Savjeti za završavanje poslovnih emailova: važnost pozitivnog dojma, motivacija primatelja, i prikladne završne fraze. Uključite svoje ime, poziciju, kontakt informacije i prilagodite email završetke za bolje rezultate.
Pošto se većina današnje poslovne prepiske obavlja putem emaila, bitno je i početi i završiti email ugodno. Međutim, pošto sva pažnja često ode na naslov emaila i početak, završetak emaila je često zanemaren.
Zapravo, pravilan završetak poslovnog emaila je jednako bitan kao i njegov početak. Prava vrsta email završetka ostavlja primatelju pozitivan krajnji dojam, motivira čitatelja na djelovanje, identificira pošiljatelja i njegove namjere i pruža primatelju vaše kontakt informacije (tako da im je lakše stupiti u kontakt s vama).
Nastavite čitati, saznajte sve o tome kako prikladno završiti poslovni email i iskoristite naš popis profesionalnih završetaka emaila i primjera fraza koje su prikladne u više slučajeva.
Prije nego što pošaljete svoj email, uvjerite se da sadrži kratku završnu rečenicu koja stvara glatki prijelaz između glavne teme vašeg emaila i vaše odjave. Ova završna riječ može izraziti vašu zahvalnost za vrijeme primatelja, naglasiti da ste otvoreni za daljnju komunikaciju, biti poziv na akciju ili izjava koja pokazuje da očekujete odgovor.
Osim ako ste vrlo bliski s primateljem, svako poslovni email zahtjeva profesionalan završetak, koji može biti formalan ili ležeran, ovisno o vrsti odnosa koji imate i sadržaju vaše komunikacije. Najčešće korišteni izrazi su “Pozdrav” i Hvala”, ali pripremili smo vam cijeli popis primjera (ispod), formalnih kao i neformalnih.
Uvijek navedite svoje puno ime (ime i prezime) u vašem email potpisu ako pišete nekome po prvi put. Za razgovor s kolegama ili ljudima koje već znate i razgovarali ste prije s njima, dovoljno je navesti samo ime. Zapamtite, treba izbjegavati korištenje nadimka, osim ako je vaš nadimak poznat naširoko i koristite ga umjesto imena.
Uvijek dodajte svoju trenutnu poziciju i naziv kompanije u vaš email potpis tako da nema zablude tko ste, pogotovo ako šaljete ‘cold emailove’ potencijalnim mušterijama. Ako se prijavljujete za posao, savjetujemo vam da izostavite informacije o trenutnom zaposlenju (email i telefonski broj) iz potpisa.
Iako primatelj vaše poruke već zna vašu email adresu, uvijek je korisno pružiti dodatne kontakt informacije u vašem email potpisu, kao što je vaš izravni telefonski broj, jer neki ljudi preferiraju kontakt putem različitih komunikacijskih kanala.
Razmislite o dodavanju poveznica vašem potpisu. To može biti poveznica na vašu web stranicu, vaš LinkedIn profil ili druge bitne račune društvenih medija, početna stranica koju želite promovirati, vaš online portfolio, vaš online kalendar, vaš zadnji blog post i slično.
Kada odlučujete koju vrstu završetka želite na kraju vašeg poslovnog emaila, razmislite o tome kome ga šaljete i zašto. Ako niste sigurni koji završetak bi bio najbolji u datoj situaciji, bolje je iskoristiti formalniju završnu frazu. “Zdravo”, “Pozdrav”, “Sve najbolje” i “Lijep pozdrav” su neki od najsigurnijih email završetaka koji se mogu koristiti u svakoj situaciji i za svaku vrstu emaila. Imam još par primjera za najčešće i naširoko korištene profesionalne završetke emailova:
Formalne fraze za završetak emaila:
Pozdrav,
Lijep pozdrav,
Ljubazan pozdrav,
Sve najbolje,
Srdačne želje,
Najbolje želje,
Sretno,
Srdačno,
Srdačno vaš,
Vaš odani,
Vaš vjerni
Najljepše želje
Ležerne fraze za završetak emaila:
Čujemo se,
Do idućeg puta
Uzdravlje,
Čuvajte se,
Sretno,
Ugodan vikend!
Ugodan dan!
SAmo produktivno!
