Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.
Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.
Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.
Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.
Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.
Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.
71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.
90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.
64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.
Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.
Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.
Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.
Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.
Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.
Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.
Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.
Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.
Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.
Most Popular
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi poboljšavaju korisničku službu automatizacijom jednostavnih upita, smanjuju troškove i vrijeme čekanja, ali imaju svoja ograničenja.
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
Otkrijte ključne razlike između korisničke službe i korisničke podrške! Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo razumijevanjem njihovih jedinstvenih uloga. Posjetite naš vodič za detalje koji će vam pomoći da optimizirate zadovoljstvo kupaca i efikasnost vaših timova.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team