Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe ključni su za e-trgovinu, obavještavajući kupce o uspješnoj kupnji i generirajući dodatnu prodaju. Trebaju biti automatizirani i odmah poslani nakon kupnje.
There are many different types of emails that you should send to your customers: welcome emails, customer recovery emails, and abandoned cart reminders– you name it.
Iako sve tvrtke za e-trgovinu ne šalju ove vrste e-pošte, postoji jedna vrsta e-pošte koju koriste gotovo sve trgovine e-trgovine: e-poruka s potvrdom narudžbe.
E-poruke potvrde narudžbe često se šalju po potrebi jer ne možete učinkovito upravljati e-trgovinom bez ove vrste transakcijske e-pošte.
An order confirmation is a message that informs the customer that the purchase process they initiated was successful. Companies send out order confirmation emails to inform customers that the order was received, the additional shipping preparations are taking place, and that they can expect their package to arrive soon. However, smart email marketers know that the true value of order confirmation emails lies in their ability to generate more sales.
Sve sljedeće informacije trebaju biti uključene u e-poruku s potvrdom:
Zbog čega su ove e-poruke tako sjajne i zašto biste trebali brinuti?
Prvo, u smislu angažmana putem e-pošte, imaju izvanrednu stopu otvorenosti od otprilike 65%, što doprinosi prosjeku za maloprodajnu industriju od 12,7% (izvor). Uostalom, kupci žele znati da je njihov postupak kupnje bio uspješan.
Što je još važnije, korisnici koji primaju te poruke e-pošte predstavljaju nevjerojatno zainteresiranu i vrijednu publiku.
Opće je poznata činjenica da je puno lakše ponovno pretvoriti postojećeg kupca nego uvjeriti nekoga tko nikada nije kupio od vas da kupi nešto (izvor).
Nažalost, previše trgovina e-trgovinom daleko je od otkrivanja punog potencijala poruka e-pošte s potvrdom narudžbe.
Kako bismo vam pomogli da spoznate njihov pravi potencijal, stvorili smo snažne predloške e-pošte s potvrdom narudžbe koji će vam pomoći povećati konverzije i prihod od prodaje.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Kratak odgovor je – da. Potrebno je poslati e-poruku s potvrdom jer kupca obavještava da je sve prošlo dobro i da će mu biti poslani željeni proizvodi. U današnje vrijeme korisnici su navikli primati potvrdne e-poruke, a ako im ne pošaljete ovakvu poruku, vjerojatno će Vam se obratiti s pitanjem je li njihova narudžba potvrđena. To će Vas koštati više vremena i novca nego jednostavno slanje automatizirane e-pošte.
E-poruku s potvrdom narudžbe potrebno je poslati odmah nakon što kupac naruči. Doslovno bi trebao stići za nekoliko sekundi nakon što klijent klikne “kupi” ili plati svoju kupnju. Ako kupac ne primi takvu poruku odmah, može pomisliti da je nešto pošlo po zlu. U slučaju da je vaš sustav sporiji i da je potrebno nekoliko minuta prije slanja automatizirane e-pošte, trebali biste obavijestiti korisnike da će možda morati pričekati nekoliko trenutaka prije nego što dobiju potvrdu.
Takva bi poruka trebala biti kratka i sažeta, ali može biti i zabavna i kreativna. Zato nema zlatnog pravila koje biste trebali slijediti pri kreiranju e-poruka s potvrdom narudžbe. Ne zaboravite uključiti najvažnije podatke o narudžbi: naziv vaše tvrtke, adresu kupca, cijenu, predviđeno vrijeme dolaska i način plaćanja.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Predlošci za korisničku službu
Poboljšajte korisničku podršku uz besplatne email predloške LiveAgent-a za brze i profesionalne odgovore. Isprobajte odmah!
Predlošci za verifikacijski email
Besplatni predlošci za verifikacijski email pomažu potvrditi identitet korisnika i klijenata. Isprobajte ih sada!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team