Skripte za prodajne pozive pomažu u strukturiranju poziva, održavanju fokusa i izgradnji povjerenja s klijentima. One omogućuju pokrivanje ključnih točaka i povećavaju prodaju odgovaranjem na prigovore. Pratite primjere i predloške za uspjeh.
Skripte za prodajne pozive su važan dio prodajnog procesa. One vam pomažu strukturirati vaše prodajne pozive i pokriti sve ključne točke koje trebate.
U ovome članku ćemo vam dati nekoliko predložaka za prodajne skripte koje možete koristiti. Također ćemo raspravljati o prednostima korištenja skripti za prodajne pozive i kako kreirati skriptu koja će raditi za vas.
Skripte za prodajne pozive su ključne za poslovanje, a postoji velik broj razloga za to. Prvo, one vam pomažu da ostanete fokusirani tijekom vaših prodajnih poziva. Lako je skrenuti s puta u razgovoru s potencijalnim klijentom, ali skripta za prodajne pozive će vas vezati za temu i pomoći vam da pokrijete sve ključne točke koje trebate pokriti te uspješno predstavite proizvod.
Drugo, skripte za prodajne pozive vam pomažu u gradnji bliskih veza s vašim potencijalnim klijentima. Korištenjem iste skripte za svaki prodajni poziv, moći ćete ostvariti blisku vezu s vašim potencijalnim klijentom i izgraditi povjerenje.
Treće, možete prodati više koristeći skripte za prodajne pozive. Strukturirani prodajni pozivi znače da ćete moći odgovoriti na svaki prigovor koji vaši potencijalni klijenti mogu imati, što vam omogućuje više prodaja.
One su također korisne za uključivanje novih prodavača. Koristeći skripte za prodajne pozive, možete brzo i učinkovito trenirati nove prodavače. Ako vaša kompanija posluje s klijentima i s poduzećima, pobrinite se da imate skriptu za B2B prodaju kao i onu za B2C prodaju.
To ovisi od više faktora. Ako imate samo jednu skriptu za prodajne pozive u vašoj kompaniji, možete je nazvati “glavna”.
S druge strane, ako svaki agent ili odjel ima vlastite skripte za prodajne pozive, možda ćete htjeti biti određeniji. Na primjer, “skripta za prodajne pozive za agente za nekretnine” ili “skripta za odlazne prodajne pozive”.
Također možete biti kreativni s naslovima vaših skripti za prodajne pozive. Međutim, važno je da ostanete dosljedni, slijedite uzorak davanja naslova i olakšate svima uključenima u prodaju da nađu skripte.
Naslov vaše skripte za prodajne pozive treba odražavati njen sadržaj. Ako je skripta za prodajne pozive specifična za određeni tip prodaje, onda bi naslov to trebao davati do znanja.
Vaša skripta za prodajne pozive treba biti jasna i koncizna. Ne treba biti preduga jer će vaš potencijalni klijent odlutati, ali ne želite ni da bude prekratka. Trebate uključiti sve ključne točke koje želite pokriti, bez naklapanja.
Ako bude jasna za pročitati i shvatiti, to će pojednostaviti proces ne samo za vas, nego i za nove zaposlenike koji će se priključiti vašem timu. Novi prodavači ponekad na početku rada mogu zvučati kao da čitaju skriptu, što može biti odbojno za potencijalne klijente i učiniti da izgledate neiskreno.
Cilj je učiniti da vaša skripta za prodajne pozive zvuči kao razgovor. Kako bi to uspjeli, vaši prodavači trebaju naglasiti najvažnije dijelove u skripti za prodajne pozive i koristiti ih kao vodič, a ne doslovno čitati skriptu.
Neke skripte za prodajne pozive su općenitije, dok su druge krojene za određene proizvode ili usluge. Najbolje skripte za povratne pozive su uravnotežene između te dvije krajnosti. One trebaju biti dovoljno općenite da se mogu koristiti za više proizvoda ili usluga, ali također i dovoljno određene da budu relevantne za potencijalne klijente.
