Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte brzinu odgovora uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate povećati brzinu odgovora?

Vaši agenti podrške ne mogu na vrijeme odgovoriti na upite korisnika? Uz LiveAgent softver za korisničku podršku, možete dramatično ubrzati brzinu odgovaranja vaše podrške.

S naprednim značajkama i funkcionalnostima kao što su pravila automatizacije, izvorni live chat widget i ugrađeni CRM, možete premostiti udaljenost između usluge koju pružate i onoga što vaši klijenti očekuju.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Koliko brzo trebate odgovarati?

Idealne brzine odgovora variraju od kanala do kanala i od industrije do industrije. Međutim, trebate težiti tome da odgovorite što je prije moguće. Evo što prosječan korisnik očekuje:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 sat

Live chat: 2 min 40 sek

Call center Pozivni centar: 20 sek – 5 min

Društveni mediji: 1 sat

Zatrpani ste zahtjevima?

Povećanje brzine odgovora može biti zahtjevno, pogotovo ako svaki dan dobivate veliku količinu korisničkih zahtjeva. Najbolje rješenje?

Softver korisničke službe koji usmjerava i organizira sve dolazne zahtjeve klijenata po važnosti i kanalima. Upiti iz više kanala (email, live chat, društveni mediji, pozivni centar) će biti centralizirani u jednu univerzalnu ulaznu poštu kojoj sigurno mogu pristupiti svi članovi vašeg tima za korisničku podršku.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zašto trebate težiti povećanju brzine odgovaranja?

Veće zadovoljstvo klijenata

66% klijenata tvrdi da najbolje što poduzeće može uraditi je poštovati njihovo vrijeme. Učinite to brzim odgovorom vašim mušterijama, neovisno od kanala koji koristite.

Poboljšava prihod i prodaju

Brzi odgovori u realnom vremenu poboljšavaju prihod i prodaju. 79% poduzeća je izjavilo da im je implementacija live chata rezultirala povećanjem vjernosti klijenata, prodaje i prihoda.

Pojačava povjerenje i vjernost

Brzo odgovaranje na zabrinutosti i upite klijenata pojačava povjerenje i vjernost kupaca, rezultirajući u više ponovljenih kupnji i zadovoljstvu.

Lightning fast responses

Savršen alat za povećanje brzine odgovora

Pratite put rješavanja problema klijenata kroz različite kanale dok ostajete u istom hibridnom tijeku tiketa.

Uštedite svojim agentima i do 15 sati posla svaki tjedan eliminirajući potrebu pretraživanja informacija o klijentu i prijašnje komunikacije.

Konvertirajte posjetitelje web stranice u klijente za par sekundi

LiveAgent se ponosi najbržim chat widgetom na tržištu. Razgovarajte sa svojim klijentima u realnom vremenu, iskoristite obrasce prije chata, offline obrasce, pregled tipkanja u realnom vremenu i više.

Uz LiveAgent, lako je povećati brzinu odgovora.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nema više prebacivanja između aplikacija

Sva spominjanja, komentari i poruke s Facebooka, Facebook Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera će biti automatski konvertirane u tikete i poslane u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Povećati brzinu odgovora? Ništa lakše!

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Više značajki koje poboljšavaju vrijeme odgovora

Gear - icon

Pravila automatizacije

Automatski usmjerite tikete odgovarajućim agentima i odjelima. Iskoristite standardne odgovore, vremenska pravila i SLA pravila.

Manager - icon

Ugrađeni CRM softver

Pristupite informacijama o klijentu i uredite ih sa jednim klikom, dok odgovarate na upite klijenata u realnom vremenu.

Call center - icon

Interni chat i pozivi

Zapeli ste? Zovite ili zovite na chat svoje kolege unutar LiveAgent-a. Nema potrebe za eksternim aplikacijama treće strane.

Integrations pricing-icon

40+ integracija

LiveAgent se integrira s više od 40 aplikacija treće strane, kao što su Braintree, Shopify ili Mailchimp, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između računa.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i pristupačne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Related Articles to Poboljšajte brzinu odgovora
LiveAgent je kreirao besplatne email predloške, spremne za korištenje, za bilo koju kompaniju ili pojedinca koji odgovaraju na pitanja vezana za proizvod ili uslugu.

Odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu

Osigurajte kvalitetnu korisničku podršku uz LiveAgent! Uštedite vrijeme i novac s našom bazom znanja. Isprobajte besplatno!

Sačuvajte naše predloške za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim porukama kao standardne poruke i odgovorite na pozitivne povratne informacije sa samopouzdanjem.

Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima

Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!

Postavite svoj predložak! Dodajte pozdrave i potpise predlošku i uštedite svoje vrijeme. Agentov predložak za odgovor će vam pomoći pri bržem i efikasnijem radu.

Agentov predložak za odgovor

Postavite svoj predložak! Dodajte pozdrave i potpise predlošku i uštedite svoje vrijeme. Agentov predložak za odgovor će vam pomoći pri bržem i efikasnijem radu.

Pripremljeni odgovor savršen je alat za vašu učinkovitost. Pomaže agentima da objave unaprijed definirane odgovore na često postavljana pitanja.

Pripremljeni odgovor

Discover how LiveAgent's predefined responses can save time and boost your support team's efficiency. Easily set up unlimited canned responses linked with keywords for quick access. Try it free and enhance your customer support today!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x