Svjedočanstva kupaca su ključni marketinški alati za izgradnju kredibiliteta i povećanje prodaje. Pitanja putem predložaka i nagrade mogu olakšati prikupljanje svjedočanstava. Važno je biti proaktivan i odabrati odgovarajuće vrijeme i ton prilikom traženja.
Budući da današnji potrošači manje vjeruju tradicionalnom marketingu i oglašavanju, prikupljanje svjedočanstava i recenzija kupaca nikada nije bilo kritičnije. Svjedočanstva kupaca mogu imati doista veliki utjecaj na utjecaj na izglede za poslovanje s vama i pomoći vam da poboljšate svoju internetsku reputaciju, izgradite kredibilitet i povećate prodaju. Međutim, nagovaranje vaših zadovoljnih kupaca da podijele svoja pozitivna iskustva s vašom markom moglo bi biti izazov jer mnoge tvrtke jednostavno ne znaju zatražiti svjedočanstva.
Svjedočanstva su preporuke zadovoljni kupcikoji potvrđuju kvalitetu, performanse ili vrijednost proizvoda ili usluge – dobrovoljno ili na zahtjev tvrtke. Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Zapravo, studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste marketinga sadržaja.
Evo nekoliko općih savjeta i najboljih praksi o tome kako zatražiti svjedočanstva od svojih klijenata.
Poticanje kupaca da podijele određene detalje svog iskustva s tvrtkom, proizvodom ili uslugom ono je što čini dobro svjedočanstvo. Kad ih se pita, većina teško da će odmah znati što bi rekla. U nastavku su navedena neka od osnovnih pitanja za klijente koja se mogu prilagoditi u skladu s vašim poslovanjem.
Većina vaših vjernih kupaca – bez obzira na to koliko su zadovoljni s vašim proizvodima ili uslugama – vjerojatno neće podijeliti svjedočanstva, osim ako ih se to od njih zatraži. No, kako točno trebate pristupiti kupcu radi svjedočenja? Evo nekoliko provjerenih predložaka e-pošte koje možete koristiti kada od klijenata tražite svjedočanstva.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Zahtjevi za svjedočanstva zahtjevi su za recenzije ili izjave koje se mogu poslati vašim klijentima, a zatim objaviti na vašoj web stranici.
Različite vrste izjava kupaca mogu uključivati izjave s navodima, video svjedočanstva, izjave utjecajnih osoba, recenzije potrošača, studije slučaja i svjedočenja društvenih medija.
Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste sadržaja marketinga.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
Savladajte umijeće predstavljanja putem emaila uz naše savjete i predloške. Naučite kako izgraditi jasnu i konciznu poruku, ostaviti odličan dojam i povećati šanse za uspjeh. Otkrijte idealne naslove i saznajte što uključiti u vaš poslovni uvod. Posjetite nas za besplatne resurse i primjere koji će unaprijediti vaše komunikacijske vještine.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team