Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom pomažu u izgradnji odnosa s kupcima i povećanju kupovina. Sadrže savjete, primjere i ističu važnost e-mail komunikacije u marketingu.
Marketing putem e-pošte jedan je od „najstarijih“ kanala marketinške komunikacije. I pod pojmom “stari” podrazumijevamo da postoji već dosta dugo. Jedan od prvih klijenata e-pošte stvoren je na MIT-u (Massachusetts Institute Technology) 1965. I premda neki marketinški stručnjaci i poslovni gurui najavljuju “kraj e-pošte” kao marketinški kanal, takva se vrsta komunikacije još uvijek često koristi i desetljećima nakon što je poslana prva e-pošta.
E-adrese su izvrsno sredstvo komunikacije koje Vas mogu povezati s korisnicima, uspostaviti odnos s njima i izgraditi povjerenje i odanost. To može biti najisplativija metoda pretvaranja kupaca koji kupuju po prvi put u vjerne mušterije. Kao trgovci, puno više možete postići njegujući postojeće kupce, a ne usredotočujući sve svoje napore na stjecanje novih kupaca.
Naravno, svi su ponovljeni kupci jednom bili prvi put. Zbog toga ne možemo reći da ne biste trebali trošiti vrijeme na stjecanje novih klijenata. No, pomoglo bi vam ako biste se sjetili da prema mnogim studijama (na primjer, studija BAIN & COMPANY) kupci koji se vraćaju troše približno 33% više s tvrtkom nego oni koji kupuju po prvi put. Učinak ove korelacije očit je i donositelji odluka u tvrtkama iz različitih industrija ne bi ih trebali podcijeniti.
Pa gdje se točno e-poruku uklapaju u sve ovo? Ključ korištenja e-pošte kao kanala za povećanje zadržavanja klijenta je tretiranje svake finalizirane kupnje kao prilike za ponovno pokretanje kupčevog putovanja. To znači pojačati e-poštu nakon kupnje tako da kupci ne odustaju i dvoume se. I e-mailovi sa zahvalnicom su prvi dio te strategije.
Glavni cilj marketinških strategija putem e-pošte je izgraditi lojalnost među onima koji se pretplate na Vašu bazu podataka i pristanu na primanje marketinške komunikacije. Nakon izgradnje lojalnosti, pretplatnike je lakše pretvoriti u kupce slanjem pravovremenih i zanimljivih poruka.
Hvala Vam e-adrese su važna vrsta komunikacije u fazi lojalnosti. Također je ključni resurs koji se koristi za jačanje lojalnosti postojećih kupaca, stjecanje više povjerenja i poticanje da ponovno kupuju s Vama. Pogledajmo pobliže funkciju e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom.
Kada planirate bilo koju marketinšku kampanju na mreži, uključujući e-poštu sa zahvalom, uvijek biste trebali imati na umu svoj cilj. Zahvalnica se može predstaviti u nekoliko različitih formata, ali uvijek ima zajednički cilj – pokazati primateljima Vaše poruke koliko su važni za Vaše poslovanje.
Kao primjer, možete poslati e-poštu s zahvalnicom da pokažete zahvalnost onima koji su se pretplatili na Vaš bilten, pokazali zanimanje za određenu ponudu ili kupili određeni proizvod ili uslugu.
Kao što je već spomenuto, postoji nekoliko različitih vrsta e-mailova zahvale.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
E-pošta s dobrodošlicom šalje se nakon što se netko pretplati na bilten ili mailing listu. Potvrđuje pretplatu i predstavlja vrstu sadržaja koji ćete poslati uz pokazivanje zahvalnosti za pretplatnika.
Ova e-pošta s zahvalnicom šalje se nakon što netko izvrši kupnju i postane Vaš kupac. Takva poruka ispunjava cilj izgradnje lojalnosti kupaca i može predložiti i druge povezane proizvode koji bi mogli biti zainteresirani za tog klijenta.
Kao što je vidljivo, ovom se vrstom e-pošte želi zahvaliti korisniku na sudjelovanju u događaju (bilo mrežno ili izvan mreže). Njegova je funkcija tražiti povratne informacije o događaju, omogućavajući korisnicima da podijele svoja mišljenja i učine da se osjećaju saslušanima.
Predlošci predstavljeni u ovom članku primjeri su e-poruke s zahvalnicama koje se mogu poslati kupcima nakon što naruče na mreži.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Napomena: ovakvu e-poštu treba poslati ponovnom kupcu otprilike godinu dana nakon prve kupnje.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Postoje razne vrste e-poruka s zahvalom koje možete poslati svojim kupcima, a na Vama je koju ćete odabrati. No prije nego što pošaljete prvu e-poštu s zahvalnošću, imajte na umu da se ovi e-mailovi odnose na Vaše kupce, a ne na Vašu obitelj.
Dakle, vrste e-poruka s zahvalom mogu uključivati:
Da, kratki e-mail s zahvalnicom treba poslati svaki put kad netko naruči u Vašoj internetskoj trgovini. Danas kupci dobivaju razne vrste e-poruka: e-poruke s potvrdom, e-mailovi zahvale, e-mailovi s informacijama o pošiljci proizvoda, itd. i navikli su na takvu vrstu komunikacije. Možda će ih više brinuti ako nešto naruče i ne prime nikakvu e-poštu, nego ako je prime.
