Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Povećajte angažman uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Vaši klijenti su bombardirani izborima. Svaki dan, oni odlučuju gdje kupiti svoju kavu, ručak ili namirnice. Ništa drugačije nije ni s online kupovinom. Postoje tisuće trgovina koje imaju iste ili slične proizvode po različitim cijenama. Kako onda potrošači odlučuju od koga kupiti? Što izdvaja uspješna poduzeća? Osim cijene i kvalitete proizvoda, potrošači obraćaju pažnju na korisničko iskustvo koje poduzeća nude. Je li bilo angažirajuće i personalizirano? Je li ostavilo pozitivan dojam na njih? Potrošači žele sudjelovati i čak su i spremni platiti više za bolje iskustvo kupovine. Dakle, kako povećati angažman klijenata? Koje strategije će vam dati prednost nad konkurencijom? Nastavite čitati i saznajte.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Definition of customer engagement

Što je angažman klijenata?

Angažman klijenata je izraz za interakciju između vašeg brenda i vaših klijenata. U osnovi, angažman klijenata je ono nešto posebno što vaš brend radi zbog čega mu se klijenti vraćaju.

Kako izračunati angažman?

Postoji više načina računanja angažmana. Najvažnije metrike koje trebate mjeriti su : Money bag coin dollars Prosječna vrijednost narudžbe Growing trend money Učestalost kupovine Dollar bill Kupnja od strane gostiju Repeat purchase rate heart Stopa ponovljene kupovine

How to calculate customer engagement

Računanje rezultata za angažman kupaca

Stopa kupnje od strane gostiju je broj klijenata koji su obavili kupnju bez pravljenja korisničkog računa. Stopa kupnje od strane gostiju je važna jer klijenti koji kreiraju račun će vjerojatnije ponovno obaviti kupnju. Izračun: broj narudžbi gostiju/ukupni broj narudžbi.

Ova metrika je važna, jer kada znate koliko vremena treba prosječnom klijentu za obavljanje naredne kupnje, imat ćete i bolje razumijevanje njihovog angažmana. Izračun: broj narudžbi u zadnjih 365 dana/broj jedinstvenih klijenata u zadnjih 365 dana.

Ovaj broj će vam reći koliko prosječan klijent troši po kupnji kada kupuje u vas. Generalno, stalni klijenti troše 7x više od jednokratnih kupaca, što ovu metriku čini jako bitnom za razumjeti. Izračun: ukupni prihod u zadnjih 365 dana/broj narudžbi u zadnjih 365 dana

Stopa ponovljene kupovine vam daje jasniji pregled efektivnosti vaše strategije zadržavanja, jer vam govori koliko klijenata je dovoljno angažirano da obavi više od jedne kupnje u vašoj trgovini. Izračun: broj klijenata s više od jedne kupnje/ukupni broj klijenata.

Fokusirajte se na korisničko iskustvo

42% korisnika kaže da je spremno platiti više za prijateljsko i toplo iskustvo, a 52% bi platilo više za brže i efikasnije korisničko iskustvo.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizirajte sadržaj i poruke

80% potrošača je sklonije kupiti od brenda koji pruža personalizirano iskustvo.

Kreirajte koristan i vrijedan sadržaj

48% korisnika smartphone-a će vjerojatnije obaviti kupnju kod kompanija čije mobilne verzije stranica imaju poučne video sadržaje.

Create useful content

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu migraciju s većine najpopularnijih rješenja za korisničku podršku.

Kako LiveAgent može poboljšati angažman klijenata?

Pružite višekanalnu podršku

Ponudite višekanalnu podršku s LiveAgent-om. Usmjerite sve upite klijenata u jednu upravljačku ploču i s lakoćom odgovarajte na njih.

Personalizirana usluga u realnom vremenu

Uštedite vrijeme uvođenjem automatizacije i fokusirajte se na ono što je bitno — personalizaciju sveukupnog iskustva za vaše klijente.