Kako bi napisali skriptu za prodajne pozive, započnite s naglaskom na ključne točke koje želite pokriti. Zatim, popunite detalje oko tih ključnih točaka. Pobrinite se da ostavite malo prostora za improvizaciju tako da možete krojiti vašu prodajnu prezentaciju prema svakom pojedinačnom potencijalnom klijentu.
Ne postoje dva ista prodajna poziva, tako da trebate biti dovoljno fleksibilni kako bi dopustili neka odstupanja. Vaša skripta za odlazne pozive će biti različita od one za dolazne te će također ovisiti od komunikacijskog kanala. Fleksibilnost je ključ prodaje jer nikad ne znate na kakve prigovore možete naletjeti ili kakva pitanja vaši potencijalni klijenti mogu postaviti.
Uvod – tko ste vi i zašto zovete
Bolna točka – problem koji vaš proizvod ili usluga rješavaju
Rješenje – kako će vaš proizvod ili usluga riješiti problem potencijalnog klijenta
Poziv na akciju – što želite da vaš potencijalni klijent iduće uradi
Rješavanje prigovora – kako ćete se nositi s prigovorima koje potencijalni klijenti mogu imati
Zatvaranje prodaje – kako ćete potvrditi dogovor
Hi, my name is [Your Name] and I’m a sales representative with [Company Name].
I’m calling because we offer a solution that can help you with [prospect’s pain point]. Boasting over [X] years of experience in the [industry], we have accumulated a huge amount of expertise in this time to offer our clients.
The best part about it? Our solution is unique because:
• feature #1
• feature #2
• feature #3…
Would you be interested in learning more about how we can help solve [prospect’s pain point]?
I understand that you may be hesitant. The sales process can be daunting, but I assure you that we’re here to help you every step of the way.
The best way to find out if our solution is right for you is to schedule a [consultation/demo/free trial].
I have some time in my schedule tomorrow that I can block off for you. Would [time] work for you?
If not, no worries. When would be the best [day/time] to reach you?
Thank you for listening. I look forward to hearing from you soon.
Hello, it’s [Your Name] here from [Company Name].
I’m calling to introduce you to our new product/service that can help you with [prospect’s pain point].
It’s unique because:
• feature #1
• feature #2
• feature #3…
Would you be interested in learning more about how we can help you? We could set up a demo for tomorrow afternoon, or when would be the best time to reach you?
I’d be happy to answer any questions that you may have.
Thanks for your time, and I look forward to hearing from you soon.
Good morning, this is [Your Name] speaking.
I’m calling from [Company Name]. Are you familiar with our company?
We offer a solution that can help you with [prospect’s pain point]. It’s a new version of our [product/service], and we’re offering it only to our best customers for now. That’s why I’m calling you today.
We are running a promotion for a limited time only, and I think you would be interested in learning more about it.
Would you have some time early next week so that we can chat? Thank you for listening.
Good afternoon, [Prospect’s Name]. How are you today?
This is [Your Name] with [Company Name].
I’m calling to follow up on your purchase of [product/service].
Have you had a chance to use it? How do you like it so far?
Great. We’re glad to hear that you’re enjoying it.
We have a new [product/service] that we think you might be interested in. It has a [unique feature], and we’re offering it at a special price for our best customers. It’s a totally unique feature, and it’s only available for a limited time.
Would you be interested in learning more about it? I’d love to walk you through it.
If not, no worries. Thanks for your time, and enjoy the rest of your day.
Good morning. I’m [Your Name] from [Company Name].
I’m calling because you recently purchased [product/service], and I think you would be interested in our new [product/service]. It’s a great complement to what you already have, and it would help you with [prospect’s pain point].
Would you be interested in learning more about it? Scheduling a [consultation/demo/free trial] would be the best way to test it out for yourself.
Please let me know what [day/time] would work for you. Thanks again.