Uživajte u [dan u tjednu]/tjednu/vikendu],
Sretan [dan u tjednu],
Sretni praznici,
Nadam se da je ovo pomoglo,
Završne fraze koje pokazuju uvažavanje
Hvala vam,
Hvala,
Puno hvala,
Hvala još jednom,
Hvala puno,
Cijenim,
Uz uvažavanje,
Cijenim vašu [pomoć/primjedbu/povratnu informaciju]
Hvala unaprijed,
Hvala na čitanju,
Hvala na pomoći,
Hvala na razmišljanju,
Hvala vam na [pomoći/vremenu/suradnji].
LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.
Temeljeno na sadržaju vaše email poruke, možete dodati i kratku završnu riječ uz vašu odjavu. Iskoristite jednu od već iskušanih završnih riječi za email kako bi osigurali da ste završili svoju poruku na pozitivan način i dali do znanja primatelju kako očekujete njegov odgovor ili daljnji dijalog.
Pronaći pravi način za završetak ‘cold outreach emaila’ može biti izazov za svakog prodajnog profesionalca. Imamo par primjera što možete uključiti na kraju svog cold sales emaila kako bi potakli potencijalnog klijenta na odgovor:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Mailovi koji prate prodaju su nužni u svakoj cold emailing strategiji. Evo kako možete završiti email koji prati prodaju kako bi ohrabrili vaše potencijalne kupce da vam se jave čak i ako su vaši prijašnji pokušaji bili neuspješni.
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
Emailovi poslije kupnje i emailovi dobrodošlice su neki od najbitnijih emailova u email marketinškim kampanjama koje su usmjerene na gradnju dugoročnih veza s klijentima. Evo kako vaše email završne izjave mogu izgledati za ove vrste emailova:
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Kada završavate svoje emailove korisničke službe, uvijek je dobro ohrabriti svoje klijente da vam se jave u slučaju da imaju još pitanja, problema ili briga. Također ih trebate uvjeriti da ste uvijek tu za pomoći im. Ovo su neki od primjera koje možete koristiti kako bi završili emailove korisničke službe:
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Kada su u pitanju i rad s frustriranim klijentima, trebali biste ponoviti svoju ispriku na kraju emaila i reći kako cijenite njihovo strpljenje i razumijevanje:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
Kraj emaila je obično završna napomena ili kratka rečenica nakon koje slijedi vaš potpis. Opet, nalaženje pravih riječi i prikladnog tona za završetak vaše email poruke često zahtijeva dosta razmišljanja. Način završetka emaila ima velik utjecaj na odluku primatelja da vam odgovori. Znati kako završiti profesionalni email je ključ za efikasnu poslovnu komunikaciju, ostavljanje dobrog utiska na čitatelja i povećanje stope odgovaranja na emailove. Ako niste sigurni kako završiti vaš idući poslovni email, gore spomenuti primjeri email završetaka vam mogu biti korisni.
Pošto je kraj emaila zadnje što primatelj pročita, to može biti motivirajući faktor za brzi odgovor – ili hoće li uopće odgovoriti. Završavanjem svog emaila na uljudan, profesionalan i prikladan način, imate bolju šansu da dobijete pozitivan odgovor.
Čak i ako imate ležeran odnos s primateljem, neprofesionalni završeci se trebaju izbjeći u bilo kojem vidu komunikacije. Ovi “neprofesionalni ” završeci uključuju “Imajte blagoslovljen dan” (ili bilo što drugo što uključuje religiju), “’Đenja!” (ili bilo koji drugi sleng), “Thx” (ili bilo koju drugu skraćenicu), “Do sutra” (ili bilo koju drugu neformalnu odjavu), “Vaš najdraži”/ “S ljubavlju” (ili bilo što drugo što izražava ljubav).
Iako je važno profesionalno završiti email, propisno oblikovanje je također bitno za ostavljanje dobrog zadnjeg dojma. Pobrinite se da stavite zarez nakon vaše odjavne fraze, onda pređite u novi red i napišite svoje ime i prezime, poziciju, naziv kompanije i kontakt informacije koje želite navesti.
Email predlošci za zaključani sadržaj
Discover effective email templates for gated content with LiveAgent. Learn how to generate leads by providing valuable content, automate emails, and tailor them to your company's needs. Explore customizable templates for content delivery notifications. Try LiveAgent free for 14 days and enhance your marketing strategy!
Koji su primjeri loših emailova?
Pogledajte ove loše emailove za koje nećete vjerovati da su uopće poslani - dobri su za nasmijati se i naučiti nešto.
Predlošci za popratni email nakon prijave
Otkrijte kako napisati učinkovit popratni email nakon prijave za posao uz korisne savjete i besplatne predloške. Istaknite se među kandidatima i povećajte šanse za zapošljavanje!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team