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Svrha svakog e-maila zahvale je pokazati zahvalnost. Zbog toga ova poruka ne mora biti duga ili ispunjena s puno informacija i brojnim CTA tipkama (pozivima na akciju). Zapravo, trebalo bi biti suprotno – e-pošta s zahvalom trebala bi biti kratka, sažeta i sadržavati samo korisne informacije poput predviđenog datuma isporuke, podataka o programu vjernosti kupaca ili nadolazećih prodaja.
Također možete koristiti e-poštu zahvale za nadoprodaju i unakrsno prodaju svojih proizvoda ili usluga, ali bilo koji odjeljak vezan za prodaju u e-poruci zahvale također biti relativno kratak i izravan do točke.
U pravilu – da. E-poruke o zahvaljivanju svojevrsna su ljubazna poruka koju Vaša tvrtka šalje kupcima da potvrdite njihove postupke i stavite im do znanja da cijenite njihov interes za vaše proizvode ili usluge. Očito, e-adrese s zahvalom mogu imati i druge ciljeve poput nadogradnje, unakrsne prodaje ili generiranja prometa na Vašem blogu. No, osim korištenja e-pošte zahvale za ispunjavanje ovih poslovnih ciljeva, ne biste trebali zaboraviti ni na njihovu glavnu svrhu – izgradnju i jačanje pozitivnih odnosa sa postojećim klijentima.
Kao takav, preporučljivo je poslati e-poštu s zahvalnošću svaki put kad netko kupi nešto iz Vaše trgovine. Možete jednostavno automatizirati ovaj postupak pomoću alata za automatizaciju e-pošte. Međutim, ne zaboravite dati svojim kupcima mogućnost odjave od daljnje marketinške komunikacije. Najbolje je uključiti vezu za odjavu na vrhu svake e-pošte ili u podnožju.
Da, važna je vizualna strana e-poruke s zahvalom. Predložak e-pošte s zahvalom trebao bi biti u skladu sa smjernicama Vašeg brenda, uključujući fontove i boje brenda. Očito možete dizajnirati e-mailove zahvalnosti kako biste imali opušteniji i razigraniji osjećaj, ali trebali bi nalikovati ostalim sadržajima koje šaljete kupcima ili objavljujete na svom blogu, web mjestu ili društvenim mrežama. Ako obično šaljete e-poštu s običnim tekstom, slijedite isti stil s e-poštom s zahvalom.
Bez obzira šaljete li šarenu e-poštu s kodiranim HTML-om ili e-poštu s običnim tekstom, ne zaboravite na način na koji ljudi na Internetu konzumiraju sadržaj. Većina Vaših kupaca neće pročitati dugačku poruku zahvale predstavljenu kao veliki blokovi neprekinutog teksta. Stvorite svoju e-poštu na način koji će primateljima olakšati pregledavanje. U suprotnom, prestat će otvarati Vaše e-mailove zahvale. To će najvjerojatnije naškoditi stopama otvaranja i isporuke Vaših e-adresa, kao i reputaciji Vaše domene kod pošiljatelja.
E-poruke zahvale su vrsta marketinške komunikacije. Iako to ime možda ne označava, one su i dalje vrsta komunikacije za koju se Vaši kupci moraju složiti. Obično se pristanak za primanje različitih vrsta marketinške komunikacije treba uspostaviti kad netko kreira račun u Vašoj internetskoj trgovini. Tada bi trebali označiti okvir u kojem stoji da im omogućuju slanje e-pošte.
A budući da su e-poruke s zahvalnošću vrsta marketinške komunikacije, Vaši se kupci uvijek mogu odjaviti od primanja ili se zauvijek odjaviti s Vašeg popisa. Kao što je spomenuto u prethodnom odgovoru, veza za odjavu ili gumb trebali bi biti uključeni u svaku e-poštu poslanu u Vašu bazu podataka, a ništa nije drugačije ni za e-poruke zahvale.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Po pravilu – da. E-poruke o zahvaljivanju svojevrsna su ljubazna poruka koju Vaša tvrtka šalje kupcima da potvrde svoje postupke i stave im do znanja da cijene njihov interes za Vaše proizvode ili usluge.
Da, važna je vizualna strana e-poruke s zahvalom. Predložak e-pošte s zahvalom trebao bi biti u skladu sa smjernicama Vašeg brenda, uključujući fontove i boje marke. Možete dizajnirati e-mailove zahvalnosti kako biste imali opušteniji i razigraniji osjećaj, ali trebali bi nalikovati ostalim sadržajima koje šaljete kupcima ili objavljujete na svom blogu, web mjestu ili društvenim mrežama.
E-poruke su vrsta marketinške komunikacije. Iako to ime možda ne označava, one su i dalje vrsta komunikacije za koju se Vaši kupci moraju složiti. Obično se pristanak za primanje različitih vrsta marketinške komunikacije treba uspostaviti kad netko kreira račun u Vašoj internetskoj trgovini.
Predlošci za popratne emailove
Predlošci za popratne emailove mogu biti vrlo korisni u različitim situacijama. Neka vam naši primjeri i besplatni predlošci pobude inspiraciju.
Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine
Iskoristite naša tri vrlo uspješna predloška e-pošte za preporuku e-trgovine, koje možete prilagoditi prema svojim potrebama.
Predlošci e-pošte za e-trgovinu
Uključivanje predložaka e-pošte za sve prigode, uključujući pretprodaju, nadogradnju, unakrsnu prodaju, kupone, napuštenu košaricu i još mnogo toga.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team