Planiranje prije poziva može poboljšati prodajne razgovore i poslovne rezultate. Ovaj predložak pomaže u pripremi za sastanke, razumijevanju potreba klijenata i izgradnji boljih odnosa. Upotrijebite ga za učinkovitije poslovanje i produktivnije sastanke.
Osjećate se nespremni za vaš sastanak s klijentima? Ako je tako, niste sami.
Velik broj vlasnika poduzeća ne uzme dovoljno vremena da se pravilno pripremi za svoje sastanke, što može dovesti do dosta izgubljenog vremena i energije.
Danas ćemo raspravljati o tome kako najbolje isplanirati sastanke s vašim mogućim klijentima tako da možete izvući maksimum iz svakog sastanka.
Kada uzmete dovoljno vremena da se pravilno pripremite za vaše sastanke, moći ćete učiniti svaki od njih maksimalno produktivnim i učinkovitim. Planiranje prije poziva vam omogućuje da gradite bolje veze s vašim klijentima jer ćete imati bolje razumijevanje njihovih potreba.
Koristeći planiranje prije poziva možete identificirati bilo kakve eventualne prigovore koje vaši klijenti mogu imati i riješiti ih prije sastanka. Iako planiranje prije poziva može oduzeti malo dodatnog vremena, dugoročno ćete uštedjeti vrijeme eliminiranjem neproduktivnih sastanaka.
Za proces planiranja prije poziva je važno imati jasan i koncizan sustav bilješki. Jedan od načina za to je naslovljavanje vaših bilješki koristeći datum i vrijeme sastanka, kao i ime klijenta. To će vam pomoći da pratite vaše bilješke za sastanke i pripremite se za svaki sastanak.
Vjerojatno ćete morati filtrirati dosta predložaka povezanih s različitim klijentima ili projektima, tako da vam naslovljavanje vaših bilješki korištenjem datuma može pomoći da brzo prepoznate koje su povezane s kojim sastankom.
Pošto ih šaljete vašem timu, kolegama, prodajnom timu ili čak sami sebi, bilo bi korisno da naslov sadržava naziv sastanka, tako da ih svi mogu lako naći poslije.
Planiranje prije poziva ne mora biti komplicirano. Zapravo, to može biti jednostavno poput kreiranja popisa ključnih pitanja koja možete postaviti vašim klijentima. Time možete osigurati da je svaki sastanak fokusiran i produktivan.
Započnite sa svrhom poziva. Što se nadate postići i kako to uraditi? To će vam omogućiti da prepoznate glavne ciljeve poziva i fokusirate svako pitanje na postizanje tih ciljeva.
Kreirajte agendu. O kojim temama želite raspravljati tijekom poziva i zašto? To će vam pomoći da držite sastanak u željenim okvirima i spriječiti vas da odlutate u druge teme.
Pripremite informacije o pozadini klijenta. To može uključivati sve od povijesti njihove kompanije do njihovih trenutnih projekata. Također trebate navesti pitanja koja vaši potencijalni klijenti mogu imati. Posjedovanjem tih informacija ćete moći bolje shvatiti njihove potrebe i kako im pomoći.
Napravite popis pitanja koja želite postaviti klijentu, što može biti bilo što od objašnjenja njihovih potreba do razumijevanja njihovog proračuna. To će doprinijeti tome da sastanak bude fokusiran i produktivan.
Na kraju, postavite presjek ciljeva sastanka. Što se nadate postići na kraju poziva? To će vam omogućiti da mjerite uspjeh sastanka, kao i identificirate iduće korake u procesu.
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to discuss the possibility of working together on [Project Name].
Agenda:
• introductions
• discuss project scope
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a [company size] company that specializes in [industry]. They are currently working on a [project type] project called [Project Name].
Questions for the client:
• What is your budget for this project?
• What is the timeline for this project?
• What are your objectives for this project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the project scope and objectives. We will also have an understanding of the client’s budget and timeline.
