Ova web stranica nudi smjernice za izradu učinkovitih email predložaka o odsutnosti, naglašavajući važnost kratkoće, pravog tona, datuma odsutnosti i alternativnih kontakata. Pruža primjere formalnih i ležernih predložaka.
Idete li na godišnji odmor i trebate postaviti poruku o odsutnosti? Ili možda samo uzimate slobodan dan i ne želite da vas posao ometa. U svakom slučaju, dobar predložak za poruku o odsutnosti će pomoći u obavljanju tog posla.
Takvi predlošci obično su jednostavni i laki za korištenje, omogućavajući vam da prilagodite vašu poruku onako kako želite. Danas ćemo vam pokazati nekoliko različitih predložaka o odsutnosti koje možete koristiti za automatske odgovore kad ste na odmoru.
Većina ljudi koristi alate za upravljanje emailovima, poput predložaka emailova o odsutnosti, kada su duže vrijeme odsutni od svog emaila – na odmoru ili jednostavno kada imaju slobodan dan, na primjer. Možete postaviti automatski odgovor koji će obavijestiti ljude da nećete provjeravati svoj sandučić i da ćete se uskoro vratiti. Na taj način, neće očekivati odgovor odmah i moći ćete uživati u svom slobodnom vremenu bez brige o poslu.
Ali postoje i druga vremena kada biste mogli htjeti koristiti odgovor pomoću predloška. Ako znate da ćete biti zauzeti i nećete moći provjeravati vaš email kao obično, poruka o odsutnosti obavještava ljude da možda nećete moći odmah odgovoriti. Tada oni mogu odlučiti hoće li sačekati odgovor ili pronaći drugi način kontakta s vama.
Automatska poruka o odsutnosti također može pomoći u upravljanju očekivanjima ljudi ako ste prezaposleni i ne možete odmah odgovoriti na svaki email. Obavještavanje ljudi da ste zauzeti, ali da ćete im se što prije javiti, može pomoći u izbjegavanju frustracija s obje strane.
Budite kretki i izravni – Odsutnost, Automatski odgovor tijekom odmora ili Nisam tu su sve dobre opcije. Također je dobra ideja da u naslov stavite kada ćete se vratiti kako bi ljudi znali koliko će dugo morati čekati na odgovor.
Na primjer, “Odsutan do 15. siječnja” bi dobro funkcioniralo. Ovo također pomaže filtriranju ako imate sustav email poruka koji to može raditi, ali prije svega omogućuje drugima da znaju kada mogu očekivati odgovor bez čitanja sadržaja vašeg emaila. Na ovaj način pokazujete da vam je stalo do njihovog vremena.
Imajte na umu nekoliko stvari kada je u pitanju sadržaj vašeg automatskog odgovora putem emaila.
Prvo, želite biti sigurni da je jasno da niste za radnim stolom i da nećete moći odmah odgovarati na emailove. Ako ćete provjeravati vaš sandučić s vremena na vrijeme, obavijestite ljude kada mogu očekivati odgovor. Ako niste sigurni, bolje je izostaviti ovaj dio da ljudi čekaju odgovor koji možda neće doći.
Drugo, u hitnoj situaciji, možete ostaviti vaš privatni broj telefona. Međutim, imajte na umu da možda nećete moći odmah se javiti i zamolite ljude da vas kontaktiraju na taj način samo ako je izuzetno hitno.
Također je dobra ideja uključiti informacije o tome koga mogu kontaktirati u vašoj odsutnosti, kao i sve relevantne informacije koje bi mogli trebati (poput rokova ili ažuriranja projekta). I naravno, nemojte zaboraviti reći kada ćete se vratiti. Budite kratki i slatki – nitko ne želi čitati roman kad pokušava stupiti u kontakt s vama.
Na kraju, ali ne manje važno – i ovo je opcionalno – možete uključiti kratku poruku kojom ćete obavijestiti ljude što da rade u vašem odsustvu. Na primjer, gdje mogu pronaći informacije koje bi im mogli zatrebati ako im ih nećete moći pružiti.
Thanks,
[Your Name]
I am currently out of the office and will return on [date]. If you need immediate assistance, please contact [Name] at [email address] or reach my cell on [phone number], however, please note that I may not be able to respond immediately.
Thank you,
[Your Name]
I am OOO without email access from [date from] until [date to]. For urgent matters during this time, please contact [Name] at [email address] or call my cell on [phone number].
Regards,
[Your name]
I will be Out of Office from [date from] til [date to] and have limited access to email. If you need immediate assistance during this time, please try to contact [Name] at [email address] instead of me or for urgent issues only you may try to call me on [phone number].
Best wishes, [Your name]
I’m currently out of the office enjoying some well-deserved time off. I’ll be back on [date], and I won’t have access to email until then. For urgent matters during this time, please alternatively contact [Name] at [email address], who has been notified to expect additional correspondence in my absence.
Best,
[Your name]
I will be out of the country for [date from]-[date to]. I will have limited access to email during this time. For urgent matters, please contact [Name] at [email address] instead of myself.
Kind regards,
[Your name]
I’m currently on a sabbatical and will be Out of Office until [date]. I won’t have access to email during this time. If there is an emergency, [Name] at [email address] will be contactable during this time.
See you soon,
[Your name]
Kind regards,
[Your name]
I am Out of Office to attend a conference from [date]. I’ll be replying to emails when I have access, but for a quicker response, please contact me on [phone number] if there is an urgent issue.
Thanks,
[Your name]
I’m Out of Office at a company retreat from [date]. During that time, I will have limited access to email. In case of an emergency, please reach out to [Name] at [email address] or call the main office line on [phone number].
