Verifikacijski emailovi potvrđuju identitet korisnika u digitalnom svijetu. Trebaju biti kratki, jasni i poslani odmah nakon akcije. Primjeri naslova uključuju "Potvrdite vašu email adresu" i "Vaš kod za verifikaciju".
Svaka organizacija koja radi u digitalnom svijetu treba verificirati identitet svojih korisnika ili klijenata. Kada ne možete susresti se s njima licem u lice u uredu, provjeriti njihove dokumente ili ih zatražiti da potpišu dokumente, morate koristiti druga sredstva da provjerite jesu li informacije koje su podijelili s vama točne i istinite. To je posebno istinito kada vodite korisnički portal.
Dakle, kako onda potvrditi da su vaši klijenti oni kojima se predstavljaju? Jedan od načina za uraditi to je slanjem verifikacijskog emaila.
Verifikacijska poruka je vrsta emaila poslana korisniku ili klijentu nakon što su izvršili određene akcije. Ta akcija može biti kreiranje računa, prijava na novosti, glasanje u natjecanju ili kreiranje tiketa za podršku.
Verifikacijski email treba informirati korisnika da treba potvrditi svoju akciju. To mogu uraditi klikom na poveznicu ili gumb smješten u email ili unošenjem koda koji im je poslan putem dodijeljene web stranice.
Verifikacijski emailovi su jezgra svake zdrave tiketing baze podataka. Ako postoji neka akcija koja zahtijeva od korisnika ili klijenta podnošenje njihove email adrese ili telefonskog broja, trebala bi biti popraćena verifikacijskim emailom.
Zahtijevanje od korisnika da potvrde svoje podatke smanjuje broj nepotvrđenih spam računa. Također olakšava vašem marketinškom timu komunikaciju s korisnicima ili klijentima.
Nadalje, verifikacija je korisna i za korisnike jer smanjuje rizik od kreiranja računa korištenjem netočnih ili starih email adresa kojima više nemaju pristup.
Kada je u pitanju upravljanje korisničkim portalom, također trebate osigurati da su svi računi koje ste koristili za pristup u funkciji i u vlasništvu vaših klijenata ili korisnika.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Najbolje je poslati verifikacijske emailove odmah nakon što korisnik kreira račun na korisničkom portalu, tako da može nastaviti s procesom prijave i pristupiti portalu što prije. Na primjer, kada korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, trebao bi primiti verifikacijski email odmah, tako da ga može potvrditi i prijeći na idući korak.
Verifikacijski email treba biti kratak i jasan. Oni trebaju sadržati samo tri do četiri linije teksta. Informirajte korisnike što trebaju učiniti kako bi nastavili s kreiranjem računa na korisničkom portalu. Koristite jednostavan jezik. Ako primatelj mora poduzeti određenu akciju, treba točno znati što se očekuje od njega.
Postoji ogromna razlika između običnog tekstualnog emaila i HTML emaila. Obični tekstualni emailovi sadrže samo tekst bez ikakvog posebnog oblikovanja. Obični tekstualni emailovi također omogućuju prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF-ova uz primjerak emaila. S druge strane, HTML verzija sadrži slike, boje i ostale opcije oblikovanja teksta. Pravi izbor ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brending, stilu i ostalim faktorima.
Općenito, verifikacijski emailovi trebaju biti vrlo jednostavni. tako da je korištenje jednostavnog tekstovnog emaila obično dobra ideja.
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Savladajte umijeće predstavljanja putem emaila uz naše savjete i predloške. Naučite kako izgraditi jasnu i konciznu poruku, ostaviti odličan dojam i povećati šanse za uspjeh. Otkrijte idealne naslove i saznajte što uključiti u vaš poslovni uvod. Posjetite nas za besplatne resurse i primjere koji će unaprijediti vaše komunikacijske vještine.
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Predlošci e-pošte za e-trgovinu
Uključivanje predložaka e-pošte za sve prigode, uključujući pretprodaju, nadogradnju, unakrsnu prodaju, kupone, napuštenu košaricu i još mnogo toga.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team