Atomer
  • Scenariji korištenja
  • Atomer

Atomer

Atomer pruža klijentima mogućnost najma potpunog web sustava u kojem oni mogu lako kreirati online trgovine. Njihova ekipa je svjesna činjenice da sustav visoke klase ne može funkcionirati bez visokokvalitetne tehničke podrške. Nakon testiranja više softvera za korisničku podršku i tiketing sustava, došli su do zaključka da im jedino LiveAgent odgovara i ispunjava sve njihove potrebe.

Martin Drugaj iz Atomer-a kaže: LiveAgent nam pomaže rješavati zahtjeve klijenata svakodnevno. Odluka da koristimo ovaj softver za korisničku podršku je bila pravi izbor i 95% zadovoljnih klijenata je dokaz toga.

Korištenje Liveagent-a

Martin dodaje: “Naši zaposlenici su se lako navikli na LiveAgent. Korištenje LiveAgent-a je lako i intuitivno. Svakodnevno pomažemo našim klijentima da riješe svoje zahtjeve i stvarno smo sretni da je naš alat za to LiveAgent. On nudi savršenu transparentnost u komunikaciji između nas i klijenta.”

“On nudi savršenu transparentnost u komunikaciji između nas i klijenta.”

Zahvaljujući live chatu, koji je dio LiveAgent-a, naši klijenti mogu kontaktirati tehničku podršku u realnom vremenu i dobiti odgovore odmah. Trenutno imamo oko 380 chat razgovora mjesečno koji su odgovoreni koristeći LiveAgent.

All4net, kompanija koja stoji iza Atomer-a, također vodi i druge projekte. “Zahvaljujući odjelima u LiveAgent-u možemo lako preraspodijeliti tikete ako je potrebno. Ovim putem, moguće je lako uskočiti kolegi iz drugog odjela”, kaže Martin.

Što vaši kolege misle o LiveAgent-u?

“Oni hvale transparentnost i jednostavnost funkcija kao što su: Live chat, odjeli, odgode / ponovne dodjele tiketa i bilješke, koje koriste prilično često.

“Zadovoljstvo klijenata je rapidno poraslo.”

Ing. Martin Drugaj – Chief Executive Officer @ Atomer

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x