Pregled korisnih predložaka za popratne emailove koji osiguravaju pozitivne poslovne rezultate. Pravilno sastavljeni emailovi privlače pozornost i ostavljaju dobar dojam. Ovdje su primjeri i besplatni predlošci za inspiraciju.
Tražite li pravi predložak za popratni email? Oni koje ste dosad koristili nisu baš bili korisni ili ih niste nikako ni koristili? Ako je to u pitanju, došli ste na pravo mjesto – pokazat ćemo vam uljudne popratne emailove koji će vam sigurno donijeti rezultate.
Dobro sastavljen niz popratnih emailova može pomoći u zaključenju dogovora i pretvoriti potencijalne klijente u mušterije. Stoga, krenimo.
Nema sumnje u to da je učinkovit popratni email važan, ali velik broj ljudi ih još uvijek ne koristi. Zašto je to tako?
Ponekad se ljudi boje da će izgledati napadno ili misle da će se njihov proizvod ili usluga prodati sami od sebe. Istina je da većini ljudi treba mali podsjetnik da ste vi tu i da možete riješiti njihov problem.
Popratni emailovi su praktični podsjetnik. Oni pokazuju da ste zainteresirani za ostati u kontaktu s osobom kojoj ih šaljete, kao i da cijenite njihovo vrijeme i mišljenje. Naknadno javljanje također pokazuje da ste organizirani i sposobni pratiti važne detalje.
Dobro sastavljen popratni email je ponekad sve što vam je potrebno za zaključenje dogovora na kojem radite već tjednima. Dakle, ako već niste dosad slali popratne emailove, sada je pravo vrijeme da započnete.
Kada nekome šaljete email nakon upoznavanja, dobro pravilo je da u naslov uključite naziv događaja ili situacije u kojoj ste se upoznali. Na primjer, “Bilo mi je drago upoznati vas na [naziv konferencije]”. To pomaže osvježiti pamćenje primatelja i započinje konverzaciju na prijateljski način.
U emailovima za potencijalne klijente koji su možda zainteresirani za demo vašeg proizvoda ili usluge, pobrinite se da uključite relevantnu ključnu riječ u naslov emaila. Na primjer, “Zanima li vas još uvijek [proizvod/usluga]?”.
Ako niste sigurni što reći, nemojte pisati predugačak naslov. Cilj je da primatelj lakše vidi o čemu je riječ u naslovu, tako da može brzo odlučiti hoće li ga otvoriti ili ne.
Imamo par dobrih praksi koje trebate imati na umu pri pisanju popratnog emaila:
Budite jasni o temi vašeg emaila – primatelj bi trebao brzo razumjeti svrhu vašeg emaila. Također možete uključiti kratki sažetak prethodne interakcije koju ste imali s tom osobom.
Neka vaš predložak popratnog emaila bude jako kratak – ne sviđa se svima čitanje dugih emailova, stoga se pobrinite da brzo prijeđete na stvar.
Nemojte se bojati uključivanja privitaka – dodajte dodatne informacije ako smatrate da bi osoba kojoj šaljete email to mogla smatrati korisnim. Čak i ako ste nešto već poslali, vrijedi to ponovno uključiti.
Provjerite dvaput – kad završite s pisanjem svog emaila, odmaknite se i pročitajte ga naglas. Zvuči li kao nešto što biste željeli pročitati? Ako ne, vjerojatno ni primatelj ne bi. Obavezno uklonite sve nepotrebne riječi ili rečenice koje ništa ne dodaju emailu. Također biste trebali provjeriti gramatičke i pravopisne pogreške.
Uključite CTA – osigurajte jasan poziv na radnju u svom emailu kako bi primatelj znao što želite da oni naprave. Na primjer, ako dogovarate sastanak, navedite datum i vrijeme kada ste dostupni.
Završite na pozitivan način – uvijek završite svoj email pozitivno kako bi primatelj imao dobar osjećaj nakon što ga pročita.
