Huawei
Huawei je međunarodna kineska kompanija koja bez bavi mrežnom i telekomunikacijskom opremom te uslugama, a koja pruža rješenja u 170 zemalja i regija diljem svijeta.
Započnite s profesionalnom korisničkom službom
Kao vodeći svjetski pružatelj ICT rješenja, Huawei je shvatio važnost kontakta s korisnicima u stvarnom vremenu. Počeli su tražiti softver za korisničku službu sa sustavom zahtjeva za podršku koji će poboljšati učinkovitost njihovog tima za podršku pružanjem korisničke podrške preko čavrljanja uživo. Nakon provedenog istraživanja u 2013., odlučili su se na LiveAgent.
“Brzo smo prihvatili jednostavan način nadzora i odgovaranja na korisničke upite preko nekoliko digitalnih kanala.”
Čavrljanje uživo i proaktivni pozivi na čavrljanje
Huawei koristi čavrljanje uživo i pozive na čavrljanje svakodnevno, što ima pomaže u proaktivnoj komunikaciji s njihovim korisnicima. Nadalje, uspješno su smanjili visok postotak poziva iz pozivnog centra, što štedi veliku količinu vremena svaki dan. (Možete opslužiti tri puta više korisnika uz čavrljanje uživo nego preko telefona.)
“Uvođenjem usluge u stvarnom vremenu uspjeli smo povećati zadovoljstvo korisnika 29 %.”
Ostvarena postignuća zbog uvođenja LiveAgent-a:
- Poboljšano online korisničko iskustvo
- Povećana stopa konverzije unakrsne prodaje i dodatne prodaje
- Smanjena količina i pojednostavljen rad poziva u pozivnom centru i zahtjeva za podršku putem e-pošte
- Komunikacija u stvarnom vremenu za povećanje odanosti i povjerenja brendu
Zadovoljstvo korisnika i ciljevi
Huawei procjenjuje ukupno zadovoljstvo korisnika korištenjem LiveAgent značajke povratnih informacija o nagradama /primjedbama. Primanje i pozitivnih i negativnih povratih informacija pomaže nam povećati ukupnu kvalitetu Huawei predstavnika u podršku. Daje nadređenima pregled tko dobro radi, a kome je potrebno još učenja. Primanje pozitivnih povratnih informacija nakon sesije čavrljanja također motivira zaposlenike korisničke podrške.
Zahvaljujući integraciji s Twitterom i Facebookom, Huawei može nadzirati sve korisničke objave i upite izravno u LiveAgent-u.
“Odličan alat koji je poboljšao učinkovitost naših zaposlenika koji pružaju podršku.”