Vaši agenti podrške ne mogu na vrijeme odgovoriti na upite korisnika? Uz LiveAgent softver za korisničku podršku, možete dramatično ubrzati brzinu odgovaranja vaše podrške.
S naprednim značajkama i funkcionalnostima kao što su pravila automatizacije, izvorni live chat widget i ugrađeni CRM, možete premostiti udaljenost između usluge koju pružate i onoga što vaši klijenti očekuju.
Idealne brzine odgovora variraju od kanala do kanala i od industrije do industrije. Međutim, trebate težiti tome da odgovorite što je prije moguće. Evo što prosječan korisnik očekuje:
Email: 15 min – 1 sat
Live chat: 2 min 40 sek
Pozivni centar: 20 sek – 5 min
Društveni mediji: 1 sat
Povećanje brzine odgovora može biti zahtjevno, pogotovo ako svaki dan dobivate veliku količinu korisničkih zahtjeva. Najbolje rješenje?
Softver korisničke službe koji usmjerava i organizira sve dolazne zahtjeve klijenata po važnosti i kanalima. Upiti iz više kanala (email, live chat, društveni mediji, pozivni centar) će biti centralizirani u jednu univerzalnu ulaznu poštu kojoj sigurno mogu pristupiti svi članovi vašeg tima za korisničku podršku.
66% klijenata tvrdi da najbolje što poduzeće može uraditi je poštovati njihovo vrijeme. Učinite to brzim odgovorom vašim mušterijama, neovisno od kanala koji koristite.
Brzi odgovori u realnom vremenu poboljšavaju prihod i prodaju. 79% poduzeća je izjavilo da im je implementacija live chata rezultirala povećanjem vjernosti klijenata, prodaje i prihoda.
Brzo odgovaranje na zabrinutosti i upite klijenata pojačava povjerenje i vjernost kupaca, rezultirajući u više ponovljenih kupnji i zadovoljstvu.
Pratite put rješavanja problema klijenata kroz različite kanale dok ostajete u istom hibridnom tijeku tiketa.
Uštedite svojim agentima i do 15 sati posla svaki tjedan eliminirajući potrebu pretraživanja informacija o klijentu i prijašnje komunikacije.
LiveAgent se ponosi najbržim chat widgetom na tržištu. Razgovarajte sa svojim klijentima u realnom vremenu, iskoristite obrasce prije chata, offline obrasce, pregled tipkanja u realnom vremenu i više.
Uz LiveAgent, lako je povećati brzinu odgovora.
Sva spominjanja, komentari i poruke s Facebooka, Facebook Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera će biti automatski konvertirane u tikete i poslane u vašu univerzalnu ulaznu poštu.
Povećati brzinu odgovora? Ništa lakše!
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Automatski usmjerite tikete odgovarajućim agentima i odjelima. Iskoristite standardne odgovore, vremenska pravila i SLA pravila.
Pristupite informacijama o klijentu i uredite ih sa jednim klikom, dok odgovarate na upite klijenata u realnom vremenu.
Zapeli ste? Zovite ili zovite na chat svoje kolege unutar LiveAgent-a. Nema potrebe za eksternim aplikacijama treće strane.
LiveAgent se integrira s više od 40 aplikacija treće strane, kao što su Braintree, Shopify ili Mailchimp, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između računa.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.
Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!
Odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu
Osigurajte kvalitetnu korisničku podršku uz LiveAgent! Uštedite vrijeme i novac s našom bazom znanja. Isprobajte besplatno!
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team