Next steps in the process:
• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting to discuss the proposal
[Date of Call]
[Client’s Name]
The objective of the call: new arrangements for [project]
Agenda:
• introductions
• current situation
• questions and answers
Background information on the client:
[Company name] has been our client for [time period]. They are currently working on a [project type] project and would like to change the [project details].
Questions for the client:
• How should we proceed with the changes?
• Which team members should be involved in the project?
• What is the timeline for the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of how to proceed with the changes and which team members should be involved. We will also have an understanding of the timeline for the project.
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to get the client to sign up for our [product/service]
Agenda:
• introductions
• presentation of [product/service]
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] provides [industry] services to [target market]. They are currently in the process of expanding their business and are looking for new [product/service] providers.
Questions for the client:
• Which features are you looking for in a [product/service]?
• What is your budget for this [product/service]?
• When do you need this [product/service] by?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the client’s needs and requirements. We will also have an understanding of their budget and timeline.
Next steps in the process:
• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting for onboarding
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: discuss possible solutions for [existing project]
Agenda:
• introductions
• current situation
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] delivers [industry] services to [target market]. They are currently working on a project called [Project Name] and are facing some challenges. They were a client of ours previously, and we successfully completed a project called [Past Project Name].
Questions for the client:
• What are the challenges you are facing with the current project?
• Do you have a budget for the new project?
• Which team members are working on this project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should get a clear understanding of the challenges the client is facing in sending a proposal. We will also know about the client’s budget and timeline.
Next steps in the process:
• sorting out the renewal of the collaboration
• gathering more information about the project during the debrief
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to provide a proposal for [Project Name]
Agenda:
• introductions
• presentation of proposal
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in the [industry] industry. They have been our client for [X] months/years, and are thinking of upgrading their [product/service].
Questions for the client:
• What are your thoughts on the proposal?
• Do you have any questions about the proposal?
• When would you like to start the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should have a few more details established about the project. We will know when they would like to start and have an idea about their thoughts on the proposal.
Next steps in the process:
• send a contract to the client
• schedule a meeting for signing the contract
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to sign the contract for [Project Name]
Agenda:
• introductions
• review of the contract
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in the sector of [industry]. They have been our client for [time period], and we have completed a few projects together during that time. The most recent one was called [Project Name].
Questions for the client:
• Do you have any questions about the contract?
• When would you like to start the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a signed contract for the project. We should also know when they would like to start the project.
Next steps in the process:
• send a welcome pack to the client
• schedule a kickoff meeting with the client’s team
• send an email to the team with background information
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to kick off [Project Name]
Agenda:
• introductions
• review of project goals
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in their industry, with a focus on [target market]. They have been our client for a few years, and we have completed several different projects together.
Questions for the client:
• How could we improve our collaboration?
• Do you have any questions about the project goals?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should have a clear understanding of the client’s expectations. We will also know what their thoughts are on how we can improve our collaboration.
Next steps in the process:
• send a thank you email to the client
• schedule regular check-in calls with the client’s team
• begin work on the project deliverables
Kada je u pitanju planiranje prije poziva, postoji nekoliko ključnih stvari koje uvijek trebate uraditi prije poziva s potencijalnim klijentom. To uključuje:
Pregled web stranice klijenta – može vam pružiti puno informacija o njihovom poslovanju, njihovom ciljnom tržištu, itd. To je apsolutno potrebno kada je u pitanju planiranje prije poziva.
Pregled ponude – razjasnite što nudite i što klijent traži.
Provjerite s vašim timom – pitajte je li netko nedavno razgovarao s klijentom i ima li saznanja o stvarnim prodajnim razgovorima.
Imajte razumijevanje klijentovog budžeta i vremenskog okvira – za krojenje razgovora, izradu realističnog prijedloga i postavljanje očekivanja.
Pisanje popisa pitanja koja vam klijent može postaviti – prodajni agenti trebaju biti spremni na sve, budući da klijent može biti zabrinut u vezi s vašim prijedlogom.
Traženje preporuka – ovo je sjajan način da proširite svoje poduzeće i dobijete više klijenata, ali također djeluje i kao društveni dokaz za vaše poduzeće.