Thanks,
[Your name]
I will be out of the office for the next [X] days. In my absence, please contact [Name] who will be more than happy to help with any inquiries you may have. Thanks for your understanding.
Best,
[Your name]
Thanks for reaching out. I’m currently out of the office and will be back on [Date] at the latest. I’m sorry for the inconvenience and would kindly ask you to email my colleague, [Name], at [email address] in the meantime.
Best,
[Your name]
Hi there,
I’m currently away from my desk, sipping cocktails on a beach somewhere. I’ll be back on [date] and will have limited access to email until then. My colleague [Name] will be handling my emails in my absence, so please contact [him/her/them] at [email address] for any urgent matters.
Thanks, and have a great day.
[Your name]
Sorry you missed me. I’m out of office until [date]. However, I will be taking periodic breaks from binge-watching everything I’ve missed to check my email occasionally while I’m away. If this matter isn’t time-sensitive, rest assured that I’ll respond when I’m back from this break.
Best,
[Your name]
I’m Out of the office from [date from] to [date to]. I’ll be reachable on my cell at [phone number], but for urgent matters please contact [Name] instead.
See you soon,
[Your name]
I am Out of Office and on holiday from [start date] to [end date]. I will not have access to email during this time, but if you need immediate assistance please contact my colleague [Name] at [email address].
Thanks,
[Your name]
P.S. I’m really looking forward to this break. 🙂
P.P.S. If you need to reach me urgently, please call my cell at [phone number].
Have a great day.
Best,
[Your name]
I’m out of the office this week, but if you need anything urgently please feel free to contact my colleague [Name].
Thanks,
[Your name]
I’m currently out of the office and will return on [Date]. In the meantime, if you need assistance, please contact [name or department].
Cheers,
[Your name]
I’m currently Out of Office and enjoying some well-deserved time off on the beach. I’ll be back in the office on [Date] and I’ll be happy to respond to your email then. If you need assistance while I’m away, please contact my colleague [Name] at [email address].
Thanks.
[Your name]
Kada pišete poruku o odsutnosti, važno je da bude kratka i slatka. Nema potrebe da ulazite u detalje o tome tko ste vi ili što radite. Samo navedite osnovne informacije kako bi vaši kolege znali kako vas dobiti u hitnim slučajevima.
Vaša poruka o odsutnosti odražava kulturu i vrijednosti vaše tvrtke, stoga je važno koristiti ispravan ton glasa. Ako niste sigurni koji ton koristiti, radije se odlučite za profesionalnost.
Ne želite zvučati previše opušteno ili neprofesionalno, jer bi to moglo negativno utjecati na vašu tvrtku. Ako vaša tvrtka ima vlastitu knjigu brenda i ton glasa, koristite je kao smjernicu prilikom pisanja poruke o odsutnosti.
Ako koristite sleng ili žargon, uvjerite se da će ga svi koji čitaju vašu poruku moći razumjeti. Ono što je vama smiješno možda neće biti smiješno primateljima vašeg automatskog odgovora, pogotovo ako nisu iz iste zemlje ili regije.
Kada je moguće, dodajte datume vaše odsutnosti u vašu poruku o odsutnosti. Ovo će pomoći vašim kolegama, klijentima i/ili poslovnim partnerima da znaju kada mogu očekivati odgovor od vas. Ako niste sigurni kada ćete se vratiti, navedite raspon datuma ili procjenu. U ovom slučaju, bolje je biti oprezan i dati duže vremensko razdoblje nego što mislite da će vam trebati.
U svojoj poruci o odsutnosti svakako spomenite alternativne oblike kontakta u slučaju nužde. To može biti email adresa kolege, telefonski broj ili čak fizička adresa. Ako se osjećate ugodno dijeliti osobne podatke, možete uključiti i vaš broj mobilnog telefona ili profile na društvenim medijima.
Samo zapamtite da što više informacija uključitw, to je vjerojatnije da će vas netko kontaktirati dok ste odsutni. Stoga, trebali bi uključiti samo alternativne načine kontakta ako se osjećate ugodno dok vas kontaktiraju tijekom vaše odsutnosti.
Ako odlučite podijeliti kontakte vaših kolega, pobrinite se da oni znaju za to i da se slažu da budu osoba za kontakt prije nego dodate njihove podatke u vašu poruku o odsutnosti.
Kada pišete vašu poruku o odsutnosti, oduprite se porivu da budete predetaljni ili previše određeni. Ovo nije prilika da podijelite vašu životnu priču ili najnovije fotografije s odmora. Prijeđite izravno na stvar kako bi vaši kolege mogli brzo se vratiti radu bez većih prekida, a vaši poslovni partneri mogli pronaći potrebne informacije bez iščitavanja romana.
Ako često imate poruke o odsutnosti, postavite interni i eksterni predložak o odsutnosti kako biste uštedjeli vrijeme. Na ovaj način, sve što morate učiniti je popuniti praznine s vašim specifičnim informacijama svaki put kada se trebate udaljiti od vašeg radnog mjesta.
Interna poruka o odsutnosti se šalje osobama unutar vaše tvrtke, dok se vanjska šalje onima izvan nje. Glavna razlika između njih je što interna poruka o odsutnosti ne treba biti jednako formalna kao eksterna.
Design your own templates
With LiveAgent you can design special templates for every occasion, making your communication lightning-fast. Are you curious?
Automatski odgovori su nužno zlo kada vam je potrebno malo vremena za odmor od posla. Prateći ove najbolje prakse, možete napisati poruku o odsutnosti koja je profesionalna, informativna i korisna za sve koji je primaju. Ljudi će cijeniti poruku o odsutnosti možda i više nego što mislite.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team