Predlošci za emailove poslije prodajnog poziva pomažu zadržati pažnju klijenata. Vodič nudi savjete, primjere naslova i tekstova te objašnjava kada slati emailove, uključujući predloške za e-commerce dostave.
Većina prodavača ne razmišlja o korištenju email predložaka na početku karijere u prodaji. Umjesto toga, koriste “osnovne” prodajne strategije: obavljanje poziva, potvrđivanje sastanaka i proučavanje ažuriranja kompanije. No kada je vrijeme za poslati popratni email potencijalnom kupcu, kretanje stane. Oni zastanu i pomisle: “Što bih uopće trebao napisati?”
Prodajni i poslovni email marketing je komplicirana igra. Na kraju, email je samo jednosmjerni tijek informacija koji čeka odgovor. I kako podaci navode, većina emailova prodaje završe ignorirani. Međutim, email marketing je još uvijek neprocjenjiva prodajna strategija. Štoviše, neki potencijalni klijenti samo koriste email za komunikaciju.
Zato svaki prodajni predstavnik treba znati kako iskoristiti moć emaila i kako napisati efikasnu popratnu poruku. U ovome vodiču ćemo se fokusirati na sastavljanje emaila koji slijedi nakon prodajnog poziva.
Popratni email trebna biti integralni dio svakog prodajnog procesa koji uključuje kontaktiranje klijenata putem telefona.
Ali što je to zapravo?
Postoje dvije vrste popratnih emailova nakon poziva. Prvi je email poslan potencijalnom klijentu odmah nakon poziva. U takvoj poruci trebate sažeti razgovor, spomenuti iduće korake na koje su obje strane pristale i postaviti vremenski okvir. Druga vrsta popratnog emaila nakon poziva se treba poslati samo ako vaš kontakt ne odgovori na vašu prvu poruku, ili vas neko vrijeme nije kontaktirao nakon brzog početnog odgovora.
Važno je poslati popratni email nakon poziva. Inače razgovor s potencijalnim klijentom postaje neobavezno čavrljanje koje nije donijelo nikakvu vrijednost i neće rezultirati prodajom. Zapravo je sigurno da bez popratne poruke će vaš kontakt zaboraviti na vaš poziv. Čak i ako ih ponovno nazovete kasnije, vaš drugi razgovor neće imati toliko velik utjecaj kao što je prvi mogao imati.
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].
I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].
However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.
I hope we will reconnect soon!
Best,
[name & company]
Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.
I’ll be happy to contact you again later in [the month].
Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.
How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?
I look forward to talking with you.
Best,
[name & company]
Nastojte poslati email sa sažetkom (popisujući iduće korake i dogovore postignute tijekom razgovora) unutar jednog sata od kraja razgovora. Ako ne možete poslati takvu poruku odmah nakon poziva, onda to uradite u roku jednog poslovnog dana nakon poziva. Ako uspostavite ikakve buduće korake tijekom poziva koji zahtijevaju angažman od potencijalnog klijenta, dajte im vremena da završe tu akciju.
Ako vaš potencijalni klijent ne pravi korake u pravom smjeru, pošaljite im popratni email dva do tri dana prije vremenskog roka kako bi ih podsjetili na dogovor.
Najbolje je pustiti da vaš potencijalni klijent odluči o preferiranom komunikacijskom kanalu. Možete pitati svoj kontakt u emailu poslije poziva želi li skoknuti na još jedan poziv ili raspraviti o idućim koracima putem emaila. Ako puste da vi odlučite, onda jednostavno izaberite najbolju opciju za vas.
Ako vaš potencijalni klijent ignorira do tri emaila u dva tjedna, najbolje je prestati ih kontaktirati neko vrijeme i promatrati reagiraju li na vašu komunikaciju ikako. Ako ne, pričekajte dva tjedna i pokušajte poslati još dva popratna emaila. Ako ne upali, nemojte više kontaktirati tu osobu.
Ready to put our call follow-up email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predložak za planiranje prije poziva
Otkrijte kako učinkovito planiranje prije poziva može poboljšati vaše prodajne razgovore i donijeti uspješne rezultate. Naša predložak pomaže u pripremi sastanaka, razumijevanju potreba klijenata, i izgradnji kvalitetnijih odnosa. Posjetite stranicu i saznajte kako optimizirati vaše prodajne sastanke uz besplatne resurse LiveAgent-a.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team