LiveAgent nudi besplatne predloške e-pošte za akviziciju kako bi pomogli u stvaranju baze aktivnih pretplatnika. Ovi predlošci i marketinške strategije pomažu u rješavanju gubitka pretplatnika i poboljšavaju angažman kroz višekanalnu komunikaciju.
Marketing putem e-pošte i dalje je jedna od najsnažnijih metoda mrežne komunikacije, sa sve većim brojem svakodnevnih korisnika. Jedan od najvažnijih aspekata svake strategije marketinga putem e-pošte je posjedovanje velike baze podataka aktivnih pretplatnika. Popisi e-adresa s vremenom će se prirodno degradirati kao rezultat otkazivanja pretplate, prijavljivanja kao neželjene pošte ili e-pošte koja ostaje neotvorena.
Gubitak pretplatnika e-pošte poznat je kao odbijanje popisa i može biti neproziran, kao u slučaju “tvrdog odbijanja”, ili proziran, slučaj koji pokriva nepročitane poruke. Da bi poboljšali brzinu listanja, trgovci mogu učiniti dvije stvari: redovito čistiti bazu podataka e-pošte i/ili poboljšati strategiju prikupljanja e-pošte.
Prikupljanje e-adresa postupak je stvaranja baze podataka e-adresa ljudi kako bi im se poslale marketinške komunikacije. Ako još nemate velik popis e-adresa potencijalnih kupaca, nema potrebe za brigom – nikad nije kasno za početak.
S druge strane, ako već imate adrese nekih potencijalnih kupaca, možda ćete htjeti konsolidirati postojeću bazu podataka. To bi moglo značiti provjeru jesu li vaši postojeći pretplatnici i dalje zainteresirani za primanje vašeg sadržaja. Međutim, nemojte to raditi jednostavno pitajući korisnike žele li od vas primati e-poštu, već im radije pošaljite e-poštu koja zahtijeva da izvrše radnju.
Dva su aspekta prikupljanja e-pošte: prvo, sastavljanje popisa adresa e-pošte, i drugo, rad na i provođenje vaše marketinške strategije e-pošte. Oba dijela moraju biti uspješna kako bi se povećalo prikupljanje e-pošte, što znači povećanje popisa pretplatnika i poboljšanje mjernih podataka. Ali kako točno to raditi?
Da biste uspješno izgradili bazu podataka aktivnih pretplatnika e-pošte, trebate potražiti kupce i potencijalne klijente koji su pokazali interes za primanje komunikacije od vas. Točna vrsta poruka koje šaljete ovisit će o industriji u kojoj poslujete, iako je općenito bilten uvijek dobra ideja. Tada trebate učinkovito planirati kampanju tako da proizvodite sadržaj koji ljudi žele primiti i na taj način donijeti vrijednost svojim pretplatnicima.
Kada to učinite, možete započeti skupljanje više adresa e-pošte promoviranjem svog sadržaja, bilo da se radi o biltenu ili bilo kojoj drugoj vrsti sadržaja. Ova promocija može biti na vašoj web stranici, gdje se kupci mogu prijaviti putem obrasca, ili na vašim profilima na društvenim mrežama. Napokon, posjetitelji i sljedbenici vaše web stranice već su zainteresirani za proizvode ili usluge vaše tvrtke. Jednostavno poticanje da se prijave na mailing listu moglo bi biti dovoljno za stjecanje njihovih adresa e-pošte, sve dok im obećate i dostavite kako biste im pružili vrijedan sadržaj.
Nakon što korisnik pribavi e-adresu registrirajući se za vaš bilten (ili drugi sadržaj), morate mu poslati poruku kojom potvrđujete pretplatu.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Cjelokupna svrha stjecanja adresa e-pošte je stvaranje aktivne baze podataka korisnika koji su zainteresirani za proizvode vaše tvrtke. Stoga, ako pratite potencijalnog kupca, uvijek biste trebali pružiti vezu koja korisniku omogućuje pretplatu na vaš popis e-pošte. S druge strane, ako konsolidirate postojeću bazu podataka, uvijek biste trebali dati pretplatnicima mogućnost odjave od primanja e-pošte.
Ako pretplatnik ne odgovori na poruku koja želi utvrditi jesu li još uvijek aktivni i zanima li ih vaš sadržaj, onda je vjerojatno sigurno pretpostaviti da to više nisu. Možete pričekati jedan tjedan i poslati sljedeću e-poštu ako želite, ali ako još uvijek nema odgovora, uklonite ovog neaktivnog korisnika iz svoje baze podataka.
Opet možete poslati e-poruku nakon otprilike tjedan dana, samo u slučaju da se vaša posljednja poruka izgubi u pristigloj pošti. Sve dodatne poruke koje pošaljete potencijalnim kupcima trebale bi im pružiti veću vrijednost i okus onoga što nudi vaša pretplata. Ako i dalje ne dobijete odgovor, trebali biste ovo smatrati hladnim tragom.
Email predlošci za povećanje cijene
Otkrijte kako obavijestiti klijente o povećanju cijena bez gubitka njihove vjernosti uz naše savjete i 7 učinkovitih email predložaka. Poboljšajte komunikaciju i zadržite klijente koristeći najbolje prakse za B2B sektore. Posjetite LiveAgent za više informacija i besplatno isprobajte našu platformu!
Predlošci za verifikacijski email
Besplatni predlošci za verifikacijski email pomažu potvrditi identitet korisnika i klijenata. Isprobajte ih sada!
Predlošci za informativni email
Predlošci za informativni email pomažu u obavještavanju klijenata o promjenama i pružanju korisnih informacija. Kopirajte i koristite!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team