Zadovoljstvo korisnika je blisko povezano sa zadržavanjem, vjernošću i prodajama. Ako želite povećati prodaju, najbolja stvar koju možete uraditi je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poduzeća.
Što više težite zadovoljavanju svojih klijenata, to će bolje vaše poduzeće funkcionirati kada pričamo o zaradi. Kako? Nastavite čitati i saznat ćete!
Uz softver korisničke podrške kao što je LiveAgent, poboljšanje vaše korisničke usluge, zadržavanja, vjernosti i prodaja će biti lakše no ikad. Zašto?
LiveAgent nudi preko 180 naprednih značajki za korisničku podršku i preko 100 integracija koje će vam pomoći pružiti najbolju moguću uslugu.
Klijenti očekuju besprijekornu uslugu. Ako je kompanije ne pruže, klijenti ih napuste. Zapravo, američke kompanije gube više od $62 milijarde godišnje zbog loše korisničke službe.
Amerikanci u prosjeku kažu 15 ljudi da su imali loše iskustvo s uslugom, a 11 ljudi ako su imali dobro iskustvo.
74% ljudi će vjerojatno promijeniti brend ako smatraju da je proces kupnje previše težak.
Između 5 i 25 puta je skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog.
Mi nudimo potpomognute usluge migracije s većine najpopularnijih rješenja korisničke službe.
Uz LiveAgent, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i tiketi s ostalih kanala će svi završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.
Live chat podrška je ključni sastojak povećanja prodaje, jer pomaže poduzećima konvertirati posjetitelje web stranice u klijente koji plaćaju.
Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja korisničke službe. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice na jedno mjesto.
Integrirajte svoje profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa.
Iskoristite pravila automatizacije i standardne odgovore kako bi ubrzali dosadne zadatke. Uštedite i do 15 sati svaki tjedan koristeći LiveAgent-ove značajke automatizacije.
Izgradite više internih i eksternih baza znanja kao dio svog samoposlužnog rješenja. Kreirajte FAQ, forume, sandučiće za povratne informacije i prijedloge i još više.
Vidite tko ima interakcije s vašom kompanijom i nadzirite usluge koje primaju. Vidite korištenje, statistike, procijenite izvješća izvedbe i učite od ocjena korisničkog zadovoljstva.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.
Što čekate? Povećajte prodaju već danas!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.