Predlošci za incidente na help desk-u uključuju pouzdane komunikacijske kanale, brze odgovore i pozitivan stav. Ključno je da se korisnici osjećaju saslušano i da se brzo reagira na njihove prijave. Kompenzacija za pogreške jača povjerenje.
Rješavanje problema koje prijavljuju kupci svakodnevni je posao mnogih agenata za korisničke usluge.
Omogućavanje kupcima da prijave incidente i postojanje agenata koji su odgovorni za njihovo rješavanje samo je prvi korak ka pružanju izvanredne korisničke usluge. Ono što je zaista važno jest način adresiranja i rješavanja ovih incidenata.
Pouzdani komunikacijski kanali, brzi odgovori, pozitivni stavovi, jednostavan jezik … popis može trajati i trajati. Ovi elementi korisničke usluge samo su neki od mnogih aspekata koji su neophodni kako bi se osigurala besprijekorna interakcija s kupcima kojima je potrebna pomoć.
Zaronimo dublje u ovu temu i razgovarajmo o stupovima učinkovitog rješavanja problema u korisničkoj službi.
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Slijedite ova tri koraka kako biste bili sigurni da Vaša korisnička služba funkcionira ispravno i da li je u stanju riješiti probleme klijenata dovoljno brzo:
Možda se čini očiglednim, ali stvarni je problem ovdje u tome što mnogi kupci možda i ne znaju kako prijaviti incident ili ih nitko iz tvrtke ne kontaktira kad to učine. Ako kupac tvrdi da je Vaš proizvod neispravan, morate ga kontaktirati odmah nakon što prijave incident.
Važno je odvojiti nekoliko minuta za razgovor s kupcem telefonom ili poslati poruku u kojoj se traži problem. Pokažite im da Vam je stalo do njihovog mišljenja i da će se, ako progovore, na njihovo mišljenje obratiti pažnja.
Često je brzina odgovora na incident važnija od samog odgovora. Kad kupci prijave incidente, posljednje što žele je da ih se ignorira ili predugo čekaju da im se jave.
Ne biste trebali čekati više od jednog dana da odgovorite na bilo koju e-poštu, poziv ili komentar na koji se Vaši kupci žale zbog proizvoda. Svaki sat bez odgovora učinit će kupce frustriranijima. Stoga je što brži odgovor presudan za poboljšanje Vašeg odnosa sa njima.
Morate kompenzirati kupca za svoje neuspjehe. Ako su, na primjer, platili dostavu, ali narudžba nije stigla na vrijeme, pošteno bi bilo nadoknaditi im te troškove. Ako je proizvod manjkav, zamijenite ga i ponudite popust pri sljedećoj kupnji ili mu ponudite poklon karticu.
Ukratko, bez obzira kakva je situacija, isplati se učiniti da se kupac osjeća saslušanim i pošteno tretiranim. Zašto? Jer će ovo ojačati imidž tvrtke kod kupaca i oni će ostati vjerni.
Razmislite o tome kako iskoristiti predloške za help desk incidente kako biste svojim kupcima olakšali prijavu nezgoda, a timu za korisničku pomoć da se bave prijavljenim problemima. Ispod ćete pronaći neke predloške koji su spremni za upotrebu i koje možete implementirati u postupak izvještavanja o incidentima. Možete ih jednostavno kopirati i zalijepiti ili urediti prema Vašim potrebama.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Postoje mnoge vrste incidenata koje bi kupci mogli prijaviti. Vrsta incidenta ovisi o mnogo različitih čimbenika, poput industrije u kojoj posluje Vaša tvrtka, ponuđenih proizvoda ili usluga, očekivanja kupaca i njihovog tehničkog znanja. Da biste svojim kupcima olakšali prijavu nezgoda, u obrazac za prijavu možete uključiti padajući popis koji uključuje najčešće probleme.
Svakako biste trebali pokušati riješiti svaki incident koji se prijavi. Međutim, često čak i agenti s najboljim pristupom korisničkoj službi možda neće moći pomoći kupcima u svakom incidentu koji prijave. Mnogo je razloga za to, ali najčešći je činjenica da je ponekad određena situacija jednostavno izvan kontrole Vaše tvrtke pa se problem kupca ne može riješiti.
Česte incidente koje prijavljuju različiti kupci trebalo bi riješiti što je brže moguće. To je zato što bi Vaši agenti već trebali znati kako se baviti određenim situacijama i ne bi im trebalo predugo da se nose s ponavljajućim problemima. Normalno je da nekim incidentima treba više vremena za rješavanje. Međutim, Vaši bi agenti uvijek trebali obavijestiti kupca ako rješavanje incidenta koji su prijavili traje dulje nego obično.
Predlošci e-pošte za obnavljanje
Otkrijte 10 visoko konvertirajućih predložaka email-ova za obnovu članstva kako biste unaprijedili zadržavanje kupaca i održali dugoročne odnose. Poboljšajte svoje kampanje obnavljanja uz LiveAgent resurse i potaknite korisnike da ostanu uz vaš brend.
Predlošci za marketinški email
Otkrijte moćne predloške za marketinške emailove na LiveAgentu koji će vam pomoći privući i zadržati klijente te povećati prodaju. Pregledajte i prilagodite 10 ključnih predložaka za vaše kampanje. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj email marketing uz LiveAgent softver.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team