Email predlošci za popust pomažu privući i zadržati klijente te povećati profit. Sadrže savjete i primjere za uspješne kampanje, uključujući formalne, ležerne i industrijske predloške te savjete za odgovaranje na zahtjeve za popust.
Dobro izvršene kampanje popusta privlače nove klijente, povećavaju vjernost postojećih i povećavaju profit. Skoro da nema posla, B2B ili B2C, koji povremeno ne nudi popust na svoje proizvode i usluge. Većina poduzeća nudi popuste jer im pomažu prodati robu koja je izvan sezone, podići profit i u isto vrijeme poboljšati zadovoljstvo korisnika. Mislim, tko ne voli zgrabiti nešto što već odavno želi, i to po nižoj cijeni?
Međutim, nekad jednostavno popusti nisu dostupni i to je nezgodno. Pregovori oko popusta su izazovni i za klijente koji traže popust, kao i za timove prodaje/korisničke usluge koji trebaju zadovoljiti očekivanja klijenata bez uništavanja profita poduzeća.
U ovom članku ćemo raspravljati o:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.
Ovisno o stadiju vašeg poduzeća, broju klijenata koje imate, vrsti proizvoda koji nudite i vašoj strategiji cijena – -popusti mogu biti veliki izvor povrata ulaganja ili kreirati gubitke koji će se negativno odraziti na vaš saldo. Ovo su neke od najvažnijih stvari koje morate promisliti prije nuđenja ikakvog popusta:
Iako popust od 50% na određene artikle djeluje atraktivno, morate biti sigurni da uvijek imate profitabilnu maržu ili ćete gubiti novac nudeći popust. Bacite sve na papir prije lansiranja ikakve kampanje popusta kako bi mogli odrediti što možete priuštiti da ponudite svojim kupcima, a da i dalje zarađujete pri svakoj prodaji.
Nuđenje popusta može biti siguran način za privlačenje novih klijenata. Međutim, također će utjecati na vaš standardni trošak akvizicije klijenata. Kako bi dobili maksimalnu vrijednost od svoje kampanje popusta, osigurajte konverziju novih klijenata u vjerne kupce njegovanjem vaše veze s njima. To će povećati njihovu životnu vrijednost i opravdati visoki trošak akvizicije klijenata.
Prije početka ikakve prodajne kampanje za privlačenje novih klijenata, razmislite hoće li vaši popusti zapravo privući vrstu klijenata koje želite. Zapamtite da će veliki popusti privući lovce na popuste, što znači da se vaši novi kupci neće dugoročno pretvoriti u trajne klijente.
Dok prodajni popusti mogu biti efikasno sredstvo za prikupljanje brzog prihoda, budite sigurni da ste pomno razmotrili sve rizike i potencijalne zamke. Potrošači se brzo naviknu na smanjenu cijenu i puno ih se neće zadržati kada se vaše cijene vrate na normalnu razinu ili povećaju. Uostalom, popusti mogu projektirati vlastiti nedostatak povjerenja u brend i ustanoviti nižu pretpostavljenu vrijednost vašeg proizvoda.
Nuđenje popusta svima može biti ogroman rizik vašoj sveukupnoj profitnoj margini. Razmislite o nuđenju ekskluzivnih popusta određenim korisničkim grupama (studentima, radnicima zdravstva, vojsci i slično). Tako možete iskoristiti popuste i povećati svoju bazu klijenata bez smanjivanja svoje marže ili umanjivanja vrijednosti brenda.
Iako vaši marketinški napori teže uvjeravanju klijenata i mogućih klijenata da vaš proizvod pomaže i poboljšava njihov život – popusti često potkopavaju vrijednost vašeg proizvoda. Zato trebate razmisliti o tome kako predstaviti vrijednost svog proizvoda i zadržati kupce jednom kada je popust završio.
“Apple je brend izgrađen na novosti i hitnosti, tako da iako njihovi proizvodi nikad nisu na popustu, možete dobiti popust na vraćanje starog proizvoda ili nadogradnju, što održava vjernost klijenata.”
Erin Sykes, a retail and sales strategist
Kao što samo ime kaže, email s ponudom popusta se koristi za informiranje klijenata o posebnom popustu. Može biti općeniti popust na sve artikle u vašoj trgovini, kao i kupon ili kod za popust koji je dostupan na naplati. Nuđenje popusta je uobičajena praksa koju koriste sva poduzeća jer donosi stvarne rezultate. Imamo hrpu statistika koje podržavaju ovu izjavu:
Zanimljivo je da postoji neuropsihološko istraživanje koje dokazuje da kuponi čine klijente sretnijima. Istraživanje s Claremont Graduate University je pokazalo da primanje vaučera s 10% popusta može povećati razinu oksitocina i do 38%. Sudionici koji su dobili kupone su se osjećali 11% sretnije i opuštenije.
