Email predlošci za povratne informacije pomažu u mjerenju zadovoljstva klijenata i trendova. LiveAgent nudi 9 predložaka za olakšano prikupljanje povratnih informacija putem emaila, uključujući NPS ankete i obrasce.
Povratne informacije su vrijedne informacije koje možete iskoristiti za donošenje važnih poslovnih odluka. Bilo da dolaze od vaših klijenata, zaposlenika ili potencijalnih klijenata, povratne informacije mogu pomoći u mjerenju zadovoljstva, trendova i li ponašanja. Povratne informacije također mogu pomoći poduzećima da ostanu na pravom putu i dati uvid u to kako ostali percipiraju svoju izvedbu.
Kompanije koje se žele razlikovati od konkurencije ne bi trebale uzeti frazu “izdići se od konkurencije” zdravo za gotovo, nego kao realističan pristup.
Ako kreirate korisnički portal i želite ponuditi najbolje moguće iskustvo svojim korisnicima, onda trebate ih pitati za mišljenje i prihvatiti ga. Najbolji način prikupljanja uvida je slanje emaila klijentima u kojem ih pitate za povratne informacije.
Email za povratne informacije je email koji se šalje određenoj grupi primatelja koje se pita za mišljenje o proizvodu ili usluzi. U tom slučaju, trebate koristiti email da pitate korisnike što misle o korisničkom portalu koji koriste.
To možete uraditi na različite načine:
To je samo par primjera kako olakšati vašim klijentima procjenu korisničkog portala koji koriste.
Također savjetujemo da ponudite dodatni poticaj u obliku popusta ili vaučera tako da budu motiviraniji uložiti malo vremena da bi vam dali povratne informacije.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
To ovisi od toga kako klijenti koriste vaš korisnički portal. Međutim, ne čekajte predugo prije nego što zatražite klijente za mišljenje. Ako budete predugo čekali, korisnik se neće moći prisjetiti svog prvog iskustva i dojma. Dakle, neće moći pružiti točne povratne informacije.
Naš savjet je da pošaljete email za povratne informacije ne kasnije od deset dana nakon što klijent počne koristiti korisnički portal.
Dva popratna emaila u tjedan dana je i više nego dovoljno. Međutim, nemojte biti previše napadni i promatrajte reakcije primatelja. Ako vas zamole da im prestanete slati poruke, to i uradite.
Ne prodajete im ništa, nego ih pitate uslugu. Njihova je dobra volja hoće li potrošiti par minuta dijeleći s vama mišljenje o iskustvu s vašom kompanijom, tako da imajte i to na umu.
Vaš email treba biti kratak, pregledan i prezentiran s malim dijelovima teksta. Nema općenitog pravila, ali ne pišite emailove dulje od 130 riječi.
Zapamtite da ovih dana ljudi samo potroše par sekundi da prelete emailove, pamteći samo ključne riječi i teme. Trebate biti izravni i uvjerljivi što je više moguće kako bi dobili povratne informacije.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Otkrijte prednosti korištenja predložaka za poslovni email! Naša stranica nudi raznovrsne predloške za emailove - od pozivnica na razgovor do promotivnih kampanja za blagdane. Uštedite vrijeme i resurse uz prilagodljive predloške za sve vrste poslovnih svrha. Posjetite nas i unaprijedite svoje email kampanje s lakoćom!
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team