Predlošci za anketne emailove na LiveAgentu pomažu u prikupljanju povratnih informacija od klijenata za poboljšanje marketinških strategija. Nude se savjeti za povećanje stope odgovora, uključujući poticaje i kratke ankete.
Ako želite poboljšati svoju marketinšku strategiju i postići bolje rezultate, dobivanje povratnih informacija je odličan način za to. Svako poduzeće, od nezavisnih start-upa do međunarodnih korporacija, se oslanja na učenje od klijenata. Kao poduzeće, ne možete si priuštiti nagađanja o željama i potrebama kupaca. Umjesto toga, trebate propisno upoznati klijente kako bi nadmašili njihova očekivanja..
Ankete su možda i najefikasniji alat za dobivanje povratih informacija, iako uvjeravanje korisnika da ih zapravo i popune može predstavljati izazov. Ljudi generalno nemaju volje trošiti svoje slobodno vrijeme na odgovaranje na pitanja samo zato što su dobili email. Dakle, ne čudi nas što je prosječna stopa odgovora na ankete 10%, dok se čak i dobro poznati brendovi muče da doguraju do 25% (izvor). Dakle, kako ohrabriti svoje klijente da vam pruže vrijedne povratne informacije kroz anketu koju ste kreirali?
Imamo par savjeta koji će vam pomoći kreirati najefektivnije emailove koji pozivaju primatelje da popune vaše ankete:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Obadvije opcije su moguće, iako nije praktično priložiti anketu s više pitanja uz email. Ako šaljete mikro-anketu s jednim pitanjem, onda se preferira prilaganje obrasca za povratne informacije uz email, tako da korisnici mogu odgovoriti s jednim klikom koji ih vodi na stranicu potvrde koju mogu odmah zatvoriti. Također je dobra ideja staviti poveznicu na punu verziju ankete prilažući samo prvo pitanje.
Ako prilažete anketu u email, onda treba imati samo jedno pitanje. Ako stavljate poveznicu na dužu anketu, onda nema granica za količinu pitanja. Najvažnija stvar je iskrenost prema važim klijentima u vezi vremena potrebnog za završetak ankete, inače riskirate njihovu iživciranost i gubitak odgovora.
Ankete vam omogućavaju prikupljanje vrijednih podataka od vaših trenutnih klijenata ili pretplatnika, a email je brza i jeftina metoda za primanje velikog broja odgovora. Možete dobiti iskrene odgovore, jer će se vaši klijenti osjećati slobodnima da izraze svoje osjećaje, ako anketa bude anonimna. Email ankete vam također omogućavaju kontaktiranje publike putem kanala koji ona već koristi i angažirana je u vezi njega.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team