Hello, thank you for calling [Company Name]. My name is [Your Name] and I’d be happy to help you with your inquiry. How are you today?
I’ve noticed you recently visited our website and added [product/service] to your cart. Did you have any questions about it?
Great. Let me answer any questions that you may have.
Is there a particular reason you’re interested in [product/service]?
We offer a [discount/promotion] for first-time buyers. I can go ahead and apply that to your purchase today.
Would you like me to walk you through the purchase process?
Thank you for your time. Have a great day.
Hi, [Prospect’s Name], this is [Your Name] from [Company Name].
I’m calling because I wanted to follow up on the email you received about our new product.
Our product is a great solution for companies who are looking to [product benefit]. We’re currently offering it to our best customers for a specific time limit.
Would you have time for a quick call in the next few days so that I can answer any questions you may have?
I understand that you’re busy, so I’ll keep this call short.
Thank you for your time.
Hello, [Prospect’s Name], I’m [Your Name] with [Company Name].
We were in touch a few [days/weeks] ago about our new product, and I wanted to follow up to see if you had any questions.
I understand that you’re hesitant because of [objection]. This is not a sales call, and I’m not trying to pressure you into anything.
I just want to answer any questions that you may have to help you make an informed decision. Also, if you need a separate call to discuss this with your team, I’m happy to do that.
Thank you for your time.
Hi [Prospect Name], this is [Your Name] calling from [Company Name].
I wanted to follow up with you about our conversation [yesterday/last week].
You said you were interested in our new product, and I wanted to see if you had any questions.
I think our product is a great fit for your company, and I’m confident that you’d be happy with the results.
Would you like to go ahead and purchase it today? If you decide on it right now, I’ll be able to give you a discount of [X]%.
Thank you for your time and have a great day.
Ako ste u prodaji, vjerojatno imate neku vrstu prodajnog procesa koji slijedite. On vjerojatno ima veći broj koraka, a svaki od njih treba biti pokriven u vašoj skripti za prodajne pozive. Zato trebate uvijek pri ruci imati skup dobrih praksi.
Kvalificiranje potencijalih klijenata – što ih bolje znate, to im je lakše prodati nešto.
Postavljajte pitanja i slušajte odgovore – neovisno od toga koju vrstu kompanije vodite, odmah odgovarajte na pitanja klijenata.
Gradite blizak odnos – dobar odnos s potencijalnim klijentima će učiniti da vam više vjeruju i da žele poslovati s vama.
Otkrijte potrebe – saznajte što potencijalni klijenti trebaju, tako da im možete ponuditi rješenje koje ispunjava te uvjete.
Ponudite rješenje – kada ste saznali potrebe potencijalnih klijenata, možete im putem telefona ponuditi rješenje koje ispunjava te uvjete.
Rješavajte prigovore – ako potencijalni klijent ima briga, trebat ćete ih riješiti na zadovoljavajući način. To je ključno ne samo za B2B prodaje, nego i za B2C proizvode ili bilo koje drugo ciljano tržište.
Kreirajte osjećaj hitnosti – trebate naglasiti važnost poduzimanja neke vremenski ograničene akcije, tako da potencijalni klijent osjeća potrebu da odmah reagira.
Uvijek dajte kontekst – kada ciljate na dostavljanje najbolje prodajne prezentacije, ne zaboravite dati potencijalnom klijentu malo pozadinskih podataka, tako da može razumjeti o čemu pričate.
Budite kratki – vaš prvi telefonski razgovor bi trebao biti koncizan, tako da ne tratite vrijeme potencijalnog klijenta, posebno ako ih trenutačno ne zanima vaša ponuda.
Nemojte previše pokušavati prodati – izbjegavajte biti prenapadni, jer takav način kontaktiranja može samo odbiti potencijalnog klijenta.
