Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Povećajte stopu konverzije uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.

Svako poduzeće teži povećanju svoje stope konverzije pronalaskom novih načina generiranja prometa na vlastitu stranicu. Međutim, kada je u pitanju konverzija potencijalnih u stvarne klijente, ova metoda nije toliko uspješna. Najbolji način povećanja stope konverzije je fokus na prilagodbu aspekata vaše strategije korisničke podrške. Dobar primjer toga je implementacija live chata i pružanje podrške kupcima u realnom vremenu. Male prilagodbe poput ove mogu potpuno transformirati vaše napore za konverzijom. Zapravo, kompanije koje su se fokusirale na poboljšanje svoje korisničke službe su prijavile 11% veću stopu konverzije nego kompanije koje nisu stavile fokus na uslugu.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Definition of conversion rates

Što su stope konverzije?

Vaša stopa konverzije je postotak posjetitelja vaše web stranice koji završi određeni cilj (prijavi se za probni period, pretplati se, kupi proizvod) u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije označava da su vaše marketinške strategije uspješne i da je vaš proizvod lako dostupan na vašoj web stranici.

Koja je dobra stopa konverzije?

Stope konverzije variraju u ovisnosti od industrije i poslovnih modela, tako da morate provesti istraživanje da vidite kako stojite. Odličan resurs za to je Google AdWords Industry Benchmarks. Uglavnom, tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kako unaprijediti svoju stopu konverzije?

Podizanje svoje stope konverzije znači da se više prometa vaše web stranice konvertira u smislene akcije koje doprinose rastu vašeg poslovanja. bilo to popunjavanje obrasca ili kupnja. Niska stopa konverzije može značiti bilo koji od ovih problema: non enticing offerPonuda nije primamljiva stop sign Neefikasan dizajn stranice

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.

Početni koraci poboljšanja konverzije

Najbolji način poboljšanja stope konverzije je razmatranje vlastite ponude. Ako vaši klijenti ne kupuju vaše proizvode, to znači da je ponuda preskupa ili ne donosi dovoljno vrijednosti vašoj publici. Drugi korak je optimizacija stranice za konverziju.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Razmotrite vlastitu ponudu

– Snizite cijenu – Poboljšajte funkcionalnost – Kreirajte dodatne pogodnosti kao što je besplatna dostava – Kreirajte jednostavno neodoljivu ponudu koju vaši klijenti ne mogu odbiti

Growing trend of increased productivity

Optimizirajte svoju stranicu

– A/B test različitih elemenata – Koristite poticajne CTA – Pregledajte zaglavlja i smještaj gumba/obrazaca – Uvjerite se da se vaš sadržaj ispravno prikazuje na mobilnim uređajima

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Bonus: Budite stručni u svakoj interakciji

Osim pružanja brzih odgovora klijentima, ekstremno je važno i cijeniti vrijeme vašeg klijenta. Ako želite ponovno pridobiti svoje klijente, uvjerite se da ste svjesni svih njihovih prijašnjih kupnji i interakcije s vašom kompanijom, neovisno o kanalu koji je korišten. Kada ste spremni i stručni, lako ćete zadiviti svoje klijente kada god vam se obrate za podršku.

Još vam nedostaje konverzije?

Još se borite s niskim stopama konverzije, visokom stopom odbijanja ili visokom stopom napuštanja kolica za kupnju? Ako je odgovor potvrdan, vaši potencijalni klijenti vjerojatno doživljavaju jedan od ovih problema: Real time support Nedostatak podrške u realnom vremenu Call us online button Nema podrške na stranici Shopping cart Kompliciran proces kupovine Uncertainty Neodlučnost

Still lacking good conversion rates

Sve se svodi na smanjivanje napora za klijente

Vaši klijenti su samo jednu Google pretragu udaljeni od pronalaska alternative vašem proizvodu. Ne dajte im razlog da odlutaju.

Pojednostavnite proces kupovine

Neka proces naplate ne bude kompliciran. Izbjegavajte previše koraka, postavljanje nepotrebnih pitanja ili zahtjev za registraciju kao uvjet za kupovinu.

Pružite višekanalnu podršku

Dajte svojim klijentima više načina da vas kontaktiraju i pružite im brzu podršku preko svih kanala. Iskoristite baze znanja, korisničke portale i najčešća pitanja kao opcije za samoposlužnu podršku.

Razgovarajte s klijentima u realnom vremenu

Pomozite svojim korisnicima u realnom vremenu. Odgovorite na bilo koje pitanje koje imaju o vašem proizvodu, prijevozu ili dostavi kako bi ih proveli kroz lijevak konverzije.

Increase conversion rates with chat button

Povećajte konverziju s jednim klikom na gumb

Istraživanja pokazuju da dodavanje live chat widgeta na vlastitu web stranicu može povećati vaše stope konverzije i do 27%. U ovisnosti o industriji, ovaj broj može biti i veći. S minimalnim troškovima live chata, ovo je genijalno rješenje. Kako uopće live chat može tako lako povećati stopu konverzije? Kupci obično imaju puno pitanja tijekom online kupnje. Međutim, ta pitanja mogu biti odgovorena samo u ograničenom vremenskom okviru. Ako ne dobiju trenutačnu podršku, kupci će vjerojatno potražiti alternativu i kupovati od konkurencije.

