Savjeti i primjeri email predložaka za podsjetnike na događaje, fokusirani na zadržavanje interesa publike i osiguranje prisutnosti. Kratki, jednostavni i personalizirani podsjetnici s ključnim informacijama o događaju za poboljšanje angažmana.
Bilo da organizirate online ili offline događaj, podsjetiti vašu publiku na sam događaj je jednako bitno kao i obavijestiti ih da će se događaj održati. Tu email podsjetnici upadaju u igru. Vaši polaznici su se možda prijavili za vaš događaj prije par mjeseci i možda su zaboravili ili izgubili zanimanje tijekom vremena. Brižno sastavljen email za podsjećanje može održati svježinu vašeg događaja u umovima vaše potencijalne publike, održati zanimanje i osigurati da će se većina onih koji su se registrirali eventualno pojaviti na vašem događaju. Ispod su neke od najboljih praksi za pisanje efikasnog email podsjetnika na događaj i primjeri predložaka za email podsjetnike koje možete prilagoditi i koristiti u vlastitoj kampanji email podsjetnika.
Osnovna svrha email podsjetnika na događaj je podsjetiti vašu publiku na dolazeći događaj kako bi osigurali da će publika zadržati zanimanje sve do dana samog događaja. Email za podsjetnik na događaj bi trebao sadržavati samo osnovne činjenice o vašem događaju bez pitchinga ili pretrpavanja publike s nevažnim informacijama. Neka to bude poruka od jednog odlomka i osigurate da se lako prikazuje na mobilnim uređajima jer se preko 80% emailova sada otvara i čita na mobilnim uređajima.
Kako vaš email podsjetnik na događaj samo prati početnu pozivnicu na događaj, ne morate ići u dubinu sa sadržajem. Međutim, neke ključne detalje morate navesti:
Obraćajte se polaznicima imenom i održavajte prijateljski, pozivajući ton, baš kao što biste uradili i na emailu za podsjetnik na sastanak. Također možete slati emailove podsjećanja osobno, radije nego s tvrtkinog emaila, jer to dodaje osobni dodir svakoj poruci koja je podsjetnik na događaj. Na kraju, navedite vaše kontakt informacije i link na stranicu s najčešćim pitanjima (ako je imate) kako bi olakšali polaznicima da vas kontaktiraju ako imaju pitanja prije događaja.
Navest ćemo neke efektivne email naslove koji odlično služe kao emailovi za podsjećanje na događaj:
Want to try and design your own templates?
LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There are only [x] days left before the [Event Name]!
The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].
See the Agenda
WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].
Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.
——————-
HOW TO JOIN
Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]
Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!
We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:
[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]
We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].
Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].
Get Your Free Pass Now
If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.
Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].
We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:
[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!
Access Webinar
Please send your comments and feedback to [email address].
See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]
How to Join the Webinar:
Click the button below to join at the specified time.
Join webinar!
Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.
If you have any questions or comments, please send them to [email address].
We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].
Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.
Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]
You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.
Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.
We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].
WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]
Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.
We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?
Take the Survey
If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings
Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Jednom kada registracija za događaj završi, vaš cilj je održati zanimanje vaših registriranih polaznika za sami događaj. Prijateljski podsjetnik putem emaila vam omogućuje da učinite upravo to i pomaže u izgradnji i održavanju boljih veza s vašom publikom. Dodatno, ako su vaše poruke prije događaja korisne, tako povećavate šansu zainteresiranih registriranih polaznika da dođu na vaš događaj.
Optimalno vrijeme ovisi od vrste vašeg događaja i vaše publike. Međutim, temeljeno na najboljim praksama industrije, trebali biste poslati barem tri email podsjetnika na događaj (uz vaš email za potvrdu registracije):
Srijeda i četvrtak su najbolji dani za slanje email podsjetnika na događaje, dok biste trebali izbjegavati ponedjeljke.
Dok su HTML formatirani emailovi vizualni prvlačniji i čine sadržaj čitljivijim, obični emailovi izgledaju prirodnije i osobnije. Kad budete pravili svoj primjerak email podsjetnika, iskušajte različite vrste email formata i koristite onaj koji se najbolje slaže s vašom industrijom i vašim sveopćim stilom poslovne komunikacije.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je bitno slati email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jednom kada registracija za događaj završi, vaš cilj je održati zanimanje vaših registriranih polaznika za sami događaj. Prijateljski podsjetnik putem emaila vam omogućuje da učinite upravo to i pomaže u izgradnji i održavanju boljih veza s vašom publikom. Dodatno, ako su vaše poruke prije događaja korisne, tako povećavate šansu zainteresiranih registriranih polaznika da dođu na vaš događaj.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje je najbolje vrijeme za slati email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalno vrijeme ovisi od vrste vašeg događaja i vaše publike. Međutim, temeljeno na najboljim praksama industrije, trebali biste poslati barem tri email podsjetnika na događaj (uz vaš email za potvrdu registracije); tjedan prije događaja, dan prije događaja i na dan događaja. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoću li slati obične ili HTML formatirane email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dok su HTML formatirani emailovi vizualni prvlačniji i čine sadržaj čitljivijim, obični emailovi izgledaju prirodnije i osobnije. Kad budete pravili svoj primjerak email podsjetnika, iskušajte različite vrste email formata i koristite onaj koji se najbolje slaže s vašom industrijom i vašim sveopćim stilom poslovne komunikacije.” } }] }Email predlošci za gostujući blogging
Otkrijte učinkovite email predloške za gostujući blogging koji će poboljšati vaš SEO, privući promet i podići svijest o brendu. Stvorite izvanredne gostujuće objave uz naše angažirajuće predloške i povećajte vidljivost svoje web stranice.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team