Email predlošci za pretplatu na novosti pomažu u izgradnji povjerenja i segmentaciji baze podataka. Ključni elementi uključuju personalizaciju i pružanje dodatne vrijednosti klijentima. Iskoristite besplatne predloške za učinkovitu email marketing strategiju.
Kada se netko pretplati na primanje vaših novosti u njegovu ulaznu poštu na redovnoj bazi, on ima veliko povjerenje u vašu kompaniju. Novi pretplatnik se obavezao na temelju prijašnjih iskustava s vašim brendom ili poduzećem, te sadržajem s kojim se već poistovjetio.
Trebate iskoristiti taj pozitivni impuls koji je ohrabrio određenog korisnika da postane pretplatnik na vaše novosti. To je kao potreba zaokruživanja dobrog osjećaja koji perspektivni klijent ima prije nego ostvari prvu kupnju i postane punopravni klijent. Jedan od najboljih načina iskorištavanja prilike je slanje klijento-centričnog emaila za pretplatu na novosti, koji se ističe u prenatrpanoj ulaznoj pošti, s osobnom porukom dobrodošlice koja sadrži i dodatnu vrijednost za primatelja.
Email pretplate na novosti je poruka dobrodošlice koju šaljete novim pretplatnicima. To je prva komunikacija koju imate s korisnikom kada on započne novu fazu veze s vašim poduzećem, što je u ovom slučaju pristanak na primanje redovnog sadržaja putem emaila. Iskorištavanje emaila kako bi njegovali tu vezu je efikasna marketinška strategija koja može izgraditi povjerenje u brend pružanjem dodatnih informacija i dodane vrijednosti.
Za razliku od drugih poruka dobrodošlice, email pretplate na novosti neće biti prvi dojam koji ste ostavili na korisnika, jer su se očito oni već angažirali oko vašeg sadržaja, čim su poželjeli pretplatu. Svrha ovih emailova je izgradnja poveznice između vašeg poduzeća i primatelja vaših novosti, a to je manje-više svrha i ostalih emailova dobrodošlice.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Poduzeća mogu više povećati stopu klikanja slanjem emailova od određene osobe, nego slanjem generičkih emailova. Nadalje, emailovi koji su personalizirani i obraćaju se primatelju imenom, mogu povećati vjernost, povjerenje i angažman.
Mailovi dobrodošlice imaju puno veću stopu otvaranja. Dakle, mailovi dobrodošlice se mogu iskoristiti za generiranje više prihoda nego ostali promo emailovi na dugi rok (pružanjem vrijednog sadržaja koji angažira klijente).
Kao prvo, pošto su mailovi dobrodošlice obično prva komunikacija koju novi pretplatnik prima od poduzeća, trebali bi izražavati zahvalnost prema primatelju, kako bi ostavili dobar prvi dojam. Jednostavno “Hvala” može postići dosta u gradnji povjerenja i vjernosti na početku nečega što će, nadajmo se, postati dugotrajna i sretna veza između poduzeća i klijenta.
U ovoj fazi možete i predstaviti neke od svojih proizvoda ili usluga, kako bi grupirali svoje pretplatnike na one koji samo žele vaše novosti i one koji bi bili zainteresirani za više tipova sadržaja i segmentirati ih u vašoj bazi podataka.
Na kraju, možete ponuditi dodatne materijale kako bi usmjerili vaše pretplatnike prema kupnji vaših proizvoda.
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Pitanja o cijeni proizvoda/usluge
Koristite naše već pripremljene predloške za pitanja na društvenim medijima u vezi cijena proizvoda/usluge. Profesionalni su i potpuno prilagodljivi!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team