Predlošci sažetaka e-pošte su ključni za dijeljenje važnih informacija i jačanje lojalnosti kupaca. Personalizacija i razumijevanje publike su vitalni za uspjeh. Sažeci povećavaju svjesnost o brandu i pomažu u akviziciji novih klijenata.
Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.
Određena vrsta sadržaja koja je uključena u takve poruke ovisi o specifičnoj industriji u kojoj se tvrtka nalazi, a učestalost ovih sažetaka može biti dnevna, tjedna ili mjesečna, ovisno o tome koliko se informacija treba podijeliti.
Nesumnjivo ste upoznati sa sažecima e-pošte jer ih mnoge uspješne tvrtke koriste vrlo učinkovito – međutim, možda je riječ o terminologiji koja vam nije poznata.
Redovite sažete poruke služe u više svrha, ovisno o poslovnom sektoru i učestalosti s kojom se šalju. Neki od najboljih razloga za slanje sažetaka e-pošte su sljedeći:
Sažeci e-pošte često sadrže velike količine informacija sažetih u lako čitljivim formatima. Naravno, to često uključuje grafičke elemente – uostalom, slika govori tisuću riječi. Pa kako biste trebali dizajnirati ovu vrstu e-pošte?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Standardna učestalost redovitih poruka e-pošte s ponovnim provjerama-dnevno, tjedno ili mjesečno, ovisno o količini informacija koje primatelj treba dati. To će također ovisiti o industriji u kojoj radite. Slanje e-pošte češće nego dnevno može se smatrati neželjenom poštom, čak i ako postoji nešto za dijeljenje dok se rjeđe od mjesečnog može značiti da ste zaboravljeni.
Sažeci sa e-poštom trebali bi biti vrlo prilagođeni određenom primatelju, počevši od njihovog imena i nadovezujući se na osobne podatke i statistiku ako je primjenjivo. Ideja ove vrste komunikacije je pružiti vrijednost u lako čitljivom formatu, što će pomoći izgradnji odnosa i povjerenja s potrošačem. Ovo je proces koji je uvelike podržan personalizacijom vaših poruka, zbog čega se primatelji osjećaju više cijenjeni.
Iako je dosljednost dobra stvar, također je dobra ideja osvježiti vašu komunikaciju s vremena na vrijeme. Na primjer, spremanje istog izgleda i dijeljenje iste statistike ubrzava čitatelju pronalaženje informacija koje je navikao primati iz Vaših e-poruka te usporedbu ažuriranja. Međutim, također ne želite da poruke postanu previše ponavljajuće i zastarjele, pa je važno s vremena na vrijeme začiniti stvari.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Predlošci za email poslije kupnje
Poboljšajte angažman i zadržavanje klijenata uz predloške emailova poslije kupnje. Povećajte zadovoljstvo i ponovljene prodaje!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team