Predlošci za odgovore na društvenim medijima pomažu u učinkovitom odgovaranju na upite korisnika na platformama kao što su Facebook i Instagram. Naučite kako unaprijediti korisničku podršku i stvoriti dosljednu online prisutnost.
Jesu li izravne poruke na Facebooku i Instagramu važne? Većina poduzeća koja tek počinje koristiti društvene medije misli da su upiti primljeni putem izravnih poruka na društvenim mrežama manje važni nego emailovi.
Zapravo je suprotno! U današnje vrijeme, korisnici provode više vremena na društvenim medijima nego provjeravajući ulaznu poštu. Zato vaša kompanija treba pružati odličnu korisničku uslugu putem društvenih medija kao i putem ostalih komunikacijskih kanala i odgovoriti na svaku poruku koju dobije od klijenata.
Izravna poruka je privatna poruka poslana od strane korisnika društvenih medija, bilo drugom korisniku ili na poslovni račun. Činjenica da ostali korisnici ne mogu vidjeti što je poslano čini ovu vrstu sadržaja posebnom.
Što se tiče stope otvaranja, izravna poruka putem Facebooka ili Instagrama ima visoku vrijednost, premašujući 60% ili čak 80% u usporedbi s prosječnom stopom otvaranja emaila, koja je oko 15-25% (izvor). Ovo se događa jer ljudi neprestano korisne ove društvene mreže. Što je vaš brend aktivniji na određenoj mreži, to će mu ulazna pošta biti važnija.
Thank you for contacting us!
My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.
Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?
Best,
[rep’s name]
P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3
Thank you for notifying us about the problem with your order.
We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!
Please provide us with the following information so that we can start the return process:
Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.
As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.
Best,
The [company] customer service team
We’re glad that you are interested in our [product/service].
As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].
As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.
Good luck and happy shopping!
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for reaching out.
I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.
You can track your order by following this link [link].
If you have any other questions, feel free to message me.
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.
If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.
Could you please check that message and let me know the number of your ticket?
I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.
Sorry for the inconvenience!
Regards,
The [company] customer service team
Budite ono što jeste. Povezujete se s drugim ljudskim bićima, tako da budite transparentni, pošteni i suosjećajni. Prenesite svoje vrijednosti ili vrijednosti svog brenda svojim klijentima.
Osigurajte da i javna i privatna komunikacija na društvenim medijima ima isti ton. Ako je ton vaših javnih objava opušten i lako probavljiv, koristite isti i u izravnim porukama. Nemojte biti previše formalni. Ne želite da pošiljatelj pomisli da je pogriješio kompaniju, je li tako?
Društveni mediji su kanal koji je stalno u pogonu. Naviknite se na odgovaranje na poruke i komentare što je prije moguće, neovisno od konteksta poruke.
Osigurajte da oni koji se brinu o ulaznoj pošti vašeg poslovnog računa znaju pravopis. Ako imaju ikakvi sumnji, predložite da koriste softver za provjeru ili zatraže pomoć od vaših urednika.
Ovisi od dosta toga i nema općenitog pravila. Nijedna digitalna poruka ne treba biti preduga. Međutim, vaš odgovor na poruke klijenata ne smije biti ni prekratak. Ovo nije email prodaje kad morate ugrabiti pažnju primatelja s dvije ili tri rečenice. Vaš potencijalni ili postojeći klijent vam šalje poruku, tako da iskoristite ovu priliku i očarajte ih.
Pozdravite pošiljatelja i nastojte biti što detaljniji u svojoj poruci. Komunikacija na društvenim medijima je manje formalna nego ona putem emaila i često se događa u realnom vremenu, tako da si možete dopustiti malo brbljanja prije prelaska na detalje.
Komunikacija na društvenim medijima je više neformalna, a ako netko pošalje vašoj kompaniji izravnu poruku, onda mu već znate ime. Zato predlažemo da oslovite pošiljatelja imenom, kako bi premostili eventualni jaz. Ako profilna slika daje naslutiti da razgovarate sa starijom osobom, onda možete staviti Gospodin/Gospođa na početak vaše poruke, ali to nije uobičajeno u komunikaciji putem društvenih medija.
Ne zaboravite koristiti emotikone, koji su službeni jezik društvenih medija.
To ovisi o lokalnim zakonima o privatnosti i pravilima korištenja određene platforme. Možete koristiti alat za organizaciju poruka u poslovnoj ulaznoj pošti društvenih medija, ali nemojte koristiti poruke na društvenim medijima kao još jedan kanal za cold emailing. To je krajnje neuobičajena praksa koja može rezultirati blokadom vašeg računa od strane platforme društvenih medija.
Ready to use our social media templates?
Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Otkrijte besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima s unaprijed pripremljenim odgovorima za brže rješavanje klijentovih upita. Poboljšajte povjerenje u svoj brend uz savjete i najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju. Isprobajte savršene alate i predloške za personalizirane odgovore koji štede vrijeme i optimiziraju vašu uslugu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team