Dakle, kako implementirati kodove za popust u svoju marketinšku strategiju? Najlakši način je putem email kampanja.
Početak od nule može biti zamoran i frustrirajući. Kako bi vam pomogli, kreirali smo listu savjeta koje možete imati na umu kada pišete emailove s ponudom popusta. Ako vam se još ne da pisati vlastite emailove za popust, idite dalje te kopirajte i zalijepite naše već spremne email predloške za ponudu popusta.
Ideje za naslov:
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Ideje za naslov:
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Ideje za naslov:
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
Ideje za naslov:
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Ideje za naslov:
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Ideje za naslov:
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Ideje za naslov:
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Može biti hrpa razloga zašto trebate ili želite nižu cijenu od ponuđene. Uostalom, svatko voli potencijalnu uštedu i dobar osjećaj nakon cjenkanja. Češće nego mislite možete zatražiti posebnu cijenu za skoro sve i dobiti je. Samo trebate znati kako pitati. Idemo pogledati par savjeta koji vam mogu pomoći dobiti snižene cijene od dobavljača, prodavača i pružatelja usluga.
Budite spremni otići: Nemojte se bojati otići ako ne dobijete cijenu koju ste željeli. Pošto je obično skuplje privući nove klijente, kompanije mogu biti voljne napraviti taj dodatni korak za zadržavanje postojećeg klijenta, pogotovo ako shvate da će otići.
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Kada je u pitanju zahtjev za popust od poduzeća bilo kao potencijalni ili vjerni klijent, postoje dvije ključne stvari koje trebate zapamtiti: imati uljudan, pozitivan i profesionalan ton i pružiti dobro objašnjenje zašto ne možete priuštiti navedenu cijenu /ili zašto vjerujete da bi prihvaćanje vašeg zahtjeva za popust bilo dobro za obje strane). Imamo par primjera predložaka zahtjeva za popust koje možete iskoristiti:
Nije važno koje proizvode ili usluge nudite, vjerojatno ćete naići na potencijalne ili postojeće klijente koji traže popust koji niste planirali dati. Međutim, ako se odmah složite s davanjem popusta, to označava da vaš proizvod/cijena nije vrijedan cijene koju tražite i započinje vezu s klijentima na pogrešnoj osnovi. Imamo par savjeta kako uspješno ispregovarati zahtjeve za popust kako bi odgovorili na profesionalan način i obje strane bile zadovoljne.
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Iskoristite sljedeće email predloške kao vodič kad god trebate odgovoriti klijentima koji traže popust
Ready to take your customer support to the next level?
With LiveAgent's discount email templates, you can offer your customers exclusive deals and promotions to get the best possible price.
Obično kompanije informiraju potencijalne klijente o količini popusta koristeći postotke ili cijenu prije i poslije. Također možete dodati poveznicu na svoj cjenik i pružiti sve bitne informacije tamo. Uložite nešto vremena u A/B testove slanjem dva različita emaila istoj grupi klijenata i provjerite koji je proizveo bolje rezultate.
Predlošci za email popusta su usmjereni na privlačenje pažnje i uvjeravanje primatelja da poduzme određenu akciju. Zato će slanje dobro dizajniranog, vizualno privlačnog emaila vjerojatno polučiti bolje rezultate nego obična tekstualna poruka. Ako pretražite “email za popust”, naći ćete puno primjeraka i svi će biti u jarkim bojama i sjajni s velikim popustima. Najbolje je slijediti taj uzorak.
Zavisi o vašoj sveukupnoj strategiji. Možete ili poslati ponudu popusta svim klijentima ili ekskluzivnoj grupi kao što su neangažirani potencijalni klijenti. Ako se odlučite na ovo zadnje, potrudite se da kontakti koji nisu uključeni u ponudu to i ne saznaju.
Otkrijte prednosti korištenja predložaka za poslovni email! Naša stranica nudi raznovrsne predloške za emailove - od pozivnica na razgovor do promotivnih kampanja za blagdane. Uštedite vrijeme i resurse uz prilagodljive predloške za sve vrste poslovnih svrha. Posjetite nas i unaprijedite svoje email kampanje s lakoćom!
Black Friday i Cyber Monday email predlošci
Pripremite se za uspješnu Black Friday i Cyber Monday kampanju s našim prilagodljivim e-mail predlošcima! Otkrijte primjere i savjete za privlačne promotivne e-poruke koje će se istaknuti u pristigloj pošti vaših klijenata. Posjetite LiveAgent za besplatne predloške i povećajte vaše e-Commerce prihode.
Predlošci za marketinški email
Otkrijte moćne predloške za marketinške emailove na LiveAgentu koji će vam pomoći privući i zadržati klijente te povećati prodaju. Pregledajte i prilagodite 10 ključnih predložaka za vaše kampanje. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj email marketing uz LiveAgent softver.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team