Razvijanje prodajnog plana akcije za sastanak – trebate imati jasne i čvrste ciljeve na umu za poziv, kao i znati što želite postići.
Kreiranje plana za nastavak – nakon poziva, trebali biste imati ideju o tome što dalje. To može biti slanje ponude, zakazivanje sljedećeg sastanka ili jednostavno ostajanje u kontaktu.
Planiranje prije poziva je ključni dio prodajnog procesa koji vam može pomoći da dobijete najviše od sastanka s vašim mogućim klijentom. Kada si date dovoljno vremena za istraživanje vaših potencijalnih klijenata, razumijevanje njihovih potreba i razvijanje solidnog plana sastanka, povećat ćete vlastite šanse za odrađivanje uspješne prodaje.
Jumpstart your phone sales with LiveAgent!
Start your free 30-day trial and improve your sales pitches with our ticketing and cloud-call center features.
Cilj je pripremiti se za prodajni sastanak s potencijalnim klijentom. To uključuje istraživanje klijenta, njihovih potreba i industrije unutar koje rade. Planiranje prije poziva također uključuje razvijanje cijele strategije prodajnih poziva s relevantnim pitanjima i ostalim aktivnostima koje podržavaju prodajne napore, sve u cilju učinkovitih prodajnih poziva i sveukupnih poslovnih aktivnosti.
Bit ćete bolje pripremljeni za prodaju vaših proizvoda ili usluga. To je zato što tijekom vašeg prodajnog razgovora imate bolje razumijevanje potreba klijenata i kako im pomoći u rješavanju istih. Dodatno, planiranje prije poziva vam omogućava da uspostavite bližu vezu s potencijalnim klijentom te izgradite povjerenje.
Prije uskakanja u poziv s potencijalnim klijentom, svaki prodajni profesionalac kreira prodajni plan koji uključuje vrstu pitanja koja će postaviti te kako najbolje započeti razgovor. Pobrinite se da provjerite svoju ponudu i imate jasno razumijevanje proračuna klijenta, kao i njegovog vremena. Na kraju, stvorite neodoljivu prodajnu prezentaciju.
Postoji nekoliko ključnih komponenti: pobrinite se da prodajni predstavnici jasno iznose svrhu sastanka i ono što se nadaju postići. Istražite unaprijed kako bi bili spremni na sve što može iskrsnuti u procesu kupovine i javite se klijentu nakon sastanka kako bi im zahvalili na njihovom vremenu. Pošaljite im sve dodatne informacije koje bi im mogle koristiti i pitajte ključna pitanja koja nisu bila spomenuta tijekom prodajnog poziva.
Možete, ali nije potrebno. Ako imate bilo kakve dodatne informacije koje bi bile korisne za sastanak ili cjelokupnu prodajnu strategiju, slobodno ih uključite u vaš predložak. Međutim, privici nisu nužni i mogu se po potrebu slati odvojeno.
Ne, predlošci za planiranje prije poziva mogu biti dugi ili kratki onoliko koliko vi želite. Najvažnije je da uključuju sve potrebne informacije za pripremu za uspješan sastanak. Kraće je ponekad bolje jer može biti lakše za probaviti sve informacije unutar vašeg prodajnog kruga.
Jedna od najčešćih je ta da prodavači ne obavljaju dovoljno istraživanja o klijentu. To može dovesti do toga da dođu na sastanak nespremni i nemaju jasno razumijevanje potreba klijenta. Još jedna od grešaka je nedostatak solidnog plana akcije nakon sastanka, što može rezultirati gubitkom prilika. Pripremite neka opširna pitanja koja možete koristiti za vaše popratne radnje kako bi razriješili bilo kakve sumnje ili česte prigovore.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Maksimalna duljina reda čekanja
Poboljšajte zadovoljstvo korisnika uz LiveAgent značajku maksimalne duljine čekanja! Smanjite frustraciju i optimizirajte radni tok postavljanjem granica za redove čekanja. Isprobajte besplatno i osigurajte vrhunsko korisničko iskustvo s učinkovitim chat gumbima i pripremljenim odgovorima.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team