Predlošci za zatvaranje/pauziranje kontakta s korisnicima u call centru pomažu objasniti razloge i osigurati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi virtualni call centar i mogućnost dizajniranja vlastitih predložaka. Isprobajte besplatno.
Mnogi korisnici se žele povezati s njihovim najdražim brendovima preko telefona. Međutim, većina pubilkacija usredotočenih na korisničku službu objavljuje da je “telefonski poziv mrtav”, što je zapravo rečenica objavljena 14.11.2010. godine u (!) TechCrunch članku. I, iako je autor teksta dodao da pod “mrtav” misli na “u padu” godinama kasnije i raznim studijama poput ove od strane Forrester-a dokazuje se različit trend.
Međutim, ne možemo tvrditi da drugi kanali komunikacije koji se koriste u korisničkim službama, kao što su Chat uživo, Chatbot, ili instant poruke, ne rastu u popularnosti. Ali to ne znači da korisnike više ne zanima pomoć putem telefona.
Ispod ćete pronaći par primjera predložaka za zatvaranje/pauziranje kontakta. Koristite ih kako bi dovršili ili pauzirali komunikaciju s korisnikom na pozitivan način, osiguravajući zadovoljstvo i odanost korisnika.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! 30 dana besplatno, bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Isprobajte odmah!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.