Predlošci pisama za odbijanje korisničkih zahtjeva pomažu u profesionalnom odbijanju bez gubitka lojalnosti. Primjeri uključuju odbijanje sastanaka, projektnih zahtjeva, popusta itd. Savjeti uključuju korištenje pozitivnog jezika i empatije.
Koliko god svako poduzeće željelo zadovoljiti svoje klijente, baš svaki put, nije uvijek moguće reći da na sve korisničke zahtjeve. Prihvaćanje ideje da je kupac uvijek u pravu otežava shvaćanje kako reći ne klijentima bez razočaranja ili gubitka. Međutim, kada kupac zahtijeva nešto što mu nije dostupno, nerazumno ili jednostavno nemoguće pružiti, svi uključeni u izravnu interakciju s kupcima trebali bi biti savršeno svjesni kako na ljubazan način reći ne kupcima.
Kako odbiti zahtjeve ili potražnje kupaca
Bilo da se radi o strahu od loše reputacije, narušavanja odnosa s kupcem ili potpunog gubitka posla, odbijanje zahtjeva kupaca može biti izazov, ako ne znate kako to učiniti na profesionalan način. Zapravo, učenje kako reći ne bitna je vještina, posebno za one koji rade na pozicijama usmjerenim prema kupcima. U nastavku su navedeni neki standardni predlošci pisama za odbijanje koje možete koristiti (i prilagoditi) za interakcije s klijentima.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Pismo o odbijanju je službeno pismo kojim se podnositelju zahtjeva daje do znanja da neće biti zaposlen.
Dopis bi trebao ukratko sažeti glavni razlog zašto niste zaposlili podnositelja zahtjeva. Pismo bi trebalo završiti zahvalnicom. Štoviše, pismo odbijanja treba poslati u roku od tjedan dana od intervjua.
Pismo treba biti naslovljeno na podnositelja zahtjeva i napisano u trećoj osobi. Trebao bi biti profesionalan, pristojan i kratak.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci motivacijskih pisama za poziciju predstavnika korisničke službe
Tražite posao u korisničkoj službi? Posjetite našu stranicu za profesionalne predloške motivacijskih pisama koji će vam pomoći da se istaknete kao kandidat. Saznajte što uključiti, kako biti koncizni i izravni, te osigurajte da vaše pismo naglašava vaše vještine i iskustvo. Iskoristite primjere i savjete za izradu savršenog motivacijskog pisma i povećajte svoje šanse za uspjeh!
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team