Live chat softver omogućuje agencijama brzu i direktnu komunikaciju s klijentima, poboljšava marketinške aktivnosti i generira lead-ove. LiveAgent nudi integraciju i prilagodljive račune, idealno za učinkovitu podršku i upravljanje klijentima.
Live chat je jedan od najbržih i najpouzdanijih usluga koje agencija može pružiti klijentima. U današnjem tehnološki naprednom svijetu, jednostavno nije opcija čekati da se klijent javi vama. U današnjem dobu samoistraživanja, mnogi korisnici će pregledavati svaku stranicu prije nego se odluče na suradnju.
Međutim, čak i tehnološki najnapredniji kupci trebati će pomoć s vremena na vrijeme. Od svakog poduzeća očekuje se oružanje instant podrške kada je to potrebno, idealno u stvarnom vremenu. I upravo tome live chat služi.
Agencije i njihova djelovanja su različita – oglašavanje, marketing, ljudski potencijali itd. Jedino što imaju zajedničko je dinamična klijentela koja očajnički treba brz i direktan odgovor.
Moderni korisnici su nestrpljivi. Jedno ispitivanje tvrdi kako vrijeme u kojem je prilika za angažirati korisnika je oko 10 minuti. Ovaj vremenski prozor od 10 minuti je sve što je potrebno da izgubite klijenta. Evo gdje live chat može pomoći.
Razlog za korištenje live chat-a je neupitan. Pruža bolji ROI od svih drugih komunikacijskih kanala i ima najveću stopu zadovoljstva korisnika od 92%.
Broj jedan zahtjev korisnika je mogućnost kontakta s stvarnom osobom online dok simultano pregledavaju stranicu ili izvršavaju neki zadatak.
Pretraživanje na web stranici može biti jako zamorno. Live chat pruža asistenciju u aktivnim i proaktivnim rješenjima. S proaktivnim pozivnicama, možete zaobići korisnikovo oklijevanje za razgovor s korisničkom podrškom. Telefon i e-mail su i dalje vrijedne opcije u komunikaciji, ali ćete s live chat-om biti u mogućnosti smanjiti potrebu za upotrebom istih. Rezultat toga je smanjen volumen nadolazećih upita, jer agenti većinu riješe direktno putem live chat-a.
LiveAgent-ov univerzalni inbox pruža pristup svim pitanjima i zahtjevima, bez obzira s koje platforme su pristigli.
Live chat je krivo doživljavan u prošlosti kao jednostavni widget negdje na web stranici kojeg korisnici mogu koristit ukoliko žele. Međutim, u zadnje vrijeme, njegova funkcionalnost kao marketinškog i alata konverzije priznata je od mnogih poduzeća.
Become the best agent with LiveAgent
Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.
Efikasno pomaganje korisnicima ima svoje prepreke. Na primjer, za telefon, može biti to što su nekada dugi redovi čekanja. Za e-mail, potreba za pisanjem, slanjem i na posljetku čekanjem odgovora.
Životni vijek agenta za podršku ima 3 faze:
U korisničkoj službi, službenici za podršku uglavnom započinju s odgovaranjem na telefonske upite kako bi stekli iskustvo. Samo agenti s izvrsnim vještinama pisanja trebali bi rješavati upite putem chata, ako je to moguće. Pisanje za chat uživo znatno se razlikuje od e-pošte. Kada sastavljaju e-mail, agenti obično nisu ograničeni vremenom. S druge strane, upravo je to ono što chat uživo razlikuje od e-maila. Pisanje se vrši na licu mjesta. Ako je moguće, uvijek je dobro imati na raspolaganju pripremljenu skriptu za agente.
Broj dostupnih funkcionalnosti približava se impresivnoj brojki od 200.
Sve vrste korespondencije između vaših agencija i klijenata pohranjuju se u primarnom zajedničkom inbox-u u obliku ticketa. Chat agent može pokrenuti bilo koji prethodni razgovor u nekoliko klikova u hibridnom sustavu tiketa. Profil i povijest svakog klijenta odmah su dostupni.
Višestruki izbor dizajna widgeta za chat i prozora za kreiranje ili odabir predefiniranih predložaka iz galerije.
