Email predlošci za novo spominjanje brenda pomažu u gradnji svijesti i povjerenja, nudeći savjete za profesionalne emailove. Služe za informiranje klijenata o spominjanju, traženje povratnih poveznica i prijedloge za ažuriranje sadržaja.
Kada se o vašoj kompaniji priča pozitivno i spomene je ugledan vanjski izvor, kao što je izvor iz industrijskih medija ili stručnjak, to je nešto na što možete biti ponosni. Ova vrsta medijske pažnje je obično znak da vam posao cvjeta te da se vaši potezi cijene u poslovnom svijetu. Ovakav tip priznanja vam može pomoći u gradnji svijesti o brendu i pozicionirati vas kao predvodnike vašeg sektora u očima potencijalnih mušterija i pretplatnika.
Također možete koristiti spominjanja brenda kako bi izgradili povjerenje s postojećim klijentima ili korisnicima. Ali kako bi najbolje iskoristili pozitivne reference vaše kompanije, trebate reći cijelome svijetu za njih. Jedna od najboljih metoda koje možete koristiti za informiranje vaših klijenata o novom spominjanju vašeg brenda je slanje emaila koji ih obavijesti o tomu i kaže im gdje mogu naći taj sadržaj.
Također možemo imati slučaj gdje se o vašem proizvodu ili usluzi raspravlja u eksternom članku, ali povratna poveznica na vašu stranicu nedostaje, netočna je ili njen tekst nije prikladan. To smanjuje utjecaj spominjanja vašeg brenda jer ćete dobiti manje prometa nego što bi da je poveznica točna. U tom slučaju, trebalo bi ljubazno zamoliti izdavača da ažurira spominjanje vašeg brenda po vašoj sugestiji.
Postoji nekoliko različitih ali ipak srodnih tipova emailova za novo spominjanje brenda. Možda ćete trebati samo jedan od njih a možda i sve, ovisno o okolnostima. Oni služe za:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Spominjanje vašeg brenda od strane potpuno neovisne organizacije ne daje vam pravo da koristite njihovo citiranje samo jer navodi ime vašeg poduzeća. To je zapravo dobro, jer neovisna pozitivna recenzija vašeg brenda od strane uglednog autoritativnog izvora vam samo može pomoći u gradnji kredibiliteta i povjerenja s novim i postojećim klijentima. Dakle, ne možete u mail uključiti tekst koji vas spominje, osim ako nemate dozvolu od vlasnika teksta. Međutim, dobra je ideja informirati svoje klijente o spominjanju koristeći poveznicu na lokaciju na kojoj mogu pročitati sadržaj koji spominje vaše poduzeće.
Kada eksterne web stranice ili blogovi imaju poveznice na vašu web stranicu, oni pomažu vašem prometu. Ove takozvane povratne poveznice pomažu u rastu profila vašeg brenda i prepoznavanju vašeg brenda od strane publike koja je različita od one koju trenutno imate u svojoj korisničkoj bazi. Povratne poveznice također pomažu poboljšati optimizaciju pretraživača (SEO), što može doprinijeti da se vaša web stranica pojavljuje na boljoj poziciji na rezultatima pretraživača (SERP) za upite na platformama kao što je Google.
Ako se vaš brend spominje od strane vanjskog izvora, ali nema povratnih poveznica na vašu web stranicu, onda trebate poslati email izdavaču i pitati ga može li ažurirati dio teksta s poveznicom za stranicu po vašem izboru. Imamo i email predložak koji će vam pomoći s time.
Ako ste pročitali tekst koji je eksterno objavljen i mislite da je relevantan za vaš brend, možete poslati email autoru li vlasniku i pitati ga može li uključiti povratnu poveznicu na vašu web stranicu. Ako želite dobiti povratnu poveznicu od strane određene, visoko preporučene i autoritativne stranice, možete poslati email toj kompaniji u kojem nudite da ćete popraviti sve pokvarene poveznice na njihovoj stranici i predložite da oni iskoriste zamjenski URL koji spominje vaš brend.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Email predlošci za povećanje cijene
Otkrijte kako obavijestiti klijente o povećanju cijena bez gubitka njihove vjernosti uz naše savjete i 7 učinkovitih email predložaka. Poboljšajte komunikaciju i zadržite klijente koristeći najbolje prakse za B2B sektore. Posjetite LiveAgent za više informacija i besplatno isprobajte našu platformu!
Savladajte umijeće predstavljanja putem emaila uz naše savjete i predloške. Naučite kako izgraditi jasnu i konciznu poruku, ostaviti odličan dojam i povećati šanse za uspjeh. Otkrijte idealne naslove i saznajte što uključiti u vaš poslovni uvod. Posjetite nas za besplatne resurse i primjere koji će unaprijediti vaše komunikacijske vještine.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team