Ponudite više samoposlužnih opcija

Postavite eksterne baze znanja i pružajte 24/7 podršku svojim korisnicima. Napunite baze znanja s najčešćim pitanjima, videima, how-to člancima i više.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizacija i brzina, na svim kanalima podrške

Trebate poboljšati angažman kupaca? Budite dostupni tamo gdje su oni. Ponudite podršku na svim platformama koje oni koriste. Zašto bi se oni prebacivali između aplikacija ako žele kontakt s vama? S LiveAgent-om, možete ponuditi besprijekornu podršku u realnom vremenu, koristeći email, telefon, live chat, društvene medije, forume baze znanja i više. Svi spomenuti komunikacijski kanali su usmjereni u jednu ulaznu poštu kompanije iz koje možete pregledati, upravljati i rješavati sve tikete. Vaši klijenti će obožavati besprijekorno iskustvo usluge pružene na svim kanalima. Vjerujte nam.

Povećajte angažman klijenata brigom za njih

Neka se vaši klijenti osjećaju posebno. Obraćajte im se imenom. Upamtite njihova prijašnja pitanja. Šaljite im personalizirane ponude. Uz LiveAgent, to je lako. Naš ugrađeni CRM olakšava pregled svih važnih informacija o klijentima dok ste na chatu s njima ili ih zovete u realnom vremenu. Pogledajte povijest kupnji, tikete, kontaktne informacije i ostale informacije poput veličine cipela i geolokacije, kako bi pružili personaliziranu uslugu najveće razine.

Saznajte više o uvidima u klijente
Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Osnažite klijente sa samoposlugom

Vaši klijenti su tehnološki potkovano, digitalno pleme. Ako im date informacije koje oni trebaju na vašoj stranici, oni će moći odgovoriti na vlastita pitanja o vašim proizvodima i uslugama i sami. Ako im ponudite te informacije, pružili ste im trenutačnu podršku 24/7. Vaši klijenti neće imati potrebe ići na Google i otkriti stranicu vaše konkurencije. Što još čekate? Postavite svoju bazu znanja i postanite bolji sa softverom za pametno angažiranje kupaca već danas!

Zatražite povratne informacije i povećajte angažman

Primajte prijedloge i povratne informacije od vaših klijenata putem vašeg korisničkog portala. Saznajte što vole, što ne vole i čemu se raduju u budućnosti. Ovakva vrsta prirodnog istraživanja je neprocjenjiva i pomoći će vam pri kreiranju akcijskih uvida koji će povećati angažman vaših kupaca. Vaši klijenti žele da ih se čuje, pa zašto im ne dati platformu za to?

Ask your customers for feedback

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Što čini naš softver za korisničku podršku pravim izborom?

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferira nas 21 tisuća kompanija

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nema boljih od nas

Uzimajući u obzir količinu funkcionalnosti koje LiveAgent pruža, naša ponuda je bagatela. Isprobajte LiveAgent danas s 30-dnevnim besplatnim probnim periodom. Kreditna kartica vam neće trebati!

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Povećajte angažman
Saznajte više o angažiranju klijenata. Razumijte dubinski uz objašnjenja profesionalaca.

Angažiranje klijenata

Otkrijte kako angažiranje klijenata poboljšava odnose i povećava profit vašeg brenda. Naučite ključne strategije za emocionalni, kontekstualni, praktični i društveni angažman kako biste zadržali vjernost i zadovoljstvo klijenata. Saznajte kako izračunati angažiranje klijenata i povećati stope konverzije!

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Otkrijte kako poboljšati zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent - vodeći softver za korisničku uslugu. Saznajte kako mjerenje zadovoljstva i višekanalna podrška mogu povećati lojalnost kupaca i profitabilnost. Isprobajte besplatno na 14 ili 30 dana i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!

Segmentacija kupaca grupira kupce prema određenim karakteristikama kako bi se pružila personalizirana iskustva i maksimalizirala dobit.

Segmentacija kupaca

Otkrijte zašto je segmentacija kupaca ključna za uspjeh vašeg poslovanja. Naučite kako podijeliti bazu kupaca u podskupine prema demografskim, geografskim, psihografskim i bihevioralnim karakteristikama. Optimizirajte marketinške kampanje, poboljšajte ponude i povećajte povrat ulaganja kroz personalizirane strategije.

LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.

Iskoristite softver za angažman korisnika

LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x