Email predlošci za uključivanje klijenata pomažu u prijelazu potencijalnih klijenata u vjerne. Otkrijte kako personalizirati poruke dobrodošlice i prilagoditi ih prema vrsti kupaca uz najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju putem e-pošte.
Osiguranje vjernosti klijenata i dosezanje novih potencijalnih klijenata se dva visokoprioritetna cilja svih strategija digitalnog marketinga. Ti ciljevi nisu laki za postići, ali postoje određene akcije koje možete poduzeti kako bi dobili nove klijente i usrećili postojeće.
Dakle, kako to postići? Izravno komunicirajte s potrošačima i informirajte ih o proizvodima i uslugama dok im pružate vrijednost. Možete ojačati njihovo povjerenje na obostrano koristan način — uključivanjem klijenta.
Kada klijent kupi proizvod ili uslugu, trgovac ne želi da kupac to zažali. Na kraju, zadovoljan klijent će vjerojatnije kupiti još jedan proizvod od istog poduzeća. I tu uključivanje dolazi u igru. To je metoda navođenja klijenata prema ispravnom korištenju proizvoda ili usluga koje su kupili.
Ako želite poboljšati interakcije između vašeg poduzeća i klijenata, implementacija strategije uključivanja je odlična opcija. Time će biti lakše komunicirati s klijentima i stvoriti vrijednost. U osnovi, uključivanje je dio veće strategije koja se tiče veze s novim klijentom.
No kakve veze to ima s digitalnim marketingom?
Uzevši u obzir da je marketing većinom temeljen na digitalnim alatima, kanalima i strategijama, bitno je investirati u praktične, efikasne i uspješne komunikacijske kanale, kao što je email marketing. Zato većina vaših strategija uključenja treba biti primijenjena kroz personalizirane i ciljane emailove koji se šalju novim korisnicima.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Poznavanje korisnika je bitno u svim područjima organizacije. ali kad govorimo u uključivanju klijenata, to postaje obavezno.
Svaki korisnik ima drugačiji problem koji treba riješiti ili različita očekivanja od proizvoda ili pružatelja usluge tako da vaši emailovi uključenja trebaju to uzeti u obzir. Možete li zamisliti da frizer radi istu frizuru svim svojim klijentima?
Ne? (Ako je odgovor da, pošaljite mi adresu tog frizera jer ta frizura mora biti fenomenalna!)
Ako je klijent kupio vaš proizvod ili uslugu, na vama je da mu dostavite odlične rezultate i da to uradite što brže. Dakle, učinite sve u vašoj moći da im pomognete najbolje iskoristiti vaš proizvod ili uslugu što je brže moguće. Pokažite im da je vrijedilo uloženog vremena i novca.
Sada kad ste naučili vašeg klijenta kako koristiti vaš proizvod ili uslugu, on zna sve o svim prednostima koje mu proizvod donosi. U kratko vrijeme, vaši klijenti su ostvarili svoj prvi uspjeh zahvaljujući vašem proizvodu.
Ali jeste li ih naučili kako ostvariti rezultat ili ste donijeli rezultat njima?
Nemojte dopustiti da vaši klijenti ovise o vašem timu za uključivanje. Oni moraju imati autonomiju i dovoljno znanja da mogu samostalno raditi s proizvodom. Vaša uloga je pomoći im da uspiju s proizvodom na njihovom putovanju.
Vaš tim za uključivanje je dio slagalice koji mora osigurati da su svi elementi uspješni.
Sve mora biti dobro isplanirano i organizirano, s profesionalcima s vaše strane koji će se pobrinuti za probleme klijenta.
Vaš prvi email za uključivanje treba biti poslan par minut nakon što se klijent registrira ili kupi proizvod/uslugu. Zašto par minuta poslije? Jer slanje automatskog emaila odmah se čini previše umjetno. Može postati očito da ste poslali automatski email, ali nastojte pristupiti što je osobnije moguće.
Vaš email za uključivanje klijenata treba biti između 60 i 130 riječi. Neka pozdravna poruka bude što kraća i jednostavnija. Ne želite ih preplaviti baš odmah.
Nadalje, svaki put kada uključujete novog klijenta, zatražite povratne informacije tako da možete stalno poboljšavati vaš proces.
Sadržaj treba biti kratak, pregledan i prezentiran u komadićima. Primatelji provode sekunde da prelete emailove, zapažajući samo općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto važno, usporit će i pažljivije pročitati vašu poruku. Započnite s pisanjem svog emaila, onda izbrišite pola riječi i pregledajte ga kako bi izbrisali još. Poslije toga, bit ćete bliži tome da imate samo ključne informacije u njemu.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.
Otkrijte kako angažiranje klijenata poboljšava odnose i povećava profit vašeg brenda. Naučite ključne strategije za emocionalni, kontekstualni, praktični i društveni angažman kako biste zadržali vjernost i zadovoljstvo klijenata. Saznajte kako izračunati angažiranje klijenata i povećati stope konverzije!
Email predlošci za povećanje cijene
Otkrijte kako obavijestiti klijente o povećanju cijena bez gubitka njihove vjernosti uz naše savjete i 7 učinkovitih email predložaka. Poboljšajte komunikaciju i zadržite klijente koristeći najbolje prakse za B2B sektore. Posjetite LiveAgent za više informacija i besplatno isprobajte našu platformu!
Savladajte umijeće predstavljanja putem emaila uz naše savjete i predloške. Naučite kako izgraditi jasnu i konciznu poruku, ostaviti odličan dojam i povećati šanse za uspjeh. Otkrijte idealne naslove i saznajte što uključiti u vaš poslovni uvod. Posjetite nas za besplatne resurse i primjere koji će unaprijediti vaše komunikacijske vještine.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team