Podržavajte svoje kupce proaktivno kontaktirajući ih softverom za odlazne pozive – poboljšajte odnose s kupcima, optimizirajte odlazne interakcije s kupcima i stvorite više prodajnih mogućnosti. Pomoću call centar softvera za odlazne pozive LiveAgent-a odlazne komunikacije s kupcima mogu se provoditi lako i učinkovito, izravno s vašeg help deska.
Studija inContact-a otkrila je kako je većina potrošača zapravo otvorena za proaktivno kontaktiranje tvrtki. Zapravo, 73% onih koji su imali pozitivno iskustvo s dolaznim pozivom poslovnog subjekta/pružatelja usluga izvješćuju da su imali pozitivnu promjenu u percepciji organizacije koja ih zove.
Za razliku od softvera za ulazne pozive koji tvrtke koriste za obradu dolaznih poziva kupaca, softver call centra za odlazne pozive omogućuje upućivanje odlaznih poziva potencijalnim partnerima, potencijalnim kupcima ili trenutnim kupcima. Odlazni pozivi mogu se upućivati iz različitih razloga, poput proaktivne podrške kupcima, unakrsne prodaje ili nadogradnje postojećim klijentima, provođenja anketnog istraživanja itd.
Većina današnjih softverskih rješenja call centra kombinira i odlazne i dolazne pozive. Odabir najboljeg softvera pozivnog centra za odlazne pozive obično se svodi na odabir alata s najprikladnijim skupom značajki.
Pružite proaktivnu podršku i obratite se svojim kupcima prije nego što uopće zatraže pomoć.
Što se tiče obnavljanja usluge, pravodobni telefonski poziv može pomoći tvrtkama da spriječe gubitak kupaca.
Proširite svoju ponudu postojećim korisnicima putem up-selling ili cross-selling-a relevantnih proizvoda.
Zahvaljujući značajkama softvera za dolazne i odlazne pozive call centra, LiveAgent vam može pomoći u poboljšanju komunikacije s kupcima, poboljšanju učinkovitosti i produktivnosti timova za korisničku podršku i povećanju zadovoljstva kupaca. Povežite bilo kojeg davatelja usluga VOIP-a, postavite pametno usmjeravanje poziva, izradite prilagođena stabla IVR-a, lako obrađujte propuštene pozive, pohranite neograničene snimke poziva, primite pozive s vaše web stranice i omogućite video pozive putem chata – sve unutar LiveAgent-a.
Naš softver pozivnog centra samo je jedan dio naše višekanalne platforme službe za pomoć koja sadrži 180+ značajki, omogućuje 40+ integracija i beskrajne mogućnosti prilagodbe. LiveAgent uključuje snažni ticketing sustav s automatizacijom, izvornim live chatom, integracijama s društvenim mrežama i mogućnostima samoposluživanja. Neka vas kupci kontaktiraju putem kanala po njihovom izboru, a istovremeno omogućite vašim agentima da efikasno upravljaju svim komunikacijama s jednog mjesta.
S preko 40+ integracija možete pojednostaviti i poboljšati odlaznu komunikaciju s kupcima. Primajte obavijesti o novim ticketima dok se brinete o poslu na Slacku, registrirajte nove PipeDrive ponude, upravljajte naplatama putem ChargeDesk-a – sve sa svojg LiveAgent ticketing panela.
Pokrenite odlazne pozive ili e-mailove svojim potencijalnim kupcima u samo nekoliko klikova – s nadzorne ploče LiveAgent. Kad je omogućena, značajka može biti od velike pomoći, posebno B2B prodajnim timovima omogućavajući prodajnim agentima brzu i praktičnu obradu izlaznih interakcija.
Pomoću LiveAgent-ovog CRM softvera za odlazne pozive dobivate trenutni pristup sveobuhvatnim uvidima u kupce, uključujući osobne podatke svakog kupca, prethodne kupnje i povijest usluga – sve u jednom hibridnom streamu ticketa. Naoružani ovim znanjem, agenti mogu proaktivno kontaktirati postojeće kupce i učinkovito prodavati ili unakrsno prodavati vaše proizvode kad god je to prikladno.
Uz neograničenu funkcionalnost snimanja poziva, sve svoje pozive i poruke govorne pošte možete pohraniti na siguran i prikladan način direktno u svoj LiveAgent račun. Ova značajka osigurava da se ne gube pozivi kupaca i omogućava agentima lak pristup i ponovnu reprodukciju snimki poziva ako im treba podsjetnik na ono što se dogodilo u prethodnim komunikacijama, a sve kako bi se obratili kupcima s relevantnim ponudama.
Privucite potencijalne kupce na vašoj web stranici pomoću proaktivnih pozivnica za chat koje su dio LiveAgent-ovog višekanalnog help desk rješenja. Postavite automatizirane pozivnice za chat za prilagođene URL-ove na svojoj web stranici (kao što je stranica s cijenama) ili pozovite posjetitelje da razgovaraju s vašim agentima tijekom postupka naplate kako bi izgradili povjerenje u kupnju, poboljšali svoje iskustvo kupovine i pretvorili ih u posjetitelje koji plaćaju.
Pratite svoje angažmane na društvenim mrežama s LiveAgent-om. Softver se neprimjetno integrira s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Jednostavno nadzirite i odmah odgovarajte na sve svoje poruke, komentare i spomene na društvenim mrežama s jedne nadzorne ploče. Pružite pravovremenu pomoć i pretvorite potencijalne u stvarne kupce.
Softver pozivnog centra LiveAgent dolazi s ugrađenim značajkama analitike i izvještavanja. Dobijte dragocjene uvide iz gotovo beskrajnih mogućnosti izvještavanja koje prate razne mjerne podatke pozivnog centra i KPI-je. Stvorite različite vrste izvještaja i prepoznajte područja gdje možete ostvariti poboljšanja.
LiveAgent se temelji na oblaku i jednostavan je za postavljanje i upotrebu. Započnite koristiti naš robusni softver pozivnog centra u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja vašeg IT osoblja.
LiveAgent kombinira i izlaznu i dolaznu funkcionalnost softvera pozivnog centra. Primajte neograničene dolazne pozive ili proaktivno kontaktirajte kupce.
Ostvarite najbolju vrijednost za svoj novac jednostavnim i transparentnim modelom određivanja cijena, bez dugoročnih ugovora i bez dodatnih troškova po minuti poziva.
Pozivni centar samo je dio složenijeg rješenja koje vam omogućuje jednostavno upravljanje ticketima, e-mailom, chatovima, glasovnom komunikacijom i porukama na društvenim mrežama.
Dobijte profesionalni softver za pozivni centar za dolazne i odlazne pozive ugrađen u moćno help desk rješenje za fiksnu mjesečnu cijenu, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za besplatnu 14-dnevnu probu kako bi dobili puni pristup svim dostupnim značajkama.
Most Popular
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team