Budite spremni – pobrinite se da ste organizirani i spremni za poziv. To uključuje poznavanje vašeg proizvoda, svijest o mogućim negativnim osjećajima, procjenu vaših šansi za uspjeh, potvrdu vašeg prodajnog prijedloga, pa čak i raspravu o nekim detaljima s marketinškim timom, kako bi pomogli vašem osoblju za prodaju da pomjeri potencijalne klijente u iduću fazu prodaje.
Završite s pozivom na akciju – pobrinite se da završite razgovor s jasnim pozivom na akciju. To može biti zakazivanje sastanka ili popratni poziv kako bi provjerili kako potencijalnom klijentu ide s vašim proizvodom/uslugom.
Kada pišete vašu skriptu za prodajne pozive, važno je imati na umu ove korisne prakse. Slijedite ih i moći ćete kreirati skriptu za prodajne pozive koja ima veće šanse za uspjeh. Ako je vaša uloga u unutarnjoj prodaji, onda vaša skripta za prodajne pozive može biti kraća nego inače.
Design your own call scripts
Explore LiveAgent's various call center features that will make your sales calls way easier.
Skripta za prodajne pozive je alat koji se može koristiti za pomoć u prodajnom pozivu. Pri pisanju vaše prodajne skripte, važno je imati na umu par stvari, poput kvalificiranja potencijalnog klijenta, gradnje bliskih veza i otkrivanja njihovih potreba. Jednom kad otkrijete vaš savršeni recept za skriptu za prodajni poziv, pobrinite se da bude ažurirana kako se vaši proizvodi, procesi i prodajne tehnike mijenjaju.
Njena dužina treba odgovarati vašim potrebama. Obično su skripte za odlazne pozive prilično kratke jer ne želite pretrpati prodajne predstavnike s previše informacija, dok sljedeće radnje ili popratna pitanja mogu biti duža i personaliziranija.
To je jednostavno nešto što je učinkovito za vas, vaš proizvod i vašu ciljanu publiku. Ne postoji čarobna struktura prodajne skripte koja će raditi za sve, tako da trebate testirati različite verzije i vidjeti koja je najbolja za vas. To može biti dug proces pun pokušaja i pogrešaka, ali na kraju će se isplatiti.
Da, u tom slučaju prodajni predstavnici mogu imati problema u pamćenju svega što trebaju reći. Dodatno, ako je skripta za prodajne pozive preduga, može odbiti potencijalne klijente jer se oni mogu osjećati kao slušatelji, a ne sugovornici. Iako duge skripte bolje rade za prodaju skupljih proizvoda, ako prodajete proizvod niže cijene, držite se kraćih skripti.
Najčešći tip je skripta za prodaju proizvoda, koja se koristi za prodaju određenog proizvoda. Postoje i skripte za prikupljanje potencijalnih klijenata, koje se koriste za privlačenje novih klijenata. Dodatno, postoje i prodajne skripte za dogovaranje sastanaka, koje koristite za ugovaranje sastanaka s potencijalnim klijentima. Tipovi obično ovise od cilja prodajnog poziva, ali neki savjeti za cold calling su primjenjivi za svaki tip. Na primjer, uvijek je dobro unutar jedne rečenice vašeg predloška prodajne skripte navesti ponudu vrijednosti, ključne prednosti i/ili vrijednost koju su vaši trenutni klijenti dobili.
Glavna je kada je očito da čitate skriptu. To čini da zvučite robotski i neprirodno, što će odmah odbiti vaše potencijalne klijente. Još jedna od grešaka je nedostatak jasnog cilja poziva. Što vaš prodajni tim nastoji postići? Ako ne znate, onda ni vaši potencijalni klijenti to neće znati. Na kraju, pobrinite se da slušate vaše potencijalne klijente. Prodajni poziv je o njima, ne o vama. Ako vi pričate cijelo vrijeme, nećete saznati što oni trebaju i kako im možete pomoći. Posjedovanje društvenih dokaza za uvjeravanje vaših klijenata može biti korisno za rješavanje čestih pritužbi od strane vaših prodajnih menadžera. Ponekad će čak i trenutni klijenti imati neke prigovore na prodaju, tako da vaša prodajna strategija mora i to uzeti u obzir. Izbjegavanjem tih pogrešaka i slijeđenjem primjera skripti za prodajne pozive koje smo naveli u članku, bit ćete na dobrom putu da savršeno odradite taj prodajni poziv.
