Predlošci za odgovore na pozitivne recenzije na društvenim medijima pomažu zahvaliti klijentima i održati kvalitetan odnos, što jača vezu s brendom i podržava poslovne odluke. Ovi predlošci ističu važnost povratnih informacija za optimizaciju usluga.
Nedavno istraživanje od strane Sitel Group je pokazalo da 49% ljudi radije dijeli svoje pozitivno iskustvo u vezi poduzeća nego negativno (30% ispitanika).
Neovisno od toga jesu li pozitivne ili negativne, sve povratne informacije su vrijedne jer vam mogu pomoći da vidite što radite dobro a što se još može popraviti.
U poslovnom kontekstu, povratne informacije su način na koji klijent iznosi svoju razinu zadovoljstva s proizvodom ili uslugom. Klijenti često i daju prijedloge za poboljšanje.
Na primjer, u slučaju online trgovine, možete dobiti mišljenje od klijenta u vezi kupljenog proizvoda, usluge pružene od strane podrške, dizajna web stranice ili cijene proizvoda, između ostalog. Svaka kompanija sama odlučuje što želi da bude procijenjeno od strane klijenata i onda aktivno traži povratne informacije od njih. Klijenti mogu podijeliti povratne informacije s vama čak i ako ih ne zamolite za to. U tom slučaju, one su još vrjednije.
Komentari klijenata su korisne informacije koje vam mogu pomoći shvatiti koliko su vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom ili uslugom. Ovi uvidi pružaju općenitu ideju o tome kako vaši klijenti vide vaše proizvode i vašu kompaniju.
Dodatno, povratne informacije od strane klijenata:
Lansiranje novog proizvoda i/ili usluge je obično podržano prijašnjim istraživanjem želja i potreba vaše ciljane publike. Rezultat takvog istraživanja može biti ohrabrujući i imati pozitivan utjecaj. Međutim, nakon što vaša publika isproba vaš proizvod i/ili uslugu, može promijeniti mišljenje.
Analizom povratnih informacija od strane klijenata možete naučiti snage i slabosti vlastite ponude. Što je još bitnije, možete saznati što su vaši klijenti iskusili koristeći vaše proizvode i/ili usluge. Na temelju tih informacija možete optimizirati ono što je potrebno kako bi osigurali nastavak pružanja kvalitetnog iskustva za vaše klijente.
Jedna od najvažnijih metrika koja vam pomaže saznati koliko su vaši proizvodi i/ili usluge uspješni je zadovoljstvo korisnika. Morate se uvjeriti da su vaši klijenti zadovoljni s vašom ponudom, čak i ako to znači popravljanje ponude i ispunjavanje potreba klijenata.
Klijenti žele da njihovi brendovi pružaju osobnije, manje automatizirano iskustvo. Uzimajući u obzir mišljenje svojih klijenata, pokazujete im da brinete za njih i da ste posvećeni pružanju usluge kakvu očekuju.
Nadalje, uključivanje klijenata u optimizaciju internih strategija povećava njihovu privrženost poduzeru.
Kao rezultat toga, oni će postati zastupnici vašeg brenda, šireći informacije o vašim proizvodima i uslugama “usmenom predajom”, a da ih niste morali ni zamoliti za to.
Donošenje poslovnih odluka temeljeno samo na mišljenju klijenata ima i posljedice: smanjenje poslovanja, dugoročno ili kratkoročno. Na konkurentnim tržištima je neprofitabilno donositi važne odluke na temelju mišljenja klijenata.
Međutim, mišljenja klijenata mogu donijeti vrijedne podatke koji podržavaju razvoj budućih strategija.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca
Kako pristojno i brzo odgovoriti na zahtjeve kupaca za povrat novca? Isprobajte naše gotove predloške e-pošte i postignite izvrsno iskustvo kupaca.
Povratne informacije & Prijedlozi
Omogućite vašim korisnicima da izglasaju najvažnije značajke za njih. Raspravljajte o svim idejama s njima u forumu za Povratne Informacije. Čitajte više o tome u članku.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team