog centra u jednoj ulaznoj pošti. Također možete stvoriti korisnički portal za prikupljanje znanja o kompaniji u člancima baze znanja na jednoj platformi.
Uštedite vrijeme vašeg tima i izgradite snažne procese tvrtke uz intuitivne tijekove rada. Osim sustava upravljanja tiketima, LiveAgent nudi mnoštvo digitalnih tijekova rada poput oznaka, filtriranja, gamifikacije i znački, nadzora mreže i drugih značajki koje čine uspješno poslovanje.
Različite alternativne platforme rade odličan posao s svojim softverskim rješenjem za korisničku podršku, međutim, ne mogu vam sve platforme ponuditi widget za chat u stvarnom vremenu. LiveAgent ima najbrži widget na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2.5 sekunde .
Ocjene zadovoljstva kupaca i upravljanje korisničkom uslugom mogu se lako poboljšati postavljanjem jednostavnog gumba za chat u realnom vremenu na vašoj web stranici. Klijenti koji pregledavaju Vašu web stranicu mogu jednostavno kliknuti i razgovarati s vašim agentima u bilo kojem trenutku.
U kombinaciji sa značajkama kao što su praćenje vremena, prikaz tipkanja u realnom vremenu, gamifikacija i druge značajke za doprinos zaposlenika, LiveAgent će osigurati da možete učiniti sve s jednim softverom za upravljanje korisničkom službom.
Iskoristite ključne poslovne alate i učinite više tijekom radnog vremena. Svaki alat LiveAgent platforme je potpomognut učinkovitim značajkama koje funkcioniraju na raznim platformama te koje povećavaju stope zadovoljstva korisnika.
Izvješća o uslugama, raspoređivanje zaposlenika, nadzor mreže, i drugi upravljački zadaci mogu se jednostavno upravljati iz korisničkog sučelja putem intuitivnih tijekova rada. Ovi digitalni tijekovi rada mogu podnijeti sve zahtjeve kupaca te upravljati ugrađenim samoposlužnim portalom.
Osim toga, brinemo o tome da sretni korisnici budu sretni. Zbog toga nas možete kontaktirati 24/7 sa bilo kojim upitima koje ne možete riješiti a mi ćemo se potruditi da Vam pomognemo kada god to trebate. Nazovite nas ili pošaljite upit kada god to trebate.
LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, tiketing sustav i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Započnite svoje 30-dnevno probno razdoblje već danas ili pogledajte naše cjenovne planove da biste vidjeli koji najbolje odgovara vašim poslovnim planovima. Slobodno provjerite i dodatne resurse i upotrebljivost LiveAgent-a kao inteligentnog softvera za upravljanje uslugama.
Jesmo li udovoljili vašim poslovnim zahtjevima? Kliknite na gumb ispod i počnite koristiti LiveAgent već danas.
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za 3CX s besplatnim postavljanjem, 24/7 podrškom i bez obaveze kreditne kartice. Poboljšajte komunikaciju putem naprednog ticketing sustava, live chata, call centra i integracija s društvenim mrežama. Započnite besplatno 30-dnevno probno razdoblje već danas!
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za LivePerson! Iskoristite napredne alate i značajke za poboljšanje korisničke podrške bez troškova prijave ili kreditne kartice. Započnite besplatno probno razdoblje danas i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Pridružite se tisućama zadovoljnih tvrtki širom svijeta koje su prešle na LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team