Uspješna je ona koja vam pomaže napraviti prodaju. Skripta za prodajne pozive to može postići davanjem strukture za prodajni poziv, pomaganjem da se prisjetite što reći i pružanjem načina za mjeriti uspjeh. Dodatno, dobri primjeri prodajnih skripti se redovito ažuriraju kako se vaši proizvodi, procesi i prodajne tehnike mijenjaju. Ako vodite remote tim prodaje , trebate kreirati nekoliko učinkovitih prodajnih materijala kako bi im pomogli. Iako predložak za cold calling zajedno s demonstracijom proizvoda može biti privlačan prodajni alat, morate se pobrinuti da vaši remote prodajni predstavnici razumiju svaku standardnu bolnu točku vaših klijenata i žele postići korisnički uspjeh s njima. Obavljanje veće količine poziva i posjedovanje strategije odlaznih prodaja je jedna stvar, ali morate osigurati da vaš lean prodajni tim poznaje vaše potencijalne klijente i tipove kupaca, pruža odličnu korisničku uslugu nakon poziva, kao i da predstavlja značajke proizvoda i daje industrijsku ekspertizu na prirodan način.
Svaki put kada obavljate prodajni poziv, ali je posebno važno koristiti skriptu za prodajne pozive za cold calling ili ako ste novi u svijetu prodajnih poziva. Dodatno, ako prodajete nove proizvode, možda ćete htjeti koristiti skriptu za prodajne pozive kako bi vam pomogla predstaviti proizvod potencijalnim klijentima. Već ste svjesni da prodaja može biti težak proces, ali korištenje skripte za prodajne pozive vam može pomoći povećati stopu uspjeha vaše prodajne prezentacije.
Uvod, malo neobaveznog razgovora, popis pitanja za potencijalnog klijenta i zaključak. Također možete uključiti neke informacije o vašem proizvodu ili uslugama, kao i poziv na akciju. Ne zaboravite biti kratki i slatki – ne želite preopteretiti prodajnog predstavnika ili dosađivati potencijalnom klijentu.
Različiti elementi vaših predložaka skripti za cold calling ovise o vašem proizvodu, vašoj ciljanoj publici i ciljevima vaše prodaje. Međutim, postoji nekoliko važnih stvari koje treba uključiti u svaku skriptu za cold call.Prvo, uvijek trebate predstaviti sebe i svoju kompaniju. Zatim trebate objasniti zašto zovete, dajući kratke informacije u vezi konteksta. Ako još niste kvalificirali vaše potencijalne klijente (česta pojava u skriptama za cold calling), sada trebate postaviti nekoliko pitanja za kvalificiranje, prije nego stupite u dublju i značajniju konverzaciju s potencijalnim klijentima. Na kraju, trebate pitati je li sada pravo vrijeme za razgovor. Ako situacija dopušta, trebate također pitati vašeg potencijalnog klupca nekoliko opširnih pitanja.
Predložak za planiranje prije poziva
Otkrijte kako učinkovito planiranje prije poziva može poboljšati vaše prodajne razgovore i donijeti uspješne rezultate. Naša predložak pomaže u pripremi sastanaka, razumijevanju potreba klijenata, i izgradnji kvalitetnijih odnosa. Posjetite stranicu i saznajte kako optimizirati vaše prodajne sastanke uz besplatne resurse LiveAgent-a.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!
Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda
Koristite naše predloške e-pošte za prodaju proizvoda. Oni su idealni za promoviranje svake prodaje. Samo spremite, prilagodite i gotovi ste!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team