Otkrijte kako koristiti studije slučaja kao marketinški alat uz besplatne email predloške. Povećajte šanse za kupnju kroz društveni dokaz i privucite klijente. Isprobajte naše predloške za uspješno predstavljanje proizvoda ili usluga.
Sudeći po podacima istraživanja koje je proveo Publicis Sapient, 87% odluka o kupnji započinje s online pretragom (izvor). To ne iznenađuje – kada netko razmišlja o kupovini proizvoda ili usluge koje nisu prije koristili, uobičajena je praksa da traže mišljenje od drugih. 88% potrošača vjeruje online ocjenama isto koliko i preporukama od prijatelja i obitelji (izvor).
Kupci žele biti sigurni da će njihova investicija opravdati očekivanja i biti pravi proizvod za njihove potrebe, a ne razočaranje. Vaš posao je da pružite klijentima dovoljno pouzdanih i korisnih informacija kako bi im konačna odluka o kupovini bila lakša.
Odličan način za uvjeriti potencijalne klijente da vaša kompanija može riješiti njihove probleme je pokazivanje stvarnih slučajeva. Emailovi studije slučaja rade baš to i budu društveni dokaz koji pokazuje kako vaši klijenti koriste vaše proizvode ili usluge i koje rezultate dobiju. To može biti povećanje prodaje, povećanje produktivnosti ili poboljšana korisnička služba, na primjer.
U marketingu, studija slučaja je analiza kampanje, projekta ili slučaja korištenja. Studija slučaja treba pokazati jasne rezultate, odrediti jesu li uspješni ili ne, identificirati faktore koji su doveli do tog cilja i predložiti rješenja ili akcije za ubuduće.
Cilj marketinške studije slučaja je dokazati potencijalnim klijentima da im možete pomoći s određenim problemom. To je komad sadržaja koji priča priču o tomu kako je vaša kompanija pomogla prijašnjem ili trenutnom klijentu da prevlada određeni problem.
Studije korištenja su važan element marketinškog lijevka i najbolje se koriste blizu njegovog dna. Ovaj sadržaj obično čitaju potencijalni kupci koji su vrlo blizu odluke o kupnji. Zato trebate učiniti sve da predstavite svoje studije slučaja široj publici.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Postoji par metoda koje su efikasne. Svaka od njih može biti ubačena u, priložena ili povezana sa emailom za studiju slučaja: Kreirajte PDF-ove – ovi samostalni dokumenti su laki za priložiti uz email ili podijeliti za kampanje putem poveznica za preuzimanje. PDF-ovi mogu pomoći predstavnicima prodaje u demonstracijama ili rješavanju prigovora, te pomoći potencijalnim klijentima u usporedbi različitih rješenja za njihov problem.Stavite ih na svoju web stranicu – stranica posvećena za “uspješne priče” ili “naš prethodni uspjeh” bi trebala biti laka za pronaći (ako ne i na početnoj stranici) i stalno dijeljena (na primjer, poveznicama u emailu), imati jasnu strukturu, od ciljeva preko procesa do rezultata, te biti sastavljena da angažira korisnike.Pišite blog objave – podijelite rezultat vaše studije slučaja sa širom publikom pišući na način koji je usmjeren na njih i njihove potrebe te koji objašnjava kako je specifični izazov svladan u prošlosti, bez stavljanja fokusa na vašu kompaniju.Pravite videa – iskoristite povećanu ljudsku konzumaciju video sadržaja da iskomunicirate svoj prijedlog vrijednosti na moćan i angažirajući način.
Studije slučaja su jedan od najboljih načina za pružanje društvenog dokaza da će vaše poduzeće moći pomoći potencijalnim klijentima u rješavanju njihovih problema. Studije slučajeva također mogu pružiti dokaze da vaša kompanija nudi visokokvalitetne i pouzdane produkte ili usluge, jer prijašnji rezultati jasno pokazuju kako su korišteni od drugih klijenata za postizanje njihovih ciljeva ili svladavanje prepreka. Stoga nije iznenađenje što su studije slučaja jedne od glavnih elemenata strategije sadržaja za velik broj oglašavača.
Obično u trećoj osobi, znači iz perspektive neovisnog novinara. Studije slučaja se više kao novinske vijesti nego značajke, tako da trebaju sadržavati činjenice i brojčane izraze. Najprikladnije su za srednje, pristupne faze prodajnog lijevka, kada su mogući klijenti već upoznati s vašim proizvodima ili uslugama. Ipak, za razliku od većine ostalog sadržaja koji se koristi u ovoj fazi putovanja kupca, studije slučaja pokazuju ono najbolje što vaš brend ima za ponuditi pokazivanjem onoga što je već postignuto. Doduše, nemojte se previše hvaliti ili prodavati – fokusirajte se na to kako vi možete riješiti potencijalne probleme i opisivanje kakav je osjećaj surađivati s vašim poduzećem, podupirući svoje tvrdnje citiranjem stvarnih komentara od prijašnjih klijenata.
Predlošci za korisničku službu
Poboljšajte korisničku podršku uz besplatne email predloške LiveAgent-a za brze i profesionalne odgovore. Isprobajte odmah!
Predlošci za informativni email
Predlošci za informativni email pomažu u obavještavanju klijenata o promjenama i pružanju korisnih informacija. Kopirajte i koristite!
Kako kreirati ploču za povratne informacije i prijedloge
Koristeći ploču za povratne informacije i prijedloge, poduzeća mogu napraviti klijentocentrične proizvode koji im bolje služe i riješiti njihove probleme.
Email predlošci za zahtjev za studiju slučaja
S lakoćom zatražite odobrenje studije slučaja i pitajte prava pitanja za kreiranje studije slučaja koja će konvertirati posjetitelje vaše web stranice u sretne klijente.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team