Saznajte kako organizirati radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima uz prilagodljive predloške za odgovore na upite. Pružite izvrsnu uslugu kroz logički organizirane procese i optimizirajte resurse.
Pružanje izvrsne korisničke usluge može doprinijeti dolasku novih klijenata i kupaca koji su vjerni vašem poduzeću i preporučit će ga drugima.
S porastom popularnosti društvenih medija, jedna od najprofitabilnijih akcija za svako poduzeće je ponuditi korisničku službu na kanalima društvenih medija. To donosi više prednosti, kao što su optimizacija resursa, brzina, automatizirani odgovori i više.
Međutim, korisnička služba na društvenim medijima jedino funkcionira dobro ako se sastoji od logički organiziranih procesa. Ne radi se samo o slanju generičkih standardnih odgovora kao što su ‘hvala na vašoj poruci, javit ćemo vam se uskoro’.
Rad predstavnika korisničke službe za društvene medije se mora odvijati tijekom predefiniranih sati. Korisnici društvenih medija moraju biti informirani o dostupnosti. Jedan od najvećih grijeha korisničke službe je ostaviti korisnike na cjedilu i ne reći im kada mogu očekivati odgovor.
Ako odlučite pružati pomoć svojim klijentima putem društvenih medija i budete dobri u tome, možete očekivati mnoge prednosti. Evo samo nekih od njih.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Da – ako je dostupnost vaše službe ograničena, trebate obavijestiti klijente kada im možete pomoći. Najbolje je tu informaciju staviti u opis profila. Također možete uključiti to vrijeme u prozorčić za poruke na Facebooku. Ako je neki kanal korisničke službe dostupan vašim klijentima i van radnog vremena vaše korisničke službe na društvenim medijima, možete informirati klijente o njemu i reći im kako ga kontaktirati.
Ne postoji univerzalno pravilo za to. Trebate donijeti tu odluku na temelju dostupnosti vašeg osoblja (duže smjene znače veće plaće za agente korisničke službe) i aktivnosti vaših klijenata. Na primjer, ako primijetite da su vaši sljedbenici najaktivniji tijekom standardnom radnog vremena od 9 do 5, logično je da im osigurate pomoć putem društvenih medija u tom vremenu.
Međutim, ako vaši klijenti preferiraju kontaktirati vaš brend putem društvenih medija navečer i nemaju puno upita u jutro, pružanje pomoći putem društvenih medija u večernjim satima ima više smisla i ugodnije je za vaše klijente.
Za većinu poduzeća to nije potrebno. Međutim, ako je vaš brend globalan i vaši klijenti su smješteni u različitim vremenskim zonama, bilo bi pametno imati barem nekoliko predstavnika korisničke službe u različitim smjenama. Ne tako davno, jedna međunarodna aviokompanija je iznenadila svoje klijente izjavom da pružaju korisničku podršku putem društvenih medija samo od 8:00 do 16:00 u EDT vremenskoj zoni, što uopće nije prihvatljivo za takvo globalno poduzeće.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I put opening hours in my social media profile? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes – if your service times are limited, you should inform your customers about the hours you’re able to assist them. It’s best to put this information in the profile description. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the typical social media customer service hours?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There’s no universal rule for that. You should make this decision based on your staff’s availability and your customers’ activity.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I provide 24/7 social media service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s not necessary for most businesses. However, if your brand operates globally and your customers are based in different time zones, it would be wise to have at least a few customer service reps working different shifts.” } }] }Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Predlošci za korisničku službu
Poboljšajte korisničku podršku uz besplatne email predloške LiveAgent-a za brze i profesionalne odgovore. Isprobajte odmah!
Email predlošci za zaključani sadržaj
Discover effective email templates for gated content with LiveAgent. Learn how to generate leads by providing valuable content, automate emails, and tailor them to your company's needs. Explore customizable templates for content delivery notifications. Try LiveAgent free for 14 days and enhance your marketing strategy!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team