Finančná Správa
U kolovozu 2013., Financijska uprava Slovačke Republike počela je koristiti LiveAgent za pružanje pomoći uživo i izvan mreže za više od 2 milijuna poreznih obveznika. Trenutno zapošljavaju 60 predstavnika podrške koji obrađuju tisuće upita mjesečno.
Vladina organizacija ove veličine savršen je primjer da je LiveAgent stvoren za sve vrste komercijalnih, nekomercijalnih ili državnih poslova. Veličina također ne igra nikakvu ulogu – bilo da ste pojedinac ili multinacionalna korporacija – LiveAgent će se prilagoditi vašim potrebama.
LiveAgent + Facebook
Iako su e-mail tiketi i chat uživo najčešće korištene značajke FSSR-a, također imaju svoju Facebook stranicu kako bi mogli odgovoriti na postove, komentare, i poruke u LiveAgent-u. To donosi sa sobom potrebnu praktičnost i pomaže njihovim agentima za podršku da izbjegnu ometanje.
“Prelazak na LiveAgent bio je važan korak naprijed.”
Komunikacija je sada osobnija
“Prelazak na LiveAgent stvorio je jednostavniju, bržu i transparentniju komunikaciju. Jedna od ključnih značajki je analitika i izvješćivanje, što nam pomaže u ostvarivanju naših ciljeva. Komunikacija s našim klijentima sada je osobnija, jer s LiveAgent-om klijenti mogu pratiti odgovore u istom threadu, što ga čini super praktičnim – ne moraju uvijek iznova opisivati probleme.”
Što kažu klijenti
Klijenti su se brzo prilagodili novoj funkcionalnosti i sposobnosti da riješe svoje probleme i dobiju odgovore u stvarnom vremenu. Upiti klijenata su se povećali zbog bolje dostupnosti. S LiveAgent portalom za podršku, mogu komunicirati kao s regularnim mail klijentom.
“Uspjeli smo udvostručiti količinu upita klijenata, a istodobno smanjiti radno vrijeme.”