Korištenje promišljenih skripti pozivnog centra osigurava dosljednu kvalitetu komunikacije s korisnicima, poboljšavajući korisničko iskustvo i reputaciju tvrtke. Skripte trebaju uključivati uvod, smjernice za razgovor i zatvaranje poziva.
Većina tvrtki koje pružaju korisničku službu putem telefona koriste različite vrste skripti pozivnog centra. Ako želite slijediti njihov primjer i ponuditi svojim klijentima izvrsna korisnička iskustva, morate im pružiti dobru uslugu koristeći dobro promišljene skripte pozivnog centra.
Korištenje skripti pozivnog centra osigurava dosljednu i visoku kvalitetu komunikacije Vaših agenata za podršku s vanjskim dionicima. Da biste stvorili dobru skriptu za korisničku podršku, potrebno je razmotriti neka područja interesa koja su važna i za Vašu tvrtku i za kupce.
Dobra skripta pozivnog centra trebala bi sadržavati:
Važno je napomenuti da agent za korisničku službu ne bi trebao nikada biti neučtiv ili nestrpljiv kada ima posla s klijentom. Pretpostavimo da ton kupca graniči s drskošću. U tom slučaju agent bi trebao uljudno zamoliti kupca da se javi u drugo vrijeme ili poziv prebaci na kolegu koji zna kako se bolje nositi s takvim situacijama. Međutim, nikad nije prihvatljivo da se agent svađa s kupcem ili mu spusti slušalicu.
Prednost pružanja kvalitetne korisničke usluge uvijek će se isplatiti više nego biti sitničav ili nepoštovan. Važno je imati na umu da za izgradnju čvrstih odnosa s korisnicima morate biti empatični, pokazati razumijevanje i uvjeriti kupca da će njihov problem biti riješen i da će se zaposlenici tvrtke potruditi pružiti najbolju moguću pomoć. Pogledajmo sada neke predloške skripti pozivnog centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Ready to put our Call center templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team