Čini se da klijenti trebaju pomoć, ali su previše sramežljivi da bi pitali? Ne trebate čekati da započnu razgovor. Live chat smanjuje vrijeme čekanja i aktivno pruža ruku pomoći u obliku proaktivnog poziva za chat.
Unaprijed postavljeni odgovori nude odgovore na često postavljana pitanja ili se koriste tijekom izvođenja promotivne kampanje.
Prijenos razgovora na dostupne agente ili automatsko usmjeravanje razgovora odabirom između tri unaprijed definirane opcije rute: nasumično dodjeljivanje, pridjeljivanje svima, maksimalna iskorištenost. Prijenos razgovora na dostupne agente ili automatsko usmjeravanje razgovora odabirom između tri unaprijed definirane opcije rute: nasumično dodjeljivanje, pridjeljivanje svima, maksimalna iskorištenost.
Izvještavanje i praćenje doprinose stvaranju jasne slike o osnovnom tipu ponašanja korisnika, potreba i zahtjeva vaših klijenata ili o tome koliko vremena provode pregledavajući vašu web stranicu.
Kako se svijet smanjuje što se tiče ograničenja komunikacije, možete koristiti opciju višejezičnog live chat-a. Trenutno je podržano 45 jezika, a redovito se dodaje više prijevoda.
Omogućuje klijentima slanje poruka putem obrasca za kontakt izvan radnog vremena ili kada je određeni agent offline.
Omogućuje skupljanje povratnih informacija klijenata i rangiranje učinkovitosti chata ili agenta.
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Mreže agencija obično su prilično opsežne, a učestalost dolaznih upita je znatna. Pogodnosti live chata razlikuju se za razne agencije, ali ishod je uvijek isti – sretni i zadovoljni klijenti.
Služba za korisnike dobrovoljni je postupak koji pokazuje istinsku želju da se zadovolji, ako ne i oduševi, kupac.
Steve Curtin - entuzijast za kupce, zaposlenik u Marriott International
Zamislite scenarij: Trošite puno vremena i resursa na kampanju, samo da bi ljudi kliknuli web stranicu i potom otišli. Razloga može biti mnogo. Možda ne mogu pronaći upute kako primijeniti kod za popust ili poziv na akciju nije jasno definiran. Uz live chat možete proaktivno pružiti pomoć, što znači veću stopu konverzije.
Marketing nije potpomognut samo e-mailom ili telefonskim pozivima. Live Chat pruža oglašivačima priliku da promoviraju ili informiraju klijente s prvim klikom na gumb. Također možete priložiti slike za personaliziraniji pristup. Značajka praćenja omogućuje vam ciljanje svakog posjetitelja web stranice i interakciju s njim na temelju njihovog ponašanja ili lokacije. Izvještavanje omogućuje izvješće o konverziji chata da bi se vidjelo koliko konverzija je potpomognuto chat-om.
U kombinaciji s proaktivnim softverom za live chat, marketing generacija lead-ova rezultira vrijednom multi-channel marketinškom platformom. U digitalnom svijetu kupci se mogu susresti s bezličnim i automatskim chatbotovima. Stavljanjem slike agenta na vaš prilagođeni gumb za chat osigurat ćete da je onaj s kim vaš kupac razgovara pravi čovjek.
Live Chat je isplativ, što ga čini idealnim komunikacijskim alatom za promotivne kampanje. Agenti mogu ponuditi kupone s popustom ili oduševiti svoju publiku novim proizvodima. Ova metoda promocije vrlo je produktivna za mala poduzeća dok razvijaju svoj popis kontakata.
Društvene mreže postale su ne samo aktivnost za zabavu, već i vrijedan marketinški alat. Implementacija live chata na stranici društvenih mreža omogućava agenciji da bolje upravlja internetskom prisutnošću svojih klijenata te da aktivno doseže i poveže se s potencijalnim klijentima. Iz chata možete dobiti e-mail adresu koja će se koristiti u marketinške svrhe, pretvarajući sljedbenike u pretplatnike koji plaćaju. LiveAgent nudi integraciju sa svim standardnim platformama društvenih mreža kao što su Facebook ili Twitter.
