Predlošci e-pošte u pretprodaji pomažu u povećanju odanosti postojećih kupaca i privlačenju novih. Ovi predlošci optimiziraju kampanje za poticanje prodaje, omogućujući kratkoročne i dugoročne koristi kroz prilagođene poruke i ponude.
Prilikom planiranja promotivne prodajne kampanje morate o tome razmišljati šire od pukog pada cijene. Iako je tradicionalno prodaja ukazivala na uklanjanje viška sezonskih zaliha ili neželjenih proizvoda, stvari su se toliko promijenile da je prodaja, kakvu poznajemo, znatno evoluirala.
Iako je glavni cilj svake kampanje za poticanje prodaje prodaja robe koja još nije prodana, tvrtke mogu iskoristiti ovu priliku za postavljanje novih ciljeva i postizanje dodatnih ciljeva.
Pogledajmo kako možete iskoristiti ove inicijative kako biste dobili kratkoročne i dugoročne koristi i kako Vaš napredak može u potpunosti osloboditi svoj potencijal pomoću e-pošte prije prodaje.
Prodajne kampanje pružaju vam savršenu priliku za poboljšanje odanosti kupaca. Sve glasine o Vašoj prodaji privući će Vaše postojeće kupce, međutim, važno je napomenuti i da će vjerojatnije da će kupiti od Vas čak i bez snižene prodajne cijene. Njima je prodaja samo dodatna korist.
Pokušajte svojim stalnim kupcima ponuditi nešto posebno što će ih učiniti još vjernijima Vašem brendu i dati im više razloga da se stalno vraćaju.
Kampanja poticanja prodaje može biti izvrsna prilika za dosezanje nove publike i privlačenje novih kupaca, potičući ih da kupuju u Vašoj e-trgovini.
Sasvim je očito da će pad cijena privući mnoge potencijalne kupce. Pretpostavimo, međutim, da iskoristite takve prilike kako biste ih uvjerili da se Vaš posao e-trgovine razlikuje od drugih tvrtki, te pokazali novim klijentima da ste svjesni njihovih potreba i rješenja njihovih problema. Ako ste u mogućnosti to učiniti, vjerojatno će u budućnosti postati stalni kupci.
Kampanja za poticanje prodaje također može privući one koji si ne mogu priuštiti kupovinu Vaših proizvoda po uobičajenim cijenama. Stoga je to prilika da ih potaknete na jednokratnu kupnju. Oni vjerojatno neće postati Vaši vjerni kupci, ali ipak možete povećati prihod tako što ćete im se obratiti.
Očito je da svaka kampanja koja koristi popuste za privlačenje kupaca mora biti dobro isplanirana i poštivati marže ako želi ostati profitabilna. Ideja je da se marža koju gubite nudeći popuste mora nadoknaditi većim obujmom prodaje. A da biste to učinili, morate promovirati svoju prodaju i izdvojiti je od konkurencije.
Jedan od najboljih načina da osigurate uspjeh svoje kampanje poticanja prodaje je slanje pretprodajnih e-poruka onima koji bi mogli biti zainteresirani za kupnju Vaših proizvoda po nižim cijenama. Napravili smo nekoliko predložaka e-pošte koji će Vam pomoći da ovu vijest prenesete u svoju bazu podataka o klijentima i potencijalnim klijentima.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Ovisi o Vašoj općoj komunikacijskoj strategiji za svaku kampanju, no mogli biste započeti mjesec ili dva tjedna unaprijed. Nemojte početi prerano jer će Vaši klijenti možda zaboraviti kampanju i propustiti je.
Ovisi o vrsti Vašeg posla – možda želite obavijestiti sve svoje kontakte ili samo neke od njih. Na primjer, ako nudite usluge temeljene na modelu pretplate i ne želite da Vaši postojeći klijenti počnu plaćati manje, bilo bi pametno isključiti ih s popisa za slanje obavijesti o nadolazećim rasprodajama.
O tome postoje različita mišljenja. Neke tvrtke žele izgraditi interes među klijentima ne obavještavajući ih o konačnim sniženim cijenama dok ne počne stvarna prodaja, što ih može motivirati da pomno prate kampanju. Ostale tvrtke otkrivaju diskontne stope na samom početku pretprodajne faze, što može potaknuti potencijalne kupce da ‘sačuvaju datum’ prodaje.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Otkrijte besplatne predloške e-pošte za akviziciju kupaca na LiveAgentu! Povećajte bazu aktivnih pretplatnika i angažman kupaca uz učinkovite marketinške strategije. Pridružite se bez obaveza i isprobajte naše alate za email marketing već danas!
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
Otkrijte moć predložaka e-pošte za dobrodošlicu u e-trgovini s LiveAgent-om! Usmjerite ton komunikacije, izgradite lojalnost brendu i poboljšajte odnose s kupcima pomoću potpuno prilagodljivih predložaka. Isprobajte besplatno naš najocjenjeniji softver za ticketing i unaprijedite svoj eCommerce uspjeh. Bez obaveza, prijavite se danas!
Predlošci za popratni email za kupnju
Otkrijte kako predlošci za popratni email nakon kupnje mogu poboljšati prodaju i zadržati klijente uz LiveAgent. Automatizirajte emailove i integrirajte ih s našim tiketing softverom za cjeloviti marketing alat. Izbjegnite ključne greške i osigurajte stalnu komunikaciju s klijentima za veći uspjeh. Iskoristite besplatnu probu bez obaveza!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team