Saznajte više o chatu u realnom vremenu

Pružite samoposlužne opcije

Vaši klijenti mogu imati pitanja na koja se može odgovoriti jednostavnim pretraživanjem vaše stranice. Međutim, ako ne mogu naći informacije koje traže, postat će frustrirani i razočarani. Pružite im posebnu lokaciju, poput korisničkog portala, na kojoj mogu vidjeti odgovore na najčešća pitanja (FAQ) o prijevozu, veličini i slično. Ova vrsta podrške je vrlo vrijedna jer zahtijeva 0 truda od strane vaših agenata i dostupna je 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Budite proaktivni

Ako vidite potencijalne kupce na vašoj stranici dulje od par minuta, oni očito traže nešto ili razmišljaju da kupe nešto od vas. Olakšajte brige svojih klijenata i proaktivno ih pozovite na chat. Možete odgovoriti na bilo koja pitanja koja imaju o vašim proizvodima ili ih usmjeriti na pravi put.

Saznajte više o proaktivnim chat pozivnicama
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Razina usluge koju pružate se prenosi i na vaš proizvod

Odličan proizvod više nije dovoljan. Klijenti često napuštaju brendove jer razina primljene usluge nije bila dovoljno dobra. Kupci se žele osjećati cijenjenima jer posluju s vašom kompanijom. Stoga, kako bi izbjegli odljev i povećali konverziju, važno je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poslovanja.

86% klijenata je spremno platiti više za bolje iskustvo usluge.

Klijenti koji dobiju dobru korisničku uslugu su skloniji preporučiti brend i njegove proizode ili usluge drugima.

Što su vaši klijenti zadovoljniji s vašom uslugom, to će više kupovati od vas.

Klijenti koju su imali loše iskustvo usluge su 50% spremniji podijeliti ga online s drugima.

Email tiketing

S LiveAgent-om vaši emailovi, chat, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i poruke s ostalih kanala će završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Graditelj baze znanja

LiveAgent vam omogućava kreiranje više internih i eksternih baza znanja zajedno s najčešćim pitanjima, forumima, člancima i prijedlozima.

Glasovni i video pozivi

Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja za korisničku podršku. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije na jedno mjesto.

Voice and video calls supported

Razlozi zašto kompanije biraju LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Integracije s društvenim medijima

Integrirajte svoje omiljene profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na javne komentare vaših objava, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa. Eliminirajte potrebu za praćenjem i brigom oko više računa na više portala i integrirajte ih sve u LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram i Viber su uključeni, kako bi vaša korisnička služba bila glatka, brza i efikasna.

Upravljanje analitikom i izvješćima

Dobijte pregled vašeg odjela korisničke podrške, usluge koju pružate i zadovoljstva vaših korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašom kompanijom i nadzirite količinu zadovoljstva koju prima. Fokusirajte se na podatke, nađite prostor za napredak i jačajte svoje moći. Dodajte malo zabave u vašu kompaniju omogućavanjem značajki gamifikacije.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Korisnički portal

Kreirajte korisničke portale kako bi vaši klijenti imali centralizirano područje za uređivanje svojih kontakt informacija, kreiranje plaćanja i podnošenje tiketa. Izgradnja sveobuhvatnog korisničkog portala može smanjiti količinu tiketa i također pomoći u pružanju usluge 24/7/365, čak i kada su vaši agenti offline. Započnite kreiranjem baze znanja, uključite najčešća pitanja i forume, te na kraju dodajte widget za prijedloge i povratne informacije. Sve je potpuno prilagodljivo kako bi odgovaralo naputcima vašeg brenda.

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nema boljih od nas

LiveAgent je napredni sustav z akorisničku podršku koji vam može istovremeno pomoći poboljšati vašu korisničku službu, kao i stope konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu, te je skoro pa besplatan uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju nudi. isprobajte LiveAgent već danas.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još puno toga
$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Povećajte stopu konverzije
Saznajte više o angažiranju klijenata. Razumijte dubinski uz objašnjenja profesionalaca.

Angažiranje klijenata

Otkrijte kako angažiranje klijenata poboljšava odnose i povećava profit vašeg brenda. Naučite ključne strategije za emocionalni, kontekstualni, praktični i društveni angažman kako biste zadržali vjernost i zadovoljstvo klijenata. Saznajte kako izračunati angažiranje klijenata i povećati stope konverzije!

Saznajte više o stopi konverzije. Razumijte dubinski uz objašnjenja profesionalaca.

Stopa konverzije

Saznajte sve o stopi konverzije - ključnoj metriki za analizu i optimizaciju marketinških kampanja. Otkrijte kako izračunati i povećati stopu konverzije, kao i koje su dobre stope po industriji, državi i uređaju. Poboljšajte korisničko iskustvo i učinkovitost poslovanja uz stručne savjete. Posjetite našu stranicu i unaprijedite svoje marketinške strategije!

Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

Trebate Collab alternativu?

Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

Saznajte više o troškovima konverzije. Razumijte dubinski uz objašnjenja profesionalaca.

Troškovi konverzije

Saznajte više o troškovima konverzije. Razumijte dubinski uz objašnjenja profesionalaca.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x