Account-based marketing fokusiran je na targetiranje određenih account-a ili brandova i B2B marketing. Stoga, s proaktivnim pozivnicama za prilagođeni live chat, vaša agencija može kontaktirati ključne account-e relevantnim porukama i značajno povećati vaš ROI. Još jedna prednost je upotreba live chata u account -based marketinškoj strategiji kako biste stvorili blizak odnos s prodajom te tako identificirali ciljane account-e i stvorili konkretniju bazu podataka i mogućnosti.
Izgradnja poduzeća iziskuje mnogo truda, ali temelj svakog uspješnog poduzeća temelji se na povjerenju. Kako bi učvrstili povjerenje između tvrtke i njezinih kupaca, odnosi s javnošću stupaju na pozornicu. Komunikacija s tržištem i njegovim korisnicima nije ništa očitija nego u sektoru odnosa s javnošću. Doseg je smišljen i širok, s namjerom da dosegne što veći broj klijenata. Live chat zajedno s PR agencijom fantastičan je alat za širenje poslovanja.
Vodite svoje klijente bez stresa bilo gdje u svijetu. Putujte webom i svijetom uz live chat korisničku podršku. Otvorene chat linije za aranžmane putovanja rješenje su za savjetovanje kupaca o svim potrebnim informacijama o njihovom putovanju. Ako pitanja postanu slična ili identična, live chat nudi mogućnost postavljanja unaprijed definiranih odgovora i pripremljenih poruka.
Multijezična značajka live chat-a omogućuje vam interakciju sa svima na svijetu na jeziku po njihovom izboru i prilagodbu widgeta za chat za jezik određenog tržišta. LiveAgent trenutno podržava 45 jezika, a novi se prijevodi redovito dodaju. Ako ne možete pronaći određeni jezik, obratite nam se prijedlogom i mi ćemo vas zauzvrat nagraditi kreditom za vaš LiveAgent račun.
Broj freelancera znatno je porastao tijekom posljednjeg desetljeća, jer su mogućnosti za rad od kuće postale sve češće. Bez obzira radite li samostalno ili ste dio privremene agencije, live chat može vam pomoći proširiti mrežu. Profesionalni freelanceri cijenit će visoku razinu prilagodbe koja je na raspolaganju.
Bez brige ako vaša agencija nije na popisu. Live chat je svestran alat pogodan za širok raspon agencija. Primarna svrha ostaje – jednostavna interakcija s kupcima odmah na zahtjev. Funkcionalnost univerzalnog inbox-a omogućuje outsource-anje podrške za chat, jer svi vaši klijenti mogu biti na istom LiveAgent računu.
Softver za podršku korisničke službe LiveAgent moćan je sustav podrške, kod kojeg je live chat jedna od njegovih osnovnih funkcionalnosti. Ali koje mogućnosti agencije mogu ponuditi klijentima u smislu upravljanja njihovim računima uz pomoć LiveAgent-a?
Korisno za agenciju koja brine o web dizajnu i razvoju brendova ili često koristi outsourcing. Međutim, klijent se možda neće složiti da mu se na račun uključi komunikacija nepoznatih računa, ali svejedno predstavlja “zgodnu” mogućnost.
Agencija može prilagoditi klijentima jednu ili čak više domena prema njihovim željama. Nedostatak ove postavke mogao bi biti taj što su prava na dizajn u vlasništvu agencije umjesto klijenta. Na drugu stranu, to bi mogla biti vrsta usluge koja je dio ponude agencije.
Za potencijalnu naknadu za uspostavu ili održavanje računa, klijenti mogu agenciji odobriti pristup računu. Ova je opcija uglavnom korisnija za klijenta nego za tvrtku, jer klijent može odlučiti da je ovo možda jednokratni ugovor. Ništa klijente ne sprečava da u bilo kojem trenutku odluče prekinuti vezu s agencijom ili se prebaciti na drugu agenciju.
Jednostavna i potpuno podržana izvorna integracija. Samo brzo kopiranje i lijepljenje HTML koda u vaš LiveAgent račun, i pojavit će se na vašoj ili web stranici vašeg klijenta i možete odmah započeti chat. Daljnja pogodnost je integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom.
Želite naučiti više? Provjerite našu bazu znanja.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team