Vaša stopa konverzije je postotak posjetitelja vaše web stranice koji završi određeni cilj (prijavi se za probni period, pretplati se, kupi proizvod) u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije označava da su vaše marketinške strategije uspješne i da je vaš proizvod lako dostupan na vašoj web stranici.
Stope konverzije variraju u ovisnosti od industrije i poslovnih modela, tako da morate provesti istraživanje da vidite kako stojite. Odličan resurs za to je Google AdWords Industry Benchmarks. Uglavnom, tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%.
Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.
Najbolji način poboljšanja stope konverzije je razmatranje vlastite ponude. Ako vaši klijenti ne kupuju vaše proizvode, to znači da je ponuda preskupa ili ne donosi dovoljno vrijednosti vašoj publici. Drugi korak je optimizacija stranice za konverziju.
– Snizite cijenu – Poboljšajte funkcionalnost – Kreirajte dodatne pogodnosti kao što je besplatna dostava – Kreirajte jednostavno neodoljivu ponudu koju vaši klijenti ne mogu odbiti
– A/B test različitih elemenata – Koristite poticajne CTA – Pregledajte zaglavlja i smještaj gumba/obrazaca – Uvjerite se da se vaš sadržaj ispravno prikazuje na mobilnim uređajima
Osim pružanja brzih odgovora klijentima, ekstremno je važno i cijeniti vrijeme vašeg klijenta. Ako želite ponovno pridobiti svoje klijente, uvjerite se da ste svjesni svih njihovih prijašnjih kupnji i interakcije s vašom kompanijom, neovisno o kanalu koji je korišten. Kada ste spremni i stručni, lako ćete zadiviti svoje klijente kada god vam se obrate za podršku.
Još se borite s niskim stopama konverzije, visokom stopom odbijanja ili visokom stopom napuštanja kolica za kupnju? Ako je odgovor potvrdan, vaši potencijalni klijenti vjerojatno doživljavaju jedan od ovih problema: Nedostatak podrške u realnom vremenu Nema podrške na stranici Kompliciran proces kupovine Neodlučnost
Vaši klijenti su samo jednu Google pretragu udaljeni od pronalaska alternative vašem proizvodu. Ne dajte im razlog da odlutaju.
Neka proces naplate ne bude kompliciran. Izbjegavajte previše koraka, postavljanje nepotrebnih pitanja ili zahtjev za registraciju kao uvjet za kupovinu.
Dajte svojim klijentima više načina da vas kontaktiraju i pružite im brzu podršku preko svih kanala. Iskoristite baze znanja, korisničke portale i najčešća pitanja kao opcije za samoposlužnu podršku.
Pomozite svojim korisnicima u realnom vremenu. Odgovorite na bilo koje pitanje koje imaju o vašem proizvodu, prijevozu ili dostavi kako bi ih proveli kroz lijevak konverzije.
Istraživanja pokazuju da dodavanje live chat widgeta na vlastitu web stranicu može povećati vaše stope konverzije i do 27%. U ovisnosti o industriji, ovaj broj može biti i veći. S minimalnim troškovima live chata, ovo je genijalno rješenje. Kako uopće live chat može tako lako povećati stopu konverzije? Kupci obično imaju puno pitanja tijekom online kupnje. Međutim, ta pitanja mogu biti odgovorena samo u ograničenom vremenskom okviru. Ako ne dobiju trenutačnu podršku, kupci će vjerojatno potražiti alternativu i kupovati od konkurencije.
Vaši klijenti mogu imati pitanja na koja se može odgovoriti jednostavnim pretraživanjem vaše stranice. Međutim, ako ne mogu naći informacije koje traže, postat će frustrirani i razočarani. Pružite im posebnu lokaciju, poput korisničkog portala, na kojoj mogu vidjeti odgovore na najčešća pitanja (FAQ) o prijevozu, veličini i slično. Ova vrsta podrške je vrlo vrijedna jer zahtijeva 0 truda od strane vaših agenata i dostupna je 24/7.
Ako vidite potencijalne kupce na vašoj stranici dulje od par minuta, oni očito traže nešto ili razmišljaju da kupe nešto od vas. Olakšajte brige svojih klijenata i proaktivno ih pozovite na chat. Možete odgovoriti na bilo koja pitanja koja imaju o vašim proizvodima ili ih usmjeriti na pravi put.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Odličan proizvod više nije dovoljan. Klijenti često napuštaju brendove jer razina primljene usluge nije bila dovoljno dobra. Kupci se žele osjećati cijenjenima jer posluju s vašom kompanijom. Stoga, kako bi izbjegli odljev i povećali konverziju, važno je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poslovanja.
Klijenti koji dobiju dobru korisničku uslugu su skloniji preporučiti brend i njegove proizode ili usluge drugima.
Klijenti koju su imali loše iskustvo usluge su 50% spremniji podijeliti ga online s drugima.
S LiveAgent-om vaši emailovi, chat, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i poruke s ostalih kanala će završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.
LiveAgent vam omogućava kreiranje više internih i eksternih baza znanja zajedno s najčešćim pitanjima, forumima, člancima i prijedlozima.
Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja za korisničku podršku. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije na jedno mjesto.
Integrirajte svoje omiljene profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na javne komentare vaših objava, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa. Eliminirajte potrebu za praćenjem i brigom oko više računa na više portala i integrirajte ih sve u LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram i Viber su uključeni, kako bi vaša korisnička služba bila glatka, brza i efikasna.
Dobijte pregled vašeg odjela korisničke podrške, usluge koju pružate i zadovoljstva vaših korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašom kompanijom i nadzirite količinu zadovoljstva koju prima. Fokusirajte se na podatke, nađite prostor za napredak i jačajte svoje moći. Dodajte malo zabave u vašu kompaniju omogućavanjem značajki gamifikacije.
Kreirajte korisničke portale kako bi vaši klijenti imali centralizirano područje za uređivanje svojih kontakt informacija, kreiranje plaćanja i podnošenje tiketa. Izgradnja sveobuhvatnog korisničkog portala može smanjiti količinu tiketa i također pomoći u pružanju usluge 24/7/365, čak i kada su vaši agenti offline. Započnite kreiranjem baze znanja, uključite najčešća pitanja i forume, te na kraju dodajte widget za prijedloge i povratne informacije. Sve je potpuno prilagodljivo kako bi odgovaralo naputcima vašeg brenda.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
LiveAgent je napredni sustav z akorisničku podršku koji vam može istovremeno pomoći poboljšati vašu korisničku službu, kao i stope konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu, te je skoro pa besplatan uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju nudi. isprobajte LiveAgent već danas.
Most Popular
Otkrijte kako angažiranje klijenata poboljšava odnose i povećava profit vašeg brenda. Naučite ključne strategije za emocionalni, kontekstualni, praktični i društveni angažman kako biste zadržali vjernost i zadovoljstvo klijenata. Saznajte kako izračunati angažiranje klijenata i povećati stope konverzije!
Saznajte sve o stopi konverzije - ključnoj metriki za analizu i optimizaciju marketinških kampanja. Otkrijte kako izračunati i povećati stopu konverzije, kao i koje su dobre stope po industriji, državi i uređaju. Poboljšajte korisničko iskustvo i učinkovitost poslovanja uz stručne savjete. Posjetite našu stranicu i unaprijedite svoje marketinške strategije!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team