Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte korisničku službu uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Pojam korisničke službe je postao širi u zadnjem desetljeću. Prije toga, korisnička služba je značila ljudsku interakciju. Međutim, s rastom e-commerce trgovine, poduzeća su morala prilagoditi svoju strategiju korisničke službe. S masom dolaznih tiketa s društvenih medija i live chata, automatizacija i chatbotovi su stavljeni u pogon. Iako su automatizacija i chatbotovi isplativi i štede vam hrpu vremena pri odgovaranju na upite klijenata, važno je i dalje sačuvati ljudsku povezanost koju klijenti žele, ali chatbotovi ne mogu pružiti. Kako ? Pogledajte naše najbolje savjete za poboljšanje vaše korisničke službe.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Definition of good customer service

Što je korisnička služba

Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.

Znate li kako se vaši klijenti osjećaju?

Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Što je dobar rezultat za zadovoljstvo korisnika?

Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.

Poboljšajte korisničku podršku prikupljanjem povratnih informacija putem anketa

CSAT

Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.

NPS

Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.

CES

Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.

Pružite personaliziranu uslugu

71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite višekanalnu podršku

90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.

Dajite munjevito brze odgovore

64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.

Lightning fast responses

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.

Kako softver može poboljšati vašu korisničku službu?

Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.

Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.

Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.

Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.

Streamline communication into single dashboard

Usmjerite sve upite na jedno mjesto

Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.

Slobodno kreirajte s našim WYSIWYG uređivačem

Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.

Saznajte više o WYSIWG uređivaču
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Neka vam podaci klijenata budu blizu

Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Ponudite podršku u realnom vremenu

Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.

Saznajte više o chatu u realnom vremenu
Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svoju izvedbu

Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.

Saznajte više o analitičkom pregledu

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Zašto je LiveAgent pravi alat za poboljšanje korisničke usluge?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nikad bolji

LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Poboljšajte korisničku službu
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.

Pružite odličnukorisničku uslugu.

Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

Maksimizirajte korisničko iskustvo s LiveAgent integracijama i proširite funkcionalnosti vašeg podrškog softvera jednostavno i učinkovito!

Discover inspiring success stories of businesses using LiveAgent to boost customer support, satisfaction, and loyalty. Start your free trial!

Use case scenarios

Discover inspiring success stories of businesses using LiveAgent to boost customer support, satisfaction, and loyalty. Start your free trial!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcionalnosti

Otkrijte sve moćne funkcionalnosti LiveAgent-a za višekanalnu podršku. Poboljšajte korisničko iskustvo uz napredne alate!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x