E-ville
  • Scenariji korištenja
  • E-ville

E-ville

E-ville trenutno ima 4 agenta za podršku koji rade puno radno vrijeme. Ovi momci pružaju podršku za preko 100 000 kupaca u 2 države. To je nešto, zar ne? Sjajan tim za podršku E-ville svakog mjeseca pregledava 4 000 (!) tiketa. Da, još uvijek govorimo o ona 4 agenta koja smo već spomenuli. Njihov glavni komunikacijski kanal je dobra stara e-pošta, i zajedničko poštansko sanduče u Thunderbirdu jednostavno im više nije odgovaralo.

Glavni cilj upotrebe help desk softwera e poboljšanje korisničkog iskustva. Upravo to je ono što je LiveAgent učinio za elektronsku trgovinu E-ville.com. Možemo izvikivati fraze poput “kao niko drugi” ili “zadovoljstvo kupaca” koliko želimo, ali nema smisla koristiti ove izraze bez dobrih starih činjenica i brojeva koji stoje iza njih. Pa, hajdemo, pogledajmo što to imamo ovdje.

“LiveAgent koristimo od proljeća 2016. godine i volimo što možemo prisustvovati svemu s bilo kojeg računala, a korisnike uslužuje isti agent – rekao je izvršni direktor Ville Majanen.”

Što čini njihovu korisničku podršku boljom ili drugačijom u odnosu na konkurenciju?

“Mislim da smo osobniji, pošteniji i prijateljski raspoloženi i to se računa.”

Naše help desk rješenje pomaže E-villeu da postigne svoj krajnji cilj: “Naši klijenti trebaju dobiti brže odgovore i bolju uslugu.” rekao je Ville Majanen.

“Uspjeh smo izgradili na pružanju cjelovitog iskustva. Naš najveći napor je fokusiran na to da kupci budu zadovoljni. To se ne može učiniti bez tako briljantnog helpdesk rješenja kao što je naš voljeni LiveAgent-a.”

Što se promijenilo nakon implementacije LiveAgent-a?

Pa, tko bi bio kvalificiraniji da odgovori na ovo pitanje od samog voditelja korisničke službe tvrtke E-ville.com? … “Sve je na jednom mjestu! Prije nego smo morali koristiti više aplikacija ili plaćati više za integracije. LiveAgent nam omogućuje da pružimo najbolju moguću korisničku uslugu, bez pretjeranih troškova ili moranja da žrtvujemo osnovne alatke.”

Naš tim u LiveAgent-u prije svega cijeni povratne informacije korisnika. Stojimo iza onoga što govorimo i zato se usuđujemo postavljati teška pitanja, kao primjer: Kakve su povratne informacije Vašeg pomoćnog osoblja? Ne možete zamisliti kako se ponosimo kada naši korisnici poput E-ville odgovore s: “Bez ikakvih prigovora!”

Ville Majanen – direktor tvrtke @ E-ville.com

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x