Osim toga, bit uljudnog popratnog emaila je ravnoteža. Ne želite izgledati napadno ili nasrtljivo, ali ne želite ni izgledati kao da vas nije briga. Ključ je u pronalasku neutralnog načina između pokazivanja poštovanja prema vremenu te osobe i pokazivanju da vam je stalo do kontakta s njima.
Sada kada znate osnove pisanja popratnog emaila, pogledajmo neke specifične primjere i predloške koje možete koristiti.
Hey [name],
It was great meeting you yesterday and hearing more about your project. I’m just following up to see if you’re still interested in [product/service]? I think it could be a great fit with what you’re looking for.
If you are interested, I’d be glad to set up a time to chat so we can go over the details. Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you yesterday at [circumstances of the meeting] and getting a chance to learn more about your company. I wanted to follow up and see if you’re still interested in working with us?
I think we could be a great match for one another and I’m confident we could help you achieve your goals.
If you agree, I’d like to set up a date to chat so we can discuss the next steps. Let me know if you are up for that or if you have other questions in mind – I’m all ears.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
It was so great catching up with you yesterday on the phone. I wanted to quickly follow up to check if you can still meet for coffee next week on Tuesday at 11 am?
I’ll be in the area and I think it would be a perfect opportunity to chat more about what you’re working on. Let me know if that time works for you or if there’s anything else I can do.
Best regards,
[Your name]
[Name],
It was great speaking with you about [topic of conversation] yesterday. I wanted to follow up and see if you had any more questions or if there’s anything else I can do?
I’d be happy to help in any way I can, so please let me know if there’s anything you need.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you at [event] the other day. I wanted to reach out and see if you’re still interested in learning more about [topic of conversation].
In my opinion, [reason why product/service would be beneficial for them] and I think you would get a lot out of it.
I’d be happy to provide more information or answer any questions you may have.
Best,
[Your name]
Hello [name],
I wanted to follow up with you about our next meeting. Based on what we discussed, it sounds like you’re interested in [specific product/service].
I just wanted to check if that’s still the case or if you have further questions? When would be a good time to catch up over coffee or lunch?
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I wanted to reach out and say it was great meeting you at [conference] last week. It sounds like we’re both working on similar things and I think it would be beneficial to stay in touch.
Would you be interested in grabbing coffee or lunch sometime so we can chat more? Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I just wanted to check if you received the materials I sent last week? I included a copy of my presentation as well as the article we discussed.
If you have any questions or need anything else, please let me know.
Kind regards,
[Your name]
Hello [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to give you an update on what’s been going on with [project].
We’ve made a lot of progress and I think we’re on track to achieve our business goal. I just wanted to keep you in the loop and see if you had any questions or if there’s anything else I can do.
Thanks,
[Your name]
Hello [name],
It’s been a while since we talked, but I wanted to reach out and see how you’re doing.
I hope you’re well and things are going well for you. If there’s anything I can do or if you need any help, please don’t hesitate to let me know.
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to make sure I haven’t lost your attention.
It’s been a little while since we talked and I just wanted to check in with you. If there’s anything I can do or if you need any help, please let me know.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great seeing you the other day. I wanted to reach out and see if you’re free for coffee or lunch sometime so we can catch up?
What I thought might be helpful is if I provide more information about [topic of conversation].
I hope you would find it beneficial and it would be a great opportunity to chat more. Let me know how we can work this into your schedule or if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
I hope you’re doing well! It’s been a while since we talked and I just wanted to check in with you.
It sounds like you’re busy with [specific project] and I just wanted to find out if there’s anything I could do to help.
I know you’re probably swamped, but if you have a minute then it would be great to catch up. Let me know if you’re free or if you have any questions.
Best,
[Your name]
Hey [name],
I just wanted to reach out and say that I’m looking forward to seeing you soon. I believe we are on the same page when it comes to [your services] and how we can work together.
I’ll be in touch soon with more information, but please don’t hesitate to let me know in the meantime if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
I just left a quick voicemail letting you know that I’ll be in town next week and would love to catch up with you.
I’ll be around from Monday through Thursday and I’m free anytime on Tuesday or Wednesday.
I’m dropping you a line by email in case you don’t check your voicemail often. Please let me know if there’s a time that works better for you or if you have any questions.
I look forward to seeing you soon!
Best,
[Your name]
Hello [name],
I hope all is well! I was wondering if you would be available for a phone call next week?
I’m trying to schedule a time to catch up with you and see how you’re doing. I also wanted to update you on [specific project].
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks,
[Your name]
Jedan popratni email ponekad nije dovoljan. Ako se niste odavno čuli s osobom do koje probate doprijeti, možda je vrijeme za slanje drugog popratnog emaila.
Kada pišete drugi popratni email, par stvari morate imati na umu:
Navedite da ste nedavno poslali popratni email – na taj način će znati da im ne pišete iz vedra neba.
Budite kratki i jasni – ako nisu odgovorili na vaš prvi email, vjerojatno su zauzeti, stoga ne trošite previše njihovog vremena.
Uljudno pitajte možete li učiniti nešto za njih ili postoji li bolje vrijeme da ih kontaktirate – ponekad je sve što je potrebno mali poticaj u pravom smjeru.
Pozovite se na vašu početnu interakciju – podsjetite ih gdje ste se sreli ili o čemu ste razgovarali kako bi im osvježili pamćenje.
Istaknite svoj interes za sastanak/razgovor s njima – dajte im do znanja da ste i dalje zainteresirani za povezivanje i zašto.
Kažite im da ih više nećete uznemiravati – ovo može izgledati kontraproduktivno, ali radi. Ako kažete da im više nećete slati emailove, oni mogu osjetiti da vam trebaju hitno odgovoriti pošto znaju da im se više nećete javljati.
Zahvalite im na njihovom vremenu – čak i ako vam ne odgovore, u svakom slučaju pokažite zahvalnost što su izdvojili vrijeme da pročitaju vaš email.
Ispod možete naći nekoliko predložaka za druge popratne emailove.
Hey [name],
I just wanted to reach out for the last time. I recently sent you an email about [specific project] and I’m interested in seeing if you’re still working on it.
I know you’re probably busy, so I’ll keep this short. If you’re not working on that anymore or if you don’t need any help, please let me know.
I’m just trying to reach out and see if there’s anything I can do.
Thanks,
[Your name]
P.S. If you’re not working on that project anymore, could you point me in the right direction? I’m always looking for new opportunities to help out with.
Hey [name],
I recently sent you an email about [specific project] and I was just wondering if you had any update on that?
I respect your time and I know you’re probably busy, so I’ll keep this short.
I just wanted to check in and find out if there’s anything I can do. Let me know if you need any help or if there’s a better time to reach you.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I hope you’re doing well! This is just a quick follow up to my previous email.
I’m just checking in to see if there’s any update on [specific project]. I’m also interested in seeing if you need any help with that.
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks for your time,
[Your name]
Hi [name],
I’m just following up on an email I sent a few days ago.
I’m wondering if you had an update on our potential collaboration? I’m still very interested in working with you on that.
Please let me know if there’s anything I can do or if there is a better time to reach you.
Thanks,
[Your name]
Hey [name],
I don’t want to bother you again, but I just wanted to check in one last time.
I recently sent you an email about [specific project] and I’m just wondering if you have any update on it.
I’ll try not to bother you again, but I really appreciate your help with this.
Thanks,
[Your name]
Naravno, ove predloške za popratne emailove uvijek trebate krojiti po vlastitom tonu i stilu. No nadamo se da će vam navedeni primjeri dati dobar start za ono što imate reći u drugom popratnom emailu.
Iako smo već pokrili što imate reći u drugom popratnom emailu, postoji još par najboljih praksi koje trebate imati na umu.
Kada se nekome naknadno javljate, pobrinite se da pri ruci imate sve informacije iz vaše prethodne interakcije. To će pomoći osvježiti njihovo pamćenje i bit će skloniji upustiti se u razgovor s vama.
Dodatno, posjedovanje detaljnih informacija pokazuje da ste profesionalni, organizirani i ozbiljni u svom poslu. To su sve važni faktori u izgradnji povjerenja ali i vjesnici vaše potencijalne suradnje.
Kada pišete popratni email, pobrinite se da ton bude ležeran i bez pritiska. Nitko se ne želi osjećati progonjeno, a ako budete inzistirali, postoji rizik da će vas primatelj odbiti.
Općenito je dobro izbjegavati izraze poput “Trebam” ili “Moram to dobiti”, pošto mogu izgledati kao da zahtijevate nešto. Umjesto toga, koristite fraze poput “Cijenio bih” ili “Zanima me”.
Ova mala jezična promjena može značiti ogromnu razliku u načinu na koji ljudi vide vaš email.
Predložak za popratni email može biti odlična početna točka za ono što imate reći u drugom popratnom emailu. Pobrinite se da personalizirate svaki email koji pošaljete. Dobar način za to je da spomenete nešto određeno iz vaše prethodne interakcije, što može biti bilo što, od zajedničkog interesa da savjeta koji ste primili od njih.
Takva personalizacija će pomoći da se primatelj osjeća vrijedno i cijenjeno, što ga čini voljnijim za angažman s vama. Čak i ako nemate nešto određeno za spomenuti, izrazi poput “Nadam se da ste dobro” ili “Da nastavimo naš prethodni razgovor” mogu dugoročno značiti jako puno.
Kada sastavljate popratni email, pobrinite se da spomenete koliko vremena je prošlo od vaše zadnje interakcije. To će pomoći u određivanju očekivanja za primatelja i pokazati da cijenite njihovo vrijeme.
Sačekajte barem nekoliko dana prije slanja prvog popratnog emaila. Za sve iduće emailove, dajte zauzetim ljudima još više vremena za odgovor. Dobro općenito pravilo je pričekati barem tjedan prije svakog idućeg popratnog emaila.
Naravno, ovi vremenski rokovi mogu varirati u ovisnosti od situacije. U slučaju nužde ili vremenskih osjetljivih stvari, možete slati popratne emailove uz manje čekanja.
Ako šaljete dosta popratnih emailova, korisno je voditi evidenciju o njima. Praćenje emailova olakšava pozivanje na prethodne razgovore i pomaže da znate kada je najbolje vrijeme za poslati iduću popratnu poruku.
Za to postoji više različitih načina. Možete kreirati tablicu sa svim relevantnim informacijama, koristiti alat za upravljanje vezama s klijentima (CRM) ili softver za evidenciju emailova. Praćenjem vaših popratnih emailova možete imati evidenciju vaših konverzacija i graditi bolje veze s vašim kontaktima.
Praćenje emailova vam također pomaže da ne šaljete prečesto popratne emailove, da ne bi ispali prenapadni.
Kada nekome šaljete popratni email, pobrinite se da uključite dodatnu vrijednost. To može biti bilo što, od članka za koji vjerujete da će im se svidjeti do lansiranja novog proizvoda koji je povezan s vašom interakcijom ili njihovim zanimanjem.
Time ne samo da pokazujete da vam je stalo do primatelja, nego i da mu želite pomoći na neki način. To ojačava vašu vezu i čini primatelja sklonijim da nastavi poslovati s vama u budućnosti.
Kada završavate vaš email, pobrinite se da uključite neke uljudne fraze za završetak. To može biti nešto jednostavno, poput “Hvala na vašem vremenu” ili “Radujem se vašem odgovoru”.
Takve fraze pokazuju da cijenite vrijeme primatelja i zanima vas nastavak konverzacije. One također ostavljaju dobar utisak, što čini primatelja voljnijim da odgovori pozitivno na bilo koju buduću interakciju.
Kada su u pitanju popratni emailovi, manje je obično više. Neka vaše poruke budu kratke i izravne. To će ih učiniti lakšim za pročitati i povećati vjerojatnost dobivanja odgovora.
U slučaju da trebate podijeliti dosta informacija, razmislite o tome da ih podijelite na nekoliko emailova. Na taj način se možete fokusirati na svaku stvar pojedinačno i izbjeći zatrpavanje primatelja informacijama. Također trebate ostaviti prorede u vašim emailovima, kako bi bili vizualno privlačniji i lakši za pročitati.
Make your templates personal
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Usavršavanje u pisanju popratnih emailova može oduzeti dosta vremena, ali će vam koristiti. Možete izgraditi snažne veze, dobiti više klijenata i postići vaše poslovne ciljeve.
Ako budete slijedili jednostavne savjete koje smo vam napisali – personalizacija poruke, kratak i izravan sadržaj, uljudnost i poštivanje vremena primatelja – ostavit ćete dobar dojam i povećati šanse za poboljšanjem stope odgovora.
Kada šaljete popratni email, ne zaboravite spomenuti o čemu ste razgovarali ili pisali u prijašnjoj konverzaciji, tako da možete osvježiti pamćenje primatelja. Naglasite vaše zanimanje za sastanak/razgovor s njima i dajte im do znanja zašto vas još uvijek zanima povezivanje s njima. Završite s pozivom na akciju, sugestirajući im određeni datum i vrijeme za razgovor ili konverzaciju i olakšavajući im da vam odgovore.
Ako vaš predložak za popratni email bude uspješan, na dobrom ste putu u ostvarivanju vlastitih ciljeva. Sretno.
Slanje popratnog emaila je odličan način nastavka konverzacije nakon što ste sreli nekoga ili razgovarali s njime. On ne bi trebao biti predug jer ne želite zatrpati primatelja – nekoliko rečenica je sasvim dovoljno. Ponovno naglasite vaše zanimanje za još jedan susret ili razgovor s osobom i upitajte ih o njihovoj dostupnosti. Također spomenite o čemu je vaša zadnja interakcija bila, posebno ako ste se susreli tijekom velike konferencije ili na ogromnom konferencijskom pozivu, gdje su vjerojatno sreli puno drugih ljudi. Ne želite izgledati kao da gnjavite osobu, tako da se pobrinite da rasporedite vaše popratne emailove sukladno tome.
Najbolje vrijeme za slanje popratnog emaila je obično sredinom tjedna – utorak, srijeda ili četvrtak. Izbjegavajte ponedjeljke ujutro i petke poslijepodne kada se ljudi vraćaju na radnu temperaturu ili se pripremaju za vikend. Rano ujutro i kasno navečer također nije idealno, jer su ljudi tada rjeđe skloni pregledavanju svojih emailova. Ako vas brine ometate li nečiju večer ili vikend, uvijek možete dodati poruku da razumijete ako vam ne mogu odgovoriti do idućeg dana.
Ako ne dobijete odgovor nakon vašeg prvog emaila, pošaljite drugi tjedan ili dva kasnije. Ako vam se i dalje ne javljaju nakon vašeg drugog emaila, pošaljite treći tjedan ili dva kasnije, ali samo ako ste uistinu odlučni stupiti u kontakt. Ako vam se ne jave nakon trećeg emaila, vrijeme je da odustanete, jer osoba kojoj se pokušavati javiti jednostavno nije zainteresirana.
To uistinu ovisi od situacije. Općenito ne bi trebali čekati duže od tjedna prije ponovnog javljanja. U suprotnome, osoba do koje pokušavate doći bi mogla zaboraviti tko ste vi i vaša poslovna prilika može nestati. Istovremeno, nemojte ih ponovno kontaktirati prebrzo nakon prvog kontakta – dajte im priliku da vam se prvi jave. Ako niste sigurni, čekajte duže umjesto da se javite prebrzo.
Općenito je najbolje početi s novim emailom jer će primatelju biti lakše pročitati ga i odgovoriti na njega. Ako odgovorite na vaš prethodni email, postoji šansa da će vaša poruka biti zagubljena u njihovoj ulaznoj pošti jer su možda arhivirali ili izbrisali vaš početni email.
Predlošci za popratni email nakon prijave
Otkrijte kako napisati učinkovit popratni email nakon prijave za posao uz korisne savjete i besplatne predloške. Istaknite se među kandidatima i povećajte šanse za zapošljavanje!
Predlošci popratnih emailova za kandidate poslije intervjua
Predlošci za popratne emailove nakon intervjua: održite profesionalni imidž tvrtke i poboljšajte veze s kandidatima. Saznajte više.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team