Pravi izbor za samostalno poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver za pomoć samostalnim poduzetnicima

Razvijte svoje solo i samostalno poslovanje s LiveAgent-om, najgledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Budite bliži svojim kupcima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Iskoristite višekanalnu korisničku uslugu

Pojedinci uglavnom mogu imati koristi od ugrađenog softvera za tiketiranje unutar LiveAgent-a, koji u potpunosti zamjenjuje način upravljanja e-poštom. Potpuna kontrola nad poviješću e-pošte, neograničenom pohranom i stotinama drugih značajki kao što su pravila i automatizacija koja Vam olakšava život. Ne zaboravite, vrijeme je novac.

Imajte najbolji pregled svoje komunikacije

Uz pojednostavljenu komunikaciju na jednom mjestu, vrlo je jednostavno provjeriti povijest razgovora. Ne sjećate se koja je bila adresa ili dogovoreni uvjeti? Nema veze! Pomoću LiveAgent-a možete jasno vidjeti sve podatke iz prošlosti.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizirajte svoje profesionalne i privatne projekte

Nikada više ne tražite stare e-adrese. Freelanceri mogu iskoristiti složenost nadzornih ploča LiveAgent za zasebne projekte/klijente, korisnički portal za informacije o svojim uslugama i softver za chat uživo za izravne upite. Ne biste trebali provoditi bezbroj sati s komunikacijom, trebali biste ga potrošiti na sate koje fakturirate.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo usluge migracije vratarica iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.

Kakve će koristi imati Vaše slobodno poslovanje od korištenja LiveAgent-a?

Pojednostavite poruke

Racionalizirajte sve svoje zahtjeve za podršku putem e-pošte, društvenih mreža, telefona i chata uživo u jednu pristiglu poštu i upravljajte svakim upitom s lakoćom.

Prioritizajte svoj rad

Delegirajte svakodnevne i ponavljajuće zadatke u softver službe za pomoć kako bi se Vaši agenti mogli usredotočiti na njegovanje korisničkih odnosa.

Korisnička podrška 24/7

Smanjite broj dolaznih tiketa za podršku pružanjem sveobuhvatnog portala o samopomoći koji je dostupan 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Višenamjenski softver službe za pomoć

Koristite izvorni višekanalni pristup LiveAgent-a, pružite izvrsnu korisničku uslugu u svim glavnim komunikacijskim kanalima i automatizirajte svoje ponavljajuće zadatke. Nikada nećete izgubiti e-poštu ili zaboraviti odgovoriti. Stvorite korisničke profile i prikupljajte dodatne informacije o svojim klijentima izravno u LiveAgent-u.

Zaključite više ponuda u aktualnom vremenu

Zaboravite na integraciju softvera za chat uživo od treće strane sa svojim LiveAgent help deskom. Chat uživo izvorni je dio LiveAgent-a s naprednim značajkama automatizacije, poput obrazaca prije chata, a uključuje i privitke, ankete o zadovoljstvu i kompletnu prilagodbu. Stvorite jedinstveni izgled prema svojim željama i odaberite jezik.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Budite u kontaktu čak i dok ste u pokretu

Provodite li puno vremena dalje od svog računala i trebate li biti u toku s korisnicima dok ste u pokretu? LiveAgent nudi izvorne aplikacije za iOS i Android uređaje.

Transparentne i pristupačne cijene

Nabavite naše rješenje za profesionalnu službu za pomoć po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih naknada ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevno besplatno probno razdoblje da biste dobili potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što čekaš? Počnite ubrzavati odgovor već danas!

$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Solo
Liveagent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2019. Velika poduzeća često dobivaju svoj ROI od liveagenta pomoću značajke pregleda tipkanja u stvarnom vremenu.

Softver službe za pomoć poduzećima

Pridružite se uspješnim poduzećima koja koriste LiveAgent, najpregledaniji softver za pomoć malim i srednjim poduzećima. Ubrzajte podršku kupcima, povećajte zadovoljstvo i produktivnost uz besplatan probni period od 30 dana. Prilagodite nadzornu ploču, implementirajte proaktivnu komunikaciju i iskoristite napredne značajke za automatizaciju. Bez kreditne kartice, započnite svoju transformaciju danas!

Predložak za poslovni email vam omogućuje brzo kreiranje email kampanja. Sve što trebate uraditi je prilagoditi predložak svojim potrebama.

Predlošci za poslovni email

Otkrijte prednosti korištenja predložaka za poslovni email! Naša stranica nudi raznovrsne predloške za emailove - od pozivnica na razgovor do promotivnih kampanja za blagdane. Uštedite vrijeme i resurse uz prilagodljive predloške za sve vrste poslovnih svrha. Posjetite nas i unaprijedite svoje email kampanje s lakoćom!

Kako kontaktirati ZOHO korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

ZOHO kontakt korisničke podrške

Saznajte kako kontaktirati ZOHO korisničku podršku putem e-maila, pozivnog centra ili društvenih mreža. Pronađite detaljne informacije o Uvjetima korištenja, Politici privatnosti i GDPR-u. Posjetite našu stranicu za brze i pouzdane kontakte korisničke podrške.

Kako kontaktirati ZOLA korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

ZOLA kontakt korisničke podrške

Kontaktirajte ZOLA korisničku podršku putem e-pošte, telefona ili društvenih mreža za pomoć u vezi s njihovim softverom za upravljanje korisničkom podrškom. Saznajte više o njihovim uslugama i pronađite odgovore na često postavljana pitanja. Posjetite stranicu za detaljnije informacije.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x