Predlošci za zatvaranje i pauziranje kontakta ključni su za korisničku podršku. Dobro obučeni agenti s empatijom rješavaju probleme, poboljšavajući korisničku uslugu. Pročitajte naše predloške za bolju komunikaciju s klijentima.
Korisnička usluga je nosivi stup svakog posla. Neovisno o industriji, korisnička služba je uvijek na prvoj crti vašeg poslovanja. Razina zadovoljstva klijenta, koja je izravno povezana s korisničkom službom, utječe na vjernost klijenta i na prihod svake kompanije.
Slijedi da, bilo koja kompanija, velika ili mala, treba učiniti sve što može da pruži izvrsnu korisničku uslugu svim korisnicima ili klijentima. Da budemo precizniji, agenti korisničke službe trebaju težiti tome da se klijenti osjećaju zbrinutima i saslušanima tijekom cijelog procesa podrške — od kreiranja tiketa do rješavanja i zatvaranja tiketa.
Ovaj pristup se treba primijeniti na sve komunikacijske kanale, uključujući telefonsku podršku. No što točno trebaju agenti korisničke službe raditi i koje osobine i vještine moraju posjedovati kako bi mogli pružiti odličnu korisničku uslugu?
Korisnička služba je vezana za ljude – klijente kao i agente korisničke službe. Jednostavno ne možete dodijeliti nasumično izabranim zaposlenicima bez iskustva u podršci da rade na prvoj crti korisničke komunikacije. Zapamtite da se timovi korisničke službe obično smatraju licem vaše kompanije, tako da razmislite koga ćete staviti u prve redove i kakav dojam će ostaviti.
Ni pod kojim okolnostima ne smijete prepustiti operacije timova korisničke službe slučaju. Nadređena ili osobe trebaju imati otvorenu komunikacijsku liniju i nešto kao ‘udžbenik’ koji će im pomoći u izvršavanju njihovih dužnosti.
Kako bi vam bilo lakše, kreirali smo popis osobina i vještina koje svaka osoba koja radi u korisničkoj službi mora imati i neprestano poboljšavati. Pogledajte ih ispod.
Agenti koji rade s klijentima moraju odlično znati komunicirati. Trebaju znati kako se povezati s osobom na drugom kraju žice, emaila, chata ili pulta. Trebaju znati jasno se izražavati, na način razumljiv različitim ljudima i pomoći razbiti sve sumnje i negativne osjećaje koje klijent mogu imati.
Nesumnjivo, agenti moraju poznavati kompaniju u kojoj rade i proizvode i usluge s kojima rade. Trebali bi moći odgovoriti na većinu pitanja, predložiti iskrena i poštena rješenja i gotovo nijedno pitanje ih ne smije uhvatiti na prepad.
Brzina i odlučnost su jedne od najvažnijih kvaliteta dobrog agenta korisničke službe. To je ono što korisnici i klijenti traže. Oni očekuju da dobiju pomoć brzo i dobiju jednostavna objašnjenja koja će ili riješiti njihove probleme ili ih barem pojasniti i predložiti moguća rješenja.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
U puno navrata, agenti ili menadžeri korisničke službe će se suočavati s neugodnim, napetim i kompliciranim interakcijama s klijentima. Zato moraju biti strpljivi i suosjećajni i sposobni raditi sa svim klijentima, čak i onima koji su bijesni i nedostaje im poštovanja.
Idealno bi bilo da agenti znaju kako staviti sebe u položaj druge osobe kako bi razumjeli njihovu točku gledišta. Ponekad klijenti imaju neobične probleme i agenti moraju imati koliko god informacija je moguće kako bi im pomogli i razumjeli ih empatično.
Ovo ovisi o kompaniji, no idealno, agenti bi trebali potruditi se sjetiti se imena osobe s kojom razgovaraju. Ako se vaši agenti uvijek obraćaju klijentu imenom, klijent će se osjećati samopouzdanijim i više povezanim s kompanijom. Zahvaljujući tome, cijeli proces razgovora će teći glatko.
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Da, bilo bi najbolje da uvijek obavijestite klijenta zašto zatvarate njegov tiket. Čak i ako je samo da kažete: “Problem koji ste prijavili je upravo riješen, tako da zatvaramo vaš tiket.”
Ako pauzirate tiket, još je važnije da javite klijentu. Svaki put kada stavite tiket na čekanje, morate to javiti klijentu, objasniti zašto se to događa i informirati ih koliko dugo će trebati da ponovno otvorite tiket. Inače će se klijent osjećati zaboravljenim ili neobaviještenim a takva situacija im neće pružiti odlično korisničko iskustvo.
Nema jednostavnog odgovora na to pitanje. Vaša kompanija i vaši agenti bi se trebali potruditi da riješe tikete što je prije moguće. Nitko ne voli čekati i vaši klijenti nisu iznimka. Zato ne trebate kušati strpljenje ljudi stavljanjem njihovih tiketa na predugo čekanje. Ako želite biti sigurni da je usluga koju pružate dovoljno dobra, pogledajte standarde industrije.
Ovakva vrsta podataka će vam pokazati koliko drugo treba ostalim kompanijama iz vašeg sektora da riješe tikete korisničke službe, koliko vremena im treba da ponovno otvore tiket i slično. Jednom kada imate te informacije, potrudite se rješavati tikete brže